Szia(sztok)!
Én nekem is 50-ként van figy.
egy haverral reszelővel kiszedtuk belőle és nem kellet levenni a hengert csak a kuplung bowdent tartó csavart!
Amúgy + ez a motor elég magas h elhiggyék 50 es a gép, mondjuk kell rá biztosítás , adásvételi, meg szerencse hogy ne akkor állítsanak meg a rendőrök amikor nyélgázon mész .
amyúgy szép a moci !
Mennyiért jutottál hozzá?
Helló!
125-ös DT-ről mennyire nehéz leszedni a hengert? Kell utána új tömítés vagy jó a régi(lemeztömítések)? Csak azé" kéne mert a 125-ös feliratot akarom átírni 50-esre. Most vettem a mocit 50-esként. Van valakinek ilyennel tapasztalata a rendőrökkel? Hihető?
Sziasztok!
Mizu veletek
Ma olyan élmény ben volt részem....
mentem egy ism.-nek a Drz 400-ával nagyon jó kis motor nem túl erős ........nyomatékos.
Ideális motor nagyon kir.
nah szoval ti szakik Dt be milyen márkáju dugo a legjobb kinek milyen van? melyik a legdrágább melyik a legjobb ugyanez gyürüvel kinek milyen melyik a legjobb pls irjatok nem akarok valami kakit belerakni
hello beloo tegnap észrevettem nem akar huzni a moci ma mondom lekapom kipuffot megnézem benne van e a folytás hát az nem volt benne de a felső gyürüt se láttam szét kaptam 1 óra alatt tényleg nincs:S:S:S:S valaki nem tudja mennyibe kerül kb egy márkás dugo meg 2gyürü de tényleg fasza prox vagy valami:P aki tud egy körülberüli árat mondani megköszönném :P
elvileg a teló tetején kell lennie csavarak ahol lehet állítani. nem tom hogy az újaknál megoldották e ezt mert nekem 92 es van és azon még nem lehet állítani az elsőtelót.
ha nincs csavar vegyél bele egy erősebb rugót
mert hátsó telon hogy lehet a dt knél állitani enyém 92 es asszem de hogy lehet also kibasz nagy anyát meglazitom felette levőn meg huzok vagy lazitok?
na me kikaptam a dt blokkját. szegény ki van herélve
hát megúszom egy : dugattyú, felső tűgörgő, csapszeg cserével meg egy hónolással.
szerencsére a hajtókar és a főtengely tökéletes:D
Hát ja, ott is be lehet állítani de szerintem kívülröl is tudsz azokkal a kis csavarokkal a benzin levegő arányon de pontosan nem tudom hogy hogyan kell!!
szia jaja a te motorod volt hát már nekem is van rola mit mesélni főleg a totálkár az durva volt de hála a csávónak olyanra megcsináltatta mint volt.... de nem én voltam vele azota csak én mekk vele.. szóval sokat kaphat??? mert tényleg olyan 6-7 ezernél kezd el puffogni és szép lassan leáll...... hol birok elvenni kajájábol ugy mint a többi mocinál??? subert ki lepkén fentebb azt már kevesebbet is kap vagy hogy????
Helo ha jól látom tőlem vetted a motort/DÉVAVÁNYA?/ és ahogy olvasgattam már történt vele egy jópár dolog ami egy kicsit meglep mert én több mint 5000km-ert tettem bele és semmi baja nem volt nálam ,na mindegy azért jó látni hogy sikerült rendbe hozni.
Egyébként szerintem azért puffog meg benzines a gyertya mert túl sok kaját kap és nem bírja normálisan elégetni.lehet hogy csak a karbin kéne állítani!!
Na helosztok!!!!!!!VAlaki nem tudja hogyha kicserélem az első kereket supermotosra akkor az orát, hogy kel hozzá állitani hogy rendesen mérjen.köszi és jóó motorozást
Hát ha leállítás után rögtön nem lehet berugni akkor valami más hiba van egyépként a benzincsapon az alatt a kis kar alatt van amivel megnyitod a csapot egy ilyen kicsi csavar amit csak csavarhúzóval vagy valamien kombináltfogóval lehet meghúzni , de ha kiveszed úgyis meglátod
Én nekem is 50-ként van figy.
egy haverral reszelővel kiszedtuk belőle és nem kellet levenni a hengert csak a kuplung bowdent tartó csavart!
Amúgy + ez a motor elég magas h elhiggyék 50 es a gép, mondjuk kell rá biztosítás , adásvételi, meg szerencse hogy ne akkor állítsanak meg a rendőrök amikor nyélgázon mész .
amyúgy szép a moci !
Mennyiért jutottál hozzá?