hy zsolti! 14-es 53-as kombináció terepre kell! ha ott használod akkor érdemes lecserélni, erősebb lesz, többet fog pörögni, de egy kicsivel rövidebbek lesznek a sebességek, amit meg kell szokni, jah meg többet fog fogyasztani is utára viszont szerintem 15 ös áttételt tegyél az 53-ashoz. a döntés a te kezedben van
csökkene a végsebbesség, jobban ugranna, és gyorsulna a motor.
én fölraknám, sokkal könyeb lenne kerékre venni, bár a futomüve nem sokáig birná a akerekezést
Hello
Visszatérnék a lánckerék témára
Segítsetek (inkább giorgio)
És mi lenne a változás ha előre a 16 fogas helyet 14-est tennék?
Hátra pedig maradna az 53 fogas méret.
Ti meiket választanátok?
na rigtig nem találom a könyvem, yeis a neve, a yamaha fejlesztete ki egyedülállóan, eöször a dt80/125-ös moccokon szerelték.
az a lényege hogy mig azok nem voltak addig egy bizonyos fordulatszámon eldusult a keverék, mert a gázlengésnek köszönhetően a levegő többször fölvette azt a benzin részecskéket és igy túl dús keverék jutott a motorba. azzal a kis buzi dobozkával érték el hoyg azon az x fordulatszámon az ott tolongo levegő nem a karbiba megy visza és dudul ehanem a dobozkába.
de keressetek ri is rá a neten YEIS rendszer a neve.
nem vmi olyasmi hogy abba is felmegy kis benya, és nagy fordulaton az is megy a hengerbe(mintha valahol ezt olvastam volna igaz 80as kapcsán....) mondjuk valahogy nem tudom elképzelni a dolgot....
kurváraí de nem azért van. ezt mondta neked vki vagy te találtad ki.
mindjárt megprobálom beszkenelni a könyvet hogy az tulajdonképpen mi is. ha nem megy akkor meg leirom.
sziasztok.ujra itt vagyko.nos amint tanácsoltátok leszedtem a hengerfejet.képeket mutatok.szerintem nincs sérülve a dugattyu sem és a henger sem.szóval a teteje nem jukas a dugónak a gyürük sem mozognak és a henger fala sincs megsérülve.akkor ezekszerint nem ez volt a gond?szerintetek?
utso kepen a kezemben tartok egy ilyen kis muanyagot amit a karbi mellol szedtem le.es csatlakozasban is van a karbival.mi ez és mire valo?nincs benne semmi...
sziasztok légyszi aki járt már igy valami tanácsot mondjon mit nézzek meg először egyszerüen mentem mocival melegen leállitottam mentem volna ismét de már hideg volt és azota nincs szikra semmi:S mi lehet a baj aki járt már igy vagy hasonlóan vagy tudja mitől nem lehet szikra az légyszi irjon köszönöm előre is jó motorozást hóesésben
Hellósztok!!
nekem van 1 dt 80 lc2-őm olyan gondom van h eltört a dugómon az ablaknak a közepe és kinyomta alul a forgattyús ház alját kb mint 1 egyforintos fél kör ívbe.de ezt a jukat beragasztottuk és vasragasztóval de nem indult be a motor ez a törött ablakk miatt van???mee haverok azt mondták h attól még elkéne indulnia!!nem???
kb.: semmi változás nem lenne szerintem, max egy kicsivel könnybben gyursulna, meg többet pörögne.
elöl 16-os volt nekem is, 15-re cseréltem, azóta jobban kipörgi a sebességeket, erőssebb, de hátul nekem 55-ös van
én fölraknám, sokkal könyeb lenne kerékre venni, bár a futomüve nem sokáig birná a akerekezést
Visszatérnék a lánckerék témára
Segítsetek (inkább giorgio)
És mi lenne a változás ha előre a 16 fogas helyet 14-est tennék?
Hátra pedig maradna az 53 fogas méret.
Ti meiket választanátok?
a 125ös gépet 130-135km/h a vége de áttételtől függ!!!
Vki meg tudja mondani h mennyivel mennek a 125 ös smoto-k?
az a lényege hogy mig azok nem voltak addig egy bizonyos fordulatszámon eldusult a keverék, mert a gázlengésnek köszönhetően a levegő többször fölvette azt a benzin részecskéket és igy túl dús keverék jutott a motorba. azzal a kis buzi dobozkával érték el hoyg azon az x fordulatszámon az ott tolongo levegő nem a karbiba megy visza és dudul ehanem a dobozkába.
de keressetek ri is rá a neten YEIS rendszer a neve.
mindjárt megprobálom beszkenelni a könyvet hogy az tulajdonképpen mi is. ha nem megy akkor meg leirom.
Vki nem tudná megmondani h a "power " milyen részekből áll?!
mittom én monjuk "elektroniika + ilyenek?
utso kepen a kezemben tartok egy ilyen kis muanyagot amit a karbi mellol szedtem le.es csatlakozasban is van a karbival.mi ez és mire valo?nincs benne semmi...
nekem van 1 dt 80 lc2-őm olyan gondom van h eltört a dugómon az ablaknak a közepe és kinyomta alul a forgattyús ház alját kb mint 1 egyforintos fél kör ívbe.de ezt a jukat beragasztottuk és vasragasztóval de nem indult be a motor ez a törött ablakk miatt van???mee haverok azt mondták h attól még elkéne indulnia!!nem???
elöl 16-os volt nekem is, 15-re cseréltem, azóta jobban kipörgi a sebességeket, erőssebb, de hátul nekem 55-ös van
hátul pedig 53 helyett 49
Ilynekor mia változás?
Nem a fogak száma hogy mennyivel csökkent?!