Honda Imado, te ez a Tuareges kis szarcsimbók mekkora egy fax! azt sem tuggya mit beszél! Örek a jó kurva.....at, annak osszad az észt! A DT-m az 1-2-3 dikba simán ált kerékre, sőt még abba az időba Haver DT-je is tudta ugyan ezt pedig az 2-évvel öregebb és vagy 15-ezer kilométerrel több volt benne, ugyan úgy ment az is, jo azon TDR karbi volt! a nagyobbakról meg nem is kell beszélni a DRZ-t azt haggyuk ki, az Nőknek való motor, annak a LE-eje az Kamu az közel nincs se 39-se 50-le-ő! Megmondom neked, az én EXC-em semmit nem kell rángatni hogy keréken mennyek vele, egyszerűen húzom a gázt pakolom a sebezség fokozatokat és 5-dikig áll kerékre, életembe soha de soha nem csiptem azért bele a Kuplungba hogy kerekezni tuggya, azért nem kelett mert tudta a DT-m is meg az exc450-em is a kuplug nélküli kerekezést! Kisgyerek el kéne egy picit gondolkodni, aztán dumálni hülyeségekről, faxxágokról! ha te értessz a motorokhoz, akkor én vagyok az AngolHerceg utóggya!
én csak annyit fütök hozzá, hogy RIKTA EGY NAGY BAROM VAGY, EGY BEKÉPZELT KIS TAKNYOS SZARDARAB AKI FULL HÜLYE ÉS PRÓBÁLJA AZ ÉSZT OSZTANI, EL KÉNE GONDOLKODNOD TE KIS NYOMORULT SZARLÁDA, ÉS UTÁNA OKOSKODNI! TE FULL NEM VÁGOD AZ EGÉSSZET, CSAK PRÓBÁLSZ! nem veszed észre hogy amit mondassz az az akkora..... hogy komolyan már sírnom kell tölled! ien emberek mi a ló faxnak élnek? huzz vissza anyadba a Tuareges geciddel azt pofázzál ott te szarcsimbók!
Hát srácok... Ti aztán osztjátok itt egymást, meg az észt rendesen
Bocsáttassék meg nekem , hogy ezzel indítok, de elég öreg motoros vagyok, valszeg több motorom volt már életemben, mint ahány évesek vagyok itt néhányan.
Egy kicsit a szereléshez is konyítok, cseréltem már főtengelyt a négyhengeres négyütemű kawámban, mint ahogy a simóba is sajátkezüleg varázsoltam bele a negyediket huszonakárhány évvel ezelött.
Most épp egy dt-vel szórakoztatom magam a hétvégéken, de volt aprilia etx-em is (amit akkoriban 20 literes tankkal tuareg néven is forgalmaztak, lásd a képeimnél), szóval még pártatlan is vagyok a témában.
Minden esetre, azért azt a széria, utcai, harmadikban gázra feljövő gépet(értsd:belekuplungolás nélkül) szivesen megnézném közelről is. Sokat mentem fiatalabb koromban cross motorokkal(cr, rm, kx), amik ugye nem reszelgetett utcai vasak, hanem üzemórás verseny gépek, de 3.-ikban azok is csak kupplung segítséggel kapkodták az orrukat.
A reszelgetéshez pedig néhány adalék, amit nem a \"józsiaztmondtahogyismervalakitakilátottmárolyant\
"
forrásból merítettem:
A powerszelep nem varázsszer, a motor CSÚCSTELJESÍTMÉNYÉT nem növeli, csak alacsony fordulaton teszi kihasználhatóbbá az erejét.
A kipuffnál a\" mittudomén milyen krosszmotorról tettünk rá rezót, és most megy mint állat\", egy hülyeség, ha van is valami hatás, az csak placebó, azt hiszed hogy.
Nem véletlen hogy a krosszmotorokon sem egyformák, adott motorhoz csak adott rezó a megfelelő, hajszál pontosan kell a motorokhoz illeszteni, hogy a gázlengések segítsék és ne gátolják a henger töltését. És érdekes hogy a sufnituningos rezócsere arcok valahogy mindig eltalálják azt , ami a gyári mérnököknek sose sikerül. Bár azért szivesen megnéznék egy teljesítmény mérést, lehet hogy csodáloznának a tuningarcok is...
És, bár ez abszolút nem tartozik a tárgyhoz, a helyesírásotok egyszerűen gyalázatos...
Itt nem egyensúlyozós/rákuplungolós/gázzaljátszós marhaságokról van szó. A srác azt írta 3. powernyitás 1kerék,ami lehetetlen! Nem kell védeni a dt-k becsületét ez így van. Én jópár éve motorozok egyébként...Mivel szakmabeli vagyok jópár motort meg is csináltam....Ha mentél volna motorokkal tudnád. Pl 400Dr-z E 49paci, vagy wr426 53 paci csutka 1-2-3-4 és eleje a földön marad ha nem játszol a gázzal. Ahoz h valami megemelje az elejét erőből iszonyat nagy gyorsulási erőre van szükség. Régi 600-650-es pl dr,xt,xl sem emeli a 44-48pacijukkal az elejét csak gázrántásra. Sima lecsutkázásra eleje ott marad sz*ros aszfalton. Hiedelmek vannak,de ezek hülyeségek. FC 501 volt ami szimpla gyorsulásnál kiemeli az elejét... Tudod nem tudom miből gondolod,h ez meg az jobban ért a motorokhoz...Én úgy veszem észre ki mit hallott azt mondja vissza...ezért terjedt el a 30ló kórüli dt-k sztorija is.
hallod amúgy leszarom nagyon az a lényeg hogy neked a pofád nagy és aki régóta motorozik azokat 'próbálod osztani' lehet nem vagyunk vmi nagyon okos a motor témába de csak így visszaolvasásba látni hogy Honda imádóóó 100szor jobban ért a motorokhoz
őőő így belegondolva anyád csak úgy..... lehet 14éves vagyok de hülye azé nem..... és ez kuvára áttétel függő..... az én 80asom 12:54-es áttétellel simán emelné az elejét 3.ba csak a vége nem lenne több 30ná
tomaschik: Te azzal az értelem 14éves fejeddel még 1 gyertyát se tudsz kivenni a motorodból. Alapvető dolgokat nem tudsz! Ilyenek nekem ne dumáljanak! 525 exc-ről ki beszélt?! Az nem 450,meg azt szóval nem mondtam h 450 nem emli 4.-be. Szaros DT biztos nem emeli 3.! Hülye aki ezt mondja. 125CR/YZ/RM van itt annyi mint a nyű rövid áttétel stb...3. néha 4.-be. 250 cr 5.-be még emeli!Dicsérjed csak a fosos 80-asod,nem mentél még motorral!
ehez annyit akarok hozzáfűzni hogy mafa1-n meg Honda imádóóó-n lehet látni hogy értenek a motorokhoz és nem hülyeség hog 3.ba emeli az elejét a DT ez áttétel kérdése az meg a másik hogy eggyik srác vitt 525 EXC-vel és partnak felfele 4.be emelte az elejét
Bocsáttassék meg nekem , hogy ezzel indítok, de elég öreg motoros vagyok, valszeg több motorom volt már életemben, mint ahány évesek vagyok itt néhányan.
Egy kicsit a szereléshez is konyítok, cseréltem már főtengelyt a négyhengeres négyütemű kawámban, mint ahogy a simóba is sajátkezüleg varázsoltam bele a negyediket huszonakárhány évvel ezelött.
Most épp egy dt-vel szórakoztatom magam a hétvégéken, de volt aprilia etx-em is (amit akkoriban 20 literes tankkal tuareg néven is forgalmaztak, lásd a képeimnél), szóval még pártatlan is vagyok a témában.
Minden esetre, azért azt a széria, utcai, harmadikban gázra feljövő gépet(értsd:belekuplungolás nélkül) szivesen megnézném közelről is. Sokat mentem fiatalabb koromban cross motorokkal(cr, rm, kx), amik ugye nem reszelgetett utcai vasak, hanem üzemórás verseny gépek, de 3.-ikban azok is csak kupplung segítséggel kapkodták az orrukat.
A reszelgetéshez pedig néhány adalék, amit nem a \"józsiaztmondtahogyismervalakitakilátottmárolyant\
"
forrásból merítettem:
A powerszelep nem varázsszer, a motor CSÚCSTELJESÍTMÉNYÉT nem növeli, csak alacsony fordulaton teszi kihasználhatóbbá az erejét.
A kipuffnál a\" mittudomén milyen krosszmotorról tettünk rá rezót, és most megy mint állat\", egy hülyeség, ha van is valami hatás, az csak placebó, azt hiszed hogy.
Nem véletlen hogy a krosszmotorokon sem egyformák, adott motorhoz csak adott rezó a megfelelő, hajszál pontosan kell a motorokhoz illeszteni, hogy a gázlengések segítsék és ne gátolják a henger töltését. És érdekes hogy a sufnituningos rezócsere arcok valahogy mindig eltalálják azt , ami a gyári mérnököknek sose sikerül. Bár azért szivesen megnéznék egy teljesítmény mérést, lehet hogy csodáloznának a tuningarcok is...
És, bár ez abszolút nem tartozik a tárgyhoz, a helyesírásotok egyszerűen gyalázatos...
amúgy nemtud vki 100 vagy 110ccm-es tuninghengert 80as DT-re?
én nyertem!
majd rárugást kiprobálom ovatosan
tolni nem próbáltam még