kb semmi!
elöl egy fog változás az olyan mint a hátsón 3om....
hátul ha nagyobb jobban gyorsul, elöl ha nagyobb több a vége.....
(ha minden igaz, és nem tévedek)
Vki segítsen sok dolgot nem értek tanácstalan vok
A jelenlegi lánkerekeim
elöl 16 fog hátul 53
Mien valtozas lenne ha kicserélném a zelsőt 15 -re
a hátsót pedig 49-re?!
Válaszokat előre is köszi!
Addigis Üdv Zsolti
Ad szikrát rendesen szal a gyertya az jó:D ha begurulok és leállítom utánna már beindul simán egyrugásra:D szal nemttom mi a tök van vele , mindenesetre majd veszek bele gyertyát , amúgy nemtudod mien a gyertya hőértéke ami ebbe való?
Van egy kis gonodm a 80 as dtmme 83 mas vizes : az a gondom hogy valamiért hidegen rugásra nem lehet beindítani , csak begurítani de ha már egyszer beindult utánna már rugásra is beindul , nem tudgya valaki mi lehet a hiba? amúgy már mindennel próbálkoztam úszószintet állítottam meg minden de sehogy se jó . Ha valakinek van ötlete pls írjon!!!!! köszi:
Kössz a segítséget a haverod oldala pedig nagyon jó és hasznos
Nem szokott a fórumon lenni lehet h tudna nekem segííteni 1-2 dologban
Pl.: nekem nem műkszik a power mert elektronika nincs rajta (power vezérlő elektronika)
a jt is gyárt láncokat??? did az egyik legjobb. de ha jót akarsz elérhető áron akkor irist vegyél mert fele annyi mint a did viszont minőségben nem különböznek
azért irtam 8 ast mert havernak is 9 es volt a 8 as elött és mondta hogy a 8 as az igazi!azzal jobb.neki jol megy a motor.mindig rendben tarja.www.dt125lc.atw.hu
Kösz szépen én sajnos nem tok segíteni a te gondodon pedig szívesen tenném azt
És még 2 kérdés ;nos hamarosan lánc , lánckerék csere a Lánckerék megvan de szte d meik jobb lánc JT
Vagy D.I.D ?
És haverodnak h muzsikál a gép nincs baja vele?
Üdv Zsolti
Hello
Nem tudna nekem vki segyteni?!
Hogy mien gyertya kellene a Yamaha Dt Lc2-be
Venni akarok egyet mert nem tom h az előző tulaj mikor cserélhette .
És vmi gagyi van benne vmi Brisk?
v ilyesmi
Hello
Pf mekkorát motoroztam ma áá
kemény elindultam otthonról 13-kor :"még jó idő volt" kimentem a hegyre csapatni egyet
Aztán fél óra szünet haveroméknál majd ismét elindultam és egyszerűen nem értettem hogy egyszerre hogy szakadhat a hó süthet a nap , szállhat le a köd; felhős lett minden !
visszafelé már majd szét fagytam de jó kis szezonzárásnak mondtható
Sziasztok.Nagy gondban vagyok.MInt már irtam múlthét pénteken mentem a motorommal és egyszer csak egy kis kattanás és leállt a gép.azóta be sem indult.
amit tanácsot itt olvastam hogy szedjem le a kipuffogot és nézzem meg hogy a dugattyu sérült e.nos én ugy vélem hogy igen.de a gyürük nem.azok nem is mozognak viszont a dugattyubol az also gyurunel mintha ki lenne törve egy kis darab...nem tudom.itthon azt mondtak hogy attol meg be kellene indulni.ma a karburatort is kitisztitottam.miutan beleneztem ismet a hengerbe a kipuff nyilason es a dugattyut teljesen also allasba allitottam ugy lattam hogy a henger hala benzines.szoval szerintem benzint kap.viszont.
arra is gondoltam hogy lehet a gyertya rossz.mivel egy valami bosh gyertya volt benne ezert kicsereltem.vettem egy uj NGK BR9ES gyertyat.ugy tudom ez valo bele gyarilag.beletettem es semmi.amugy szikra van.az lenne a kerdesem hogy a gyertya miutan kivettem nem volt benzines pedig rugdostam egy joparszor.ez most jo vagy sem ha a gyertya nem benzines?majd delutan megprobalom lefotozni valahogyan azta dugattyut ami szerintem el van törve belöle egy darab.ha meg nem sikerül akkor lerajzolom.erdekes minden esetre.mondta valaki azt is hogy ugy nezzem meg hogy van e egyaltalan kompresszio hogy vegyem ki a gyertyat és az ujjamat tegyem oda.szerintem van benne kompresszio mert ereztem az ujjamon.hat nem tudom komolyan mondom.valami ötlet?teljesen tanacstalan vagyok....
elöl egy fog változás az olyan mint a hátsón 3om....
hátul ha nagyobb jobban gyorsul, elöl ha nagyobb több a vége.....
(ha minden igaz, és nem tévedek)