bááááááááááá lolllll .
na aki eladó kipufogórendszert keres jó áron akkor xlzx haverja elég jó áron tud hozni minden fajtát amit olaszországban gyártanak. nála lehet érdeklődni..
Doky!
Nekem elöl nem gyári dob van, ami természetesen üres A végdobot meg úgy csináltattam rá, a kettőt együtt érdemes megcsinálni mint már mondottam, mert külön-külön nem az igazi. Amúgy a végdob egy jó szakembernek megfelelő alapanyagokkal nem sok időbe telik.
Nekem is befalja a 7 litert terepen pedig nemhiszem hogy szétlenne kopva a blokk. Igaz csapaatom is neki az erdőben de a múltkor is befalt 5L-t 68 km re. De a kétüteműek mind sokat zabálnak de ha fordulaton van akkor odabax a 4 ütemnek....
a DT nemigen éri be 3 literrel maximum ha nagyapósan vezeted!!! 7-8 at simán benyel
a 125 ös ös Aprilia Pegasom (a blokkja ugyanaz mint az RXé) megivott még 9 et is de akkor iszonyatosan vertem neki!! 8-9000 alatt nem nagyon volt a fordululatszám!! Két óra múlva mentem is újra tankoilni :D pedig 13 lityis a tankja
ha már 2 literrel kevesebbet eszik az XT, akkor nekem megéri .Akkor gondolom az első telókat elég sűrűn kell szimeringeztetni . Ja és mindkét motoron lehet állítani a teló keménységét, nem?
na még egy : ha normál aszfaltra való gumival meszek XT-t, akkor arra a felnire elvileg rámegy a cross gumi, igaz? Ha jól tudom, a supermoto felnije más méret, csak azért.
Zsolti
Az MTx-ről meg annyit hogy egy nagyon strapabíró moci, én mentem eggyel, de az közel nem gyári állapotban volt(meg volt tuningolva magyarul), az ment mint a disznó, egy endúróhoz képest! Irányíthatóságra is faxa volt, kicsit alacsonyabb mint a dt.
Nekem volt egy 86-os DT-ém az tényleg benyelte a 7-8 litert, azóta lecseréltem most egy 95-ös DT-m van, az viszont hihetelen volt nekem is, de akárhogy is kínoztam maximum 5 litert evett. Ha nagyon vigyázok akár 3 literre is levihetem a fogyasztást (aszfalton).
Csá Buddha !
Tényleg valamikor összefuthatnánk egy kis veretésre vagy a tapasztalatok megbeszélésére.
Melyik suliba jársz?
Hol találkozzunk valamelyik hétvégén (pl:Szatymaz Cross pálya ha ismered).
császtokk!
Az én DT-m is 7-8 litert eszik.
Nem tudja valaki hogy, hogy lehet a POWER-t úgy beállítani hogy ne 6000-nél nyison hanem 4000-nél, mert már szétszedtem és az egész egy nyomtatott áramkör. Ha teljesen kinyitom manuálisan a powert az jó vagy nagyon eszi a motort???
Meg tudok crossdobot 12 ezerért szerintetek segít a mocin már mint Le-ben????
nekem le van cserélve a kipurendszer nyitottra,+több levegőt is kap, meg a power szelep is renbe lett kapva, az áttétel meg 15-55-ös, 8-literbe azé pálya is van benne DE ne mond hogy 3-4 litert eszik egy DT, mert az nevetséges terepen.
Mennyiért és milyen kifu rendszer tudsz , új vagy használt???
(Elég olcsón kéne)