Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hamarosan bontok szét egy YAMAHA DT 125 97 est ha valakinek kell valamilyen alkatrész szóljon.
Árakat még nem tudok esetleg ajánlatot irhattok ti is.

E-mail: szabadospeti@parisat.hu
Tel: 06 30 368 4968
Képeket majd küldök.
sztem nem baj és vedd le a gyujtást......
Az a helyzet hogy mikor megálok a mocin sosem találom az ürest mikor jár a motor ,mikor nem járatom a motort akkor könyen megtalálom .Az a kérdésem hogy baj ha egyesben állitom le a mocit ? ha nem akkor hogy csináljam kuplung kienged vagy vegyem ke a gyujtást ?
javascript:underlined(document.frmmsg.body);document.frmmsg.b
ody.focus()
javascript:underlined(document.frmmsg.body);docu
ment.frmmsg.body.focus()
pesterzsébeten találtam boltot ahol lehet rendelni
az interspartól nincs túl messze
pontos név nem jut eszembe....
múlt évben 6 ezer volt az utángyártott oldalidom darabja
de végülis az idom
de am bal oldalon van olyan kéne nekm
hol lehet olyat kapni ?
nem idomot?
Tudja vki hol lehet kapni bal oldali oldal szpojlert?és rá matricákat?
nagyon egyszerű megnézni
ha van akármi plusz dolog a hengeren vagy a csövön akkor van
nekem a 80as lc2 van, de azon nincs és még nem is láttam amin lett volna
de lehet vannak berhált maszek megoldások
én ugy tudom hogy egyik 80-asba se raktak powert , de lehet hogy én tom rosszul:D
nah végigolvastam a dolgokat és sztem sincs semmi köze a power szelepnek a hengerhez de az én 80asomba 100% hogy van power szelep mert az már 1-2000en ua.t húz mint 6ezren. nemtudom lehet hülyeséget beszélek de mindegy végülis.
van a 80as DT-be is és nem a 100as hengerbe van:D
jaaa nem így gondoltam
hanem az adatlapra! ---- " Fényképek feltöltése kis ideig szünetel. "
ezt hogy lehet kiiktatni hogy ne induljon meg mint az állat?
mert ez nekem tök idegesítő
valahol biztos valami plusz furaton vagy fúvókán kap több lét
Más érzés menni két különböző motorral lehet egyiknek puhább a futóműve ezért úgy érezni az jobban gyorsul. Vagy van ami egyenletesebben gyorsul(mtx),dt-k 6000alatt nem igazán mennek,onnan viszont jobban érezni,hogy húz mint egy mtx. Ezért érzésre azt hiheti az ember,hogy jobban megy. De amikor szembesülnek egymással akkor derül ki a mi a helyzet.
emzoli22357-nek teljesen igaza van ő legalább tudja a power szelep működési elvét. Amelyik motorba nincs az indul meg hirtelen. 80-as dt/mtx-be soha nem volt power. Erőről meg annyit mindenki azt védi ugye amilye van. De tény,hogy mentem eddig 2db 80-as dt vel ami nem ment úgy mint az mtx-ek. Van itt egyik haveromnak egy 110ccm-es malossi hengeres 80-as(125-ös rezontátorral). Kb 2hete gyorsult vele 1-et 80-as mtx ellen(full gyári motorikusan) és 200méteren 20métert vert rá az mtx-re pedig új hengerszett volt rajta. Tehát azt sem lehet mondani,hogy biztos kopott volt.
ja az mtx végülis 88-as a dt-m meg 95.
am vki nem tudja hogy hol lehet kapni dt-re bal oldali oldal szpojlert éás rá vmi jó yamahás matricát?
Ja kb 15 +- 1 lóerő. Hát sztem az mtx kicsit gyengébb mint a DT, meg ugye az 88-as volt a tiedé meg fiatalabb!
jaja köszi hogy segitettetek.am nem használtam a 80-as hengerrel mert már úgy veetm hogy a 100-as volt rajta.
kb hány lovas lehet a 100-as hengerrel vki megtodja mondani?
én ilyen 13-15 körül tippelek.
én mentem 88-as évjáratu honda mtx 80-nal de az sokkal gyengéb volt de lehet hogy ha a 80-as henger lenne a dt-men rajta akkor kb ugyan olyan erős lenne mint a honda de ez csak az én véleményem.de nem biztos
A motorodban sztem nincs power. Véleményem szerint annyi csak a dolog, h kövérebb gáznál ezen a fordulatszámon tudja rendesen elégetni már a nyálat! Egyszerűen csak ezen a fordulaton indul meg a mocid rendesen! A karbin beállítással sztem lehet rajta állítani, de ha nem értesz hozzá akkor ne tekergesd el! Nem tudom, h 80-as hengerrel is használtad a motort, de ha nem akkor simson után bizti meglepő változás!
Na ez persze csak az én véleményem láthatatlanba, és lehet, h tök hülyeség az egész! De azt kétlem, h power lenne a gépen, a hengernek meg a powernek sztem így nincs köze egymáshoz, a DT80-ason meg tuti nincs gyárilag power!
Remélem seggítettem!
Egy nagyobb teljesítményű 2t motor, az alsó fordulattartományokban gyenge mint a harmat, mert nagyok a hengerben az öblítési veszteségek a nagyméretű ablakok és csatornák miatt, amik elengedhetetlenek a nagyobb fordulatszámú működéshez. Ennak a jelenségnek a csökkentésére való a power szelep, ami alacsony fordulaton csökkenti a kipufogónyílás magasságát.
Ha azt érzed, hogy monnyuk 6000 alatt se kép se hang, majd hirtelen megindul, az pont azért van,mert NINCS benne power szelep!
Az ilyen 'Hirtelen' motornak nagyok a nyílásai, nagy karbi van rajta, és rövid, nagy köbtartalmú a kipufogója, aminek nagyok a szögei.
CSÁ még 1x

Szevasztok ! Van egy Yamaha DT lámpám , de nincsen hozzá felfogatóm !

Valaki tudna esetleg hozzá ? ? ?

SEgitsen valaki
jaja egyidősek vagyunk!
Am nekem 100-as malossi henger van benne.
azt miért csinálja hogy amikor 6000res fordulatszámnál mintha bekapcsolna a power szelep és megindul erősen a moci.
van benne power?én ugy tom hogy a 80as ba nincs de lehet hogy a 100as malosi hengerbe van?
KÖszi megint a segítséget...!
Hát ha ilyen neonos dologra gondolsz abban én nem vagyok otthon! De az egumotors.hu-n találsz neonokat is az optikai tuningban! Nekem az a véleményem, h ha terepen is használod akkor felesleges, mert van rá esély, h lerázódik! Valamint terepen nagyobb az esélye, h eldobod a vasat és akkor meg törik a cucc! De persze mindent meg lehet oldani, h ha nagyon akarod! Beköttetni sztem autóvillamoságis személyel köttesd be, mert ha véletlen rosszul van bekötve és eltöri vagy zárlatos lesz akkor komolyaabb kárt is okozhat a gépben!