Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csá Xlzx!!

Mennyiért és milyen kifu rendszer tudsz , új vagy használt???
(Elég olcsón kéne)
Csá!
A kipufogó a dt-n kb hány le-t dob????
hát ja...jó lenne ha érdeklődnétek....meg kell élnem vmiből
bááááááááááá lolllll .
na aki eladó kipufogórendszert keres jó áron akkor xlzx haverja elég jó áron tud hozni minden fajtát amit olaszországban gyártanak. nála lehet érdeklődni..
Csá! ! ! ! ! ! !

Van valakinek Eladó kipoufogó rendszere vagy tud valaki csináltatni elfogadható áron??

Nagyon jóóó lenne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Giorgio!!! Nézd már meg lécci a képet és válaszolj rá!! köszike
Hi all
Giorgio visszatérve a Dt meg aaz MTX hez szted melyik a jobb úgy ha mondjuk egy alap Dt vagy alap MTX?
És meiket lehet jobban tuningolni?
Doky!
Nekem elöl nem gyári dob van, ami természetesen üres A végdobot meg úgy csináltattam rá, a kettőt együtt érdemes megcsinálni mint már mondottam, mert külön-külön nem az igazi. Amúgy a végdob egy jó szakembernek megfelelő alapanyagokkal nem sok időbe telik.
Nekem is befalja a 7 litert terepen pedig nemhiszem hogy szétlenne kopva a blokk. Igaz csapaatom is neki az erdőben de a múltkor is befalt 5L-t 68 km re. De a kétüteműek mind sokat zabálnak de ha fordulaton van akkor odabax a 4 ütemnek....
users.atw.hu/dt125lc/tuning.ht... bocsi az előbb rosszul linkeltem
Giorgio!!!!! te e pufóbol a dob előtti résznél szedted ki a fojtást vagy a toroknál ??
ezta fojtást
link vagy a dob előttit ?? vagy mindkettőt????
a DT nemigen éri be 3 literrel maximum ha nagyapósan vezeted!!! 7-8 at simán benyel
a 125 ös ös Aprilia Pegasom (a blokkja ugyanaz mint az RXé) megivott még 9 et is de akkor iszonyatosan vertem neki!! 8-9000 alatt nem nagyon volt a fordululatszám!! Két óra múlva mentem is újra tankoilni :D pedig 13 lityis a tankja
irhatsz oldalt is de inkább valami használt kéne
ha már 2 literrel kevesebbet eszik az XT, akkor nekem megéri .Akkor gondolom az első telókat elég sűrűn kell szimeringeztetni . Ja és mindkét motoron lehet állítani a teló keménységét, nem?
na még egy : ha normál aszfaltra való gumival meszek XT-t, akkor arra a felnire elvileg rámegy a cross gumi, igaz? Ha jól tudom, a supermoto felnije más méret, csak azért.
Zsolti
Az MTx-ről meg annyit hogy egy nagyon strapabíró moci, én mentem eggyel, de az közel nem gyári állapotban volt(meg volt tuningolva magyarul), az ment mint a disznó, egy endúróhoz képest! Irányíthatóságra is faxa volt, kicsit alacsonyabb mint a dt.
Egy jó kipu rendszer sokat számít a dt-nek, de akkor az első, hátsó dobot cseréld le! sokat nyom rajta!
Nekem volt egy 86-os DT-ém az tényleg benyelte a 7-8 litert, azóta lecseréltem most egy 95-ös DT-m van, az viszont hihetelen volt nekem is, de akárhogy is kínoztam maximum 5 litert evett. Ha nagyon vigyázok akár 3 literre is levihetem a fogyasztást (aszfalton).
Ja én DÉRI-be járok.
Csá Buddha !
Tényleg valamikor összefuthatnánk egy kis veretésre vagy a tapasztalatok megbeszélésére.
Melyik suliba jársz?
Hol találkozzunk valamelyik hétvégén (pl:Szatymaz Cross pálya ha ismered).
császtokk!
Az én DT-m is 7-8 litert eszik.
Nem tudja valaki hogy, hogy lehet a POWER-t úgy beállítani hogy ne 6000-nél nyison hanem 4000-nél, mert már szétszedtem és az egész egy nyomtatott áramkör. Ha teljesen kinyitom manuálisan a powert az jó vagy nagyon eszi a motort???
Meg tudok crossdobot 12 ezerért szerintetek segít a mocin már mint Le-ben????
az enyém....
Giorgio
Most ez nem jön ide de én úgy gondolom hogy a Dt jobb gép mint az Mtx
Neked mi a véleményed ?
Egy picit részletesebben
haveromnak az mtx-e 9 litert eszik, de az szana- szét van reszelve+kipu+karbi meg ilyen apróságok.....
de nem is úgy megy mint egy soft-enduró
nekem le van cserélve a kipurendszer nyitottra,+több levegőt is kap, meg a power szelep is renbe lett kapva, az áttétel meg 15-55-ös, 8-literbe azé pálya is van benne DE ne mond hogy 3-4 litert eszik egy DT, mert az nevetséges terepen.
az rx ről meg keresd az endurocross topicban Gyurit xlzx... ő felvilágosít