Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor elég sok km van a tiedben. terepen az enyém max 4 et eszik csőgázon. vmi el van baszarintva a tiedben. egy cr eszik annyit de az csak csőgázon és pályán... tapasztalat nekem van mind2...
bár nem tom milyen az áttételed
zsolti! ha terepen fogod használni a mocit, és rendeltetésszerűen akkor biztos hogy lesz még fikázásod, mire megtanulsz rendesen csapatni vele, erre vannak a védőcuccok.....
ádibácsi mióta eszik a dt 3 litert??? nekem 8-9-et is beszippantja terepen, jó én tőgázon megyek vel . Akkor is minimum 4 liter eszik egy DT ha le van fojtva, utcai gumik, hosszú áttétel..................
Ja és ha szerelni akarsz állandóan akkor tényleg az RX a te géped!! terepen a dt-ét ütni-vágni lehet, ugratók, esések, semmi baja.........max csapágy
bakker a pinknél kapsz 2000ft ért egy cspágyat dt be. és az patentúl illeszkedik. én inkább nem farigcsálnék. azé kap rendesen aza csapágy.... uhogy jobb a gyári oda
igen a dt meg az xt az nem kemény terepre való. fogyasztásra a dt 3 liter között szippant a xt az tuti kevesebbett mert 4 ütemű. sztem ha terepzni akarsz akkor vegyél egy aprilia rx et. az erősebb mint a dt, és fordított telós. viszont olasz tehát meg kell nézned mit veszel. a yami ebből a szempontból jobb mert elnyűhetetlen és mindent kibír..
Hy
Jaja én is halottam hogy 1 milit leszednek a csapágy széléből!!
megvan a Gróf száma majd felhívom megkérdem h mi a teendő!!
De előtte meg kell csináltatnom még fograttyús házat mee kicsit balesetes lett
nem tudjátok azt meglehet hegeszteni ha 1 pici darab kitört belőle????
Köszi Haly
Én úgy tudom, hogy szabványos csapágyban nem létezik olyan amivel helyettesíthető a főtengelycsapágy mert asszem valamivel keskenyebb mint amiket lehet kapni pl SKF be. Azt hallottam hogy leszokták "csiszolni" az SKF csapágy szélét és úgy belelehet faragni, de nem akarok okoskodni mert még nem szedtem szét(nem is szeretném még egy darabig)uyghogy valaki olyannal kéne beszélni aki nagyon benne van ezekbe: pl:Gróf
Hy!!milyen márkályu főtengely csapágyat vegyek YAMAHA DT80ba?mert eddig a gyári KOYO csapágy volt benne de eléggé szét szált esetleg ezet a KOYO-t helyettesítheti 1 SKF csapágy?előre is kösz!!na Halihó
Sziasztok! Motorvásárlás előtt állok, és a segítségeteket szeretném kérni, mivel nincs tul sok tapasztalatom a motorok terén! Valamilyen endurot szeretnék venni, amit viszonylag kemény terepen is lehet használni ha ugy adódik. Yamaha 125 DT-n és yamaha 225 XT-n gondolkodok. Az egyik fő szempont nálam a fogyasztás, mert elég sokat szeretném használni. meg tudnátok mondani, hogy kb mennyit fogyaszt a DT és mennyit az XT? Milyen érvek szólnak az egyik illetve a másik mellett? Melyik valóbb inkább terepre? Azt halottam, hogy ennek a 2 motornak az első teleszkója nem igazán bírja a terepet, tényleg így van? vagy lehet, hogy inkább egy kawasaki KDX 125-t kellene vegyek? Elnézést a sok kérdésért, de nagyon érdekelnének ezek az "adatok":) Előre is köszönöm segítségeteket!
Az kemény lehetett, nekem még nem volt ilyen esésem,de nem mintha kéne!!Valaki mondja már meg hogy, hogy lehet az adat lapot elmenteni mert hiába akkorom kitölteni utána rámegyek a módosítás fülre és nem menti el!! Tudom hogy szarégő de ez van béna vagyok!
Az se rossz én a régi honda mt 50 es mocimat zúztam be a moskolc tapolcai biciklis pályán ugrattam aztán kicsit nagyot sikerült és jött a fa a leérkezésnél pedig satufék és egy elég szépet zakkantam tankot behorpasztottam a térdemmel a kipufogó a váz a fékkar behajlott alig tudtam hazamenni vele Szép nagy sbeket szereztem a térdemen a könyökömön, szerencse volt rajtam bukó mert egy kis gödörbe estem be fejjel amit a biciklisek ástak de nem lett semmi bajom amúgy
Ez szép, de én se vagyok 100 as !!!!! Haverokkal kimentünk a helyi "kroszpályára" mert nem az csak a Ladások veretik ott.Haverom addig pofázott, hogy mennyek már fel, hogy felmentem, egy baj volt, hogy aszfalt gumi volt rajta.Próbálgattam gyorsan menni ,és az a hülye haverom meg állt a kanyarba, és ahogy kerültem volna ki odarántottam neki és elzúgtam pont a térdemre!
Kormány elhajlott meg 1 hétig bicegtem.
Nekem ez a z első
De nem nagy cucc
Hihetetlen hiba!
Kup kar 1400 ft
tükör nem kell mert terepen fogom használni tavasztól!
szerintem a power vezérlője a gyujtás elektronikában van benne.a motorja pedig 8000ft a lakihegyi bontóban,és jó hozzá a tzr és a tdr is.
AZ biztos hogy elég nehéz tolni ezeket a mocikat legalábbis az enyémet kispoleszt már én is húztam mocival esés még nem volt
Hello
Ma akkora gyökér voltam
Pereceltem 1-et (sajna)
Nos úgy történt h kifogyott a benzinem és haverral jöttem az utcába és toltam a mocit majd amikor az utca felénél jártam megjelent anyum és képzelhetitel h mondtam neki hogy húzzon ki az autóal az utcában
ELindultunk meg minden és egy perc után a kormány megingott balra aztán ellen kormány s után perec
Nem lett baj csak a könyököm basztam be 1 picit meg a comb csontomat(nadrág, kesztyű kiszakadt)
A motor "zseniális" tervezése miatt a mocin csak a kup.ung kar vége tört le . Meg a földetéréskor a jobb tükör kipergett
Remélem nagyobb bukás nem lesz!
Be kell vallanom 1 picit nyomi voltam.
Húúúúúúúú
Hello ABYSS!

A hengerről gyönyörűen LE VAN CSISZOLVA A 124CCM -es felirat!

Egyszer állítottak meg vele, nem a mértébe akart belekötni, hanem aba hogy hány éves is vagyok én4
Sajna nem vagyok egy nagytermetű ember :S

Szóval amikor nézegette nem kötött semmibe. Kérdezde hogy 50-es biztosan?
Mondom igen.. megkérdezte 3 szor + ha behívjuk KPM-re akkor is.
Mondom igen.. Erre békénhagyott és kész!

Ha érdekelne a Vas szólj!
yamaha dt hez sportdobot nemtudtok fontos lenne valamilyen olda vagy eladot?
Valaki nem tudja,hogy a "91-es DT 125,az berugós,vagy önindító is van rajta??? Előre is kösz!
császtok !!! nem tudjátok hol tudnék venni a 94 es DTm hez valami sportdobot???? Elég halk ugyanis taki ???????????????
Hello Blackdaniel!

Az hogy soha nem kötöttek bele a mocidba az mit takar? Ugy értem a 125 ös szám is át van ütve vagy meg sem nézték a rend szigorú őrei amikor megállítottak, mert ha nekem meglátja a hengeren a 125 ccm et akkor szerintem ott helyben tarkónlőnek. Mert én is gondolkodom rajta hogy jó lenne licsiszolni valahogy csak nemtudom hogy érdemes-e.
mit nekem gyári sportkipufogó itt a saját
Üdv !

Nem tudgya valaki hogy a régebbi (83-mas) vizes 80 as DT nek a kuplungrugói megeggyeznek e a 125 ös rugóival? csak azért kérdezem mert megcsináltam a mocimra házilag "tuning" kipufogót és így naon veszettül megy csak amikor bejön a nagy erő röktön elcsúszik a kuplung és így nem az igazi, ezért kellene bele 4 combosabb rugó .
Eldanám Yamaha Dt125-ömet.
Eladnám szeretett motoromat 125ös 50-es papírokkal (soha nem kötöttek bele). Motorikusan tökéletes állapotban, elöl új tárcsafék, új betétek (Goldfren Kerámia Karbon), elöl-hátul új enduro gumik (MITAS), új km spirál, Elektromos Power szelep, Új első fékrendszer, Pro grip teleszkó gumikkal és markolattal, Tükrökkel, Terepen 1-2szer használtam, kiváló városi motor! Kezdő és profi motorosoknak nagyon jó. Végsebessége: 115 km/h, Fogyasztás: 4LE/100km,

Borsod-Abaúj-Zemplén megye , Kazincbarcika
telefon: +36305849027
fekete.dani@legnet.hu

Ha valakit érdekel hívjon!
thx