Az a helyzet hogy mikor megálok a mocin sosem találom az ürest mikor jár a motor ,mikor nem járatom a motort akkor könyen megtalálom .Az a kérdésem hogy baj ha egyesben állitom le a mocit ? ha nem akkor hogy csináljam kuplung kienged vagy vegyem ke a gyujtást ?
javascript:underlined(document.frmmsg.body);document.frmmsg.b
ody.focus()
javascript:underlined(document.frmmsg.body);docu
ment.frmmsg.body.focus()
pesterzsébeten találtam boltot ahol lehet rendelni
az interspartól nincs túl messze
pontos név nem jut eszembe....
múlt évben 6 ezer volt az utángyártott oldalidom darabja
nagyon egyszerű megnézni
ha van akármi plusz dolog a hengeren vagy a csövön akkor van
nekem a 80as lc2 van, de azon nincs és még nem is láttam amin lett volna
de lehet vannak berhált maszek megoldások
nah végigolvastam a dolgokat és sztem sincs semmi köze a power szelepnek a hengerhez de az én 80asomba 100% hogy van power szelep mert az már 1-2000en ua.t húz mint 6ezren. nemtudom lehet hülyeséget beszélek de mindegy végülis.
Más érzés menni két különböző motorral lehet egyiknek puhább a futóműve ezért úgy érezni az jobban gyorsul. Vagy van ami egyenletesebben gyorsul(mtx),dt-k 6000alatt nem igazán mennek,onnan viszont jobban érezni,hogy húz mint egy mtx. Ezért érzésre azt hiheti az ember,hogy jobban megy. De amikor szembesülnek egymással akkor derül ki a mi a helyzet.
emzoli22357-nek teljesen igaza van ő legalább tudja a power szelep működési elvét. Amelyik motorba nincs az indul meg hirtelen. 80-as dt/mtx-be soha nem volt power. Erőről meg annyit mindenki azt védi ugye amilye van. De tény,hogy mentem eddig 2db 80-as dt vel ami nem ment úgy mint az mtx-ek. Van itt egyik haveromnak egy 110ccm-es malossi hengeres 80-as(125-ös rezontátorral). Kb 2hete gyorsult vele 1-et 80-as mtx ellen(full gyári motorikusan) és 200méteren 20métert vert rá az mtx-re pedig új hengerszett volt rajta. Tehát azt sem lehet mondani,hogy biztos kopott volt.
jaja köszi hogy segitettetek.am nem használtam a 80-as hengerrel mert már úgy veetm hogy a 100-as volt rajta.
kb hány lovas lehet a 100-as hengerrel vki megtodja mondani?
én ilyen 13-15 körül tippelek.
én mentem 88-as évjáratu honda mtx 80-nal de az sokkal gyengéb volt de lehet hogy ha a 80-as henger lenne a dt-men rajta akkor kb ugyan olyan erős lenne mint a honda de ez csak az én véleményem.de nem biztos
A motorodban sztem nincs power. Véleményem szerint annyi csak a dolog, h kövérebb gáznál ezen a fordulatszámon tudja rendesen elégetni már a nyálat! Egyszerűen csak ezen a fordulaton indul meg a mocid rendesen! A karbin beállítással sztem lehet rajta állítani, de ha nem értesz hozzá akkor ne tekergesd el! Nem tudom, h 80-as hengerrel is használtad a motort, de ha nem akkor simson után bizti meglepő változás!
Na ez persze csak az én véleményem láthatatlanba, és lehet, h tök hülyeség az egész! De azt kétlem, h power lenne a gépen, a hengernek meg a powernek sztem így nincs köze egymáshoz, a DT80-ason meg tuti nincs gyárilag power!
Remélem seggítettem!
Egy nagyobb teljesítményű 2t motor, az alsó fordulattartományokban gyenge mint a harmat, mert nagyok a hengerben az öblítési veszteségek a nagyméretű ablakok és csatornák miatt, amik elengedhetetlenek a nagyobb fordulatszámú működéshez. Ennak a jelenségnek a csökkentésére való a power szelep, ami alacsony fordulaton csökkenti a kipufogónyílás magasságát.
Ha azt érzed, hogy monnyuk 6000 alatt se kép se hang, majd hirtelen megindul, az pont azért van,mert NINCS benne power szelep!
Az ilyen 'Hirtelen' motornak nagyok a nyílásai, nagy karbi van rajta, és rövid, nagy köbtartalmú a kipufogója, aminek nagyok a szögei.
jaja egyidősek vagyunk!
Am nekem 100-as malossi henger van benne.
azt miért csinálja hogy amikor 6000res fordulatszámnál mintha bekapcsolna a power szelep és megindul erősen a moci.
van benne power?én ugy tom hogy a 80as ba nincs de lehet hogy a 100as malosi hengerbe van?
Hát ha ilyen neonos dologra gondolsz abban én nem vagyok otthon! De az egumotors.hu-n találsz neonokat is az optikai tuningban! Nekem az a véleményem, h ha terepen is használod akkor felesleges, mert van rá esély, h lerázódik! Valamint terepen nagyobb az esélye, h eldobod a vasat és akkor meg törik a cucc! De persze mindent meg lehet oldani, h ha nagyon akarod! Beköttetni sztem autóvillamoságis személyel köttesd be, mert ha véletlen rosszul van bekötve és eltöri vagy zárlatos lesz akkor komolyaabb kárt is okozhat a gépben!
Árakat még nem tudok esetleg ajánlatot irhattok ti is.
E-mail: szabadospeti@parisat.hu
Tel: 06 30 368 4968
Képeket majd küldök.