nah ma voltam tankolni és lemértem mennyit mentem egy tankal.... mármint az előző tankkal 222,8km után kelett tartalékra rakni
és azis vagy 30km szerintem az tök jó nem? és 7l ment bele előzőleg.
Ha tutira akarsz menni akkor rendbe kell tenned a gépet.
Váz, futómű, kerekek, gumik, fékek, motor, kipuffogó, világítás, jelzőkészülékek, visszajelzők, ezeknek mind működni kell. Plussz a külső se legyen nagyon szakadt.
Ezen kívül biztosítás, és kötelező tartozékok(égőkészlet, és ÉRVÉNYES szavatosságú elsősegély csomag)
is kellenek.
Sziasztok lenne egy nagyon idegesítő problémám. Téli álmából felkeltett DT-m, most nagyon szarakodik. A moci egyszerűen nem forog 4-5000-nél többet terhelve. Üresben szépen elforog egészen 8-9-ig. Elindulok és elkezd szépen húzni és utána elérve a 4-5 ezres határt ledadog, olyan mint ha hirtelen elvenném a gázt, hiába csukom rá tövig semmi, elindultam vele rövidebb, 10km-es távra hátha szépen kiég, vagy rendbe jön, de sajnos semmi. 125-LC-röl van szó, gyertya oké szép, erős szikrát ad, a motor jó erőben van (volt ), megnéztem a karbit is és tiszta, állítás nem történt rajta, alapjárat is szép egyenletes, nincs semmilyen csörgő nem odaillő motorhang, gyújtással nem hiszem hogy gond lehet, kipufogóban dugulás nincs, kipróbáltam aksi nélkül is hátha a power szarakodik, de ugyanúgy nem megy, szezon végén amikor elraktam szépen gond nélkül ment és nem nyúltam hozzá a szokásos téli járatgatást kivéve. Hirtelen több infó nem jut eszembe. Ha valakinek volt ilyen problémája, vagy van ötlete kérem írjon. Köszönöm
Kiskadli! 7ezret sztem simán megér a markolatfűtés de nem nyárrakell azt venni
énis veszek csak majd ősszel!de simán jó az az ár...én 9-14k között láttam ilyeneket...
De melyik? A CDI gyújtás vagy a power vezérlője? Mert nekem van 2 powervezérlőm, amiből az egyik nem bizi hogy 100as de a másik nagyon valószínű hogy jó, de mind2vel ugyan ezt a hibát csinálja... Én arra tippeltem hogy szar a CDI és rosz vagy egyátalán nem ad ki magából jelet, ezért nem tud mit csinálni a powerwlwktronika, az elején bepozicionál, letesztel, de utánna jel hiányába nem tud vezérelni! Gyanakodtam még arra hogy a gyújtáspanelon a lendkerék alatt 2 jelfogó van, és az egyik a powernek veszi a jelet és az szar, de még nem volt időm kimérni.... Nem tudom mi lehet a gond... Az is lehet hogy ahogy mondod szimplán szar a vezérlőm is...
Azért köszönöm, várom még a válaszokat hátha valaki okosabb nálunk...
a 80-as DT-ket tudtommal '96-ig gyártották! Cefrex sztem amit tudsz legyengyári és akkor nem kötekedhetnek nagyon, a kormányt meg ha nincs nagyon elgörbülve csak néhány milimétert akkor nem hiszem h cserélni kell! amugy meg vidd ismeröshöz ha lehet akkor nem baszakszanak:D
Hy all!
Szerintetek ér valamit a markolat fűtés?mert néztem 1 jobb markolat 4-5 körül van fűthető markolat meg olyan 7körül és én télen is a motoron űlök
ÜDV!
Sajna műszakiztatni kell a gépet, és nem teljesen vagyok tisztába vele, hogy miket is ellenőriznek.
Gondolom a gumi az alap. Nálam csere, mert első repedezett, öreg, hátsó nagyon kopott.
Fékebetétek is kopottak, kb 0,5 mm feradol van rajtuk. Gondolom abba is belekötnének.
Ja, és a kormányom is meg van kicsit görbülve. Gondolom azt is cserélni kell.
Ha valaki tudja, hogy miket ellenőriznek, az pls írjon, mert akkor azokat megcsinálom. Nem szeretném kétszer elvinni.
és azis vagy 30km szerintem az tök jó nem? és 7l ment bele előzőleg.