160as henger egy 100as kb újonnan.
A fojtás elméletileg a dtnél a kipuff elejében van egy szűkítő.
A hengert meg biztos tudnak itt szerezni: taborituning.hu
van egy "94-es dt-m, meg pár kérdésem is.
hol van a folytás, és hogy lehet kiszedni? meg egyáltalán érdemes e?
80%ban terepen megyek vele, az nemérdekel h 130al tudjon menni, de erősebb lehetne....
átolvastam most hirtelen v 20 oldalt, azt már látom h elöl a fogaskereket 14-esre kellene cserélnem...
de tudtok még valami mást is ajánlani?
meg h érdemes e esetleg beruházi egy polini hengerre (160as v mittudomén)m és hol/mennyiért lehetne kapni hozzá??!!!
na így elsőre ennyi, előre is köszi a segítséget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hali a váltó máá jó lett viszont a kuplung amikor pörgetem csúszik micsináljak vele ??
Esetleg álítsak a csavaron a kuplungon?
mert most lett teljes generál és lehet nem lett jól be álítva!!
vagy az olajtól is csúszhat???köszi hello
de van egy ngk br9es vagyis a gyári gyertya azzal ment meg van valamilyen bosh gyertyám és egggyikkel se:( de érdekes mert hidegen nem akarja csinálni csak ha bemelegedett lehet hétfőn megtámadom autos boltot:D:D:D kössze
nah megtakaritom gyertyát első rugásra indul a gép.. de viszont 3000 fölé huzom gázt akkor elkezd puffogni ez mitől lehet dzsuvás karbi? vagy esetleg a tank alatti fekete kis doboztól ami a gyujtáson baszik valamit csinálni?? valakinek nincs arrol magyar leirása vagy egy fölös olyan dobozkálya jo pénzért megbizniszelném:)
Hy!!!
Valaki segítsen nekem aki ért a 80as LC2es DThez hogy miért van az hogy nem talál néha sebességet meg kidobálja és hiába lépek ráá váltó karra nincs sebesség azt 1 kicsit várok vagy gurulok utánna meg jó lesz és menetközbe se tudok mindig vissza váltani 6.ból csak 4.ig!!!!
Mi lehet a probléma???Esetleg kuplung meee most eléggé kinn fog!!!
Köszi előre is!!!
Hali
a fax tuggya szerintem szedd ki a gyertyát azt takarítsd meg, meg tegyél fel egy benzindzűrőt, ha így se jó akkor benzin ki a tankból, kitakarít, + karb, gyertya. DE ha nem a benyával van gond , ha szar a gyujtás akkor is durrog....
voltam ma moccozni 4 pulóver volt rajtam hideg volt, de megoldottam a moci most tiszta sááár, nagyon jóó volt télire már szereztem felszerelést:D olyan gatyót szereztem amit az orosz harckocsizók hordanak a -40 fokban majd csak nem fázok majd
kékfeketedt!!
a probléma valószínű az hogy dzsuvás benzint tankoltál bele, múlthéten nekem is cumi volt , ugyanaz durrogás+leállás, de én be tudtam indítani és jó lett. ilyenkor a gyertya szokott slusszos lenni, azaz valami dzsuva ment oda, kiszeded, megtakarítod faxán, aztán be, szivatás és rúgod szerintem az lehet a gond,próbáld meg! jah meg nemárt ha felteszel egy benzinszűrőt is, most tettem re 200HUF volt plussz még hozzá benzincső, de megéri nagyon, ilyen szarságoktól megkímél
sziasztok pls segitsetekkkkkkkk!!!
nagyban mociztam tankoltam meg minden hazajövök na mondom tolok eggyet a homokutakon erre az aelső kanyarban olyan 5 ezres fordulatnál elkezd pöfögni a gép durrogni rögtön visszafordultam haza itthon mondom majd megpörgetem kicsit a száját hogy mi lehet vele erre ugyanaz 5000 nél piff puff:S és szép lassan durrogás közben leállt azota rugom max durran eggyet kettöt:S pllssss segitsetek aki márt jár igy vagy tudja mi lehet a baj pls mondja meg...
kösszzii
Hát nagyon kietlen a topik, holnap megjáratom a DT-ét majd tolok fel képeket, felétek is ilyen fasza sár van?? Már alig várom, "Húzni a gázt bent a sárban" Sisakot a fejre, csizmát a lábra....
2 ki kell cserléni a kipufogórendszert!!! és kap pár pacit
A fojtás elméletileg a dtnél a kipuff elejében van egy szűkítő.
A hengert meg biztos tudnak itt szerezni: taborituning.hu
van egy "94-es dt-m, meg pár kérdésem is.
hol van a folytás, és hogy lehet kiszedni? meg egyáltalán érdemes e?
80%ban terepen megyek vele, az nemérdekel h 130al tudjon menni, de erősebb lehetne....
átolvastam most hirtelen v 20 oldalt, azt már látom h elöl a fogaskereket 14-esre kellene cserélnem...
de tudtok még valami mást is ajánlani?
meg h érdemes e esetleg beruházi egy polini hengerre (160as v mittudomén)m és hol/mennyiért lehetne kapni hozzá??!!!
na így elsőre ennyi, előre is köszi a segítséget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vodi
GEREEDDT80LC2 elmondanád hogy mit csináltál vele mert nekem is ilyen bajom van!!!!
köszii
Esetleg álítsak a csavaron a kuplungon?
mert most lett teljes generál és lehet nem lett jól be álítva!!
vagy az olajtól is csúszhat???köszi hello
Valaki segítsen nekem aki ért a 80as LC2es DThez hogy miért van az hogy nem talál néha sebességet meg kidobálja és hiába lépek ráá váltó karra nincs sebesség azt 1 kicsit várok vagy gurulok utánna meg jó lesz és menetközbe se tudok mindig vissza váltani 6.ból csak 4.ig!!!!
Mi lehet a probléma???Esetleg kuplung meee most eléggé kinn fog!!!
Köszi előre is!!!
Hali
más baj nincs is???
a probléma valószínű az hogy dzsuvás benzint tankoltál bele, múlthéten nekem is cumi volt , ugyanaz durrogás+leállás, de én be tudtam indítani és jó lett. ilyenkor a gyertya szokott slusszos lenni, azaz valami dzsuva ment oda, kiszeded, megtakarítod faxán, aztán be, szivatás és rúgod szerintem az lehet a gond,próbáld meg! jah meg nemárt ha felteszel egy benzinszűrőt is, most tettem re 200HUF volt plussz még hozzá benzincső, de megéri nagyon, ilyen szarságoktól megkímél
nagyban mociztam tankoltam meg minden hazajövök na mondom tolok eggyet a homokutakon erre az aelső kanyarban olyan 5 ezres fordulatnál elkezd pöfögni a gép durrogni rögtön visszafordultam haza itthon mondom majd megpörgetem kicsit a száját hogy mi lehet vele erre ugyanaz 5000 nél piff puff:S és szép lassan durrogás közben leállt azota rugom max durran eggyet kettöt:S pllssss segitsetek aki márt jár igy vagy tudja mi lehet a baj pls mondja meg...
kösszzii
Jó csapatást amúgy itt is sár van meg ilyen ködös szar!
Nekem ma érkezik a lánc lánckerekek meg mé pár apróság alig várom !
Van itt valakinek DT80LC2hoz össze rakási rajza??
nagyon fontos lenne Léccy írjatok!!!!
Előre is kösz!!
Hy