Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pontosítok: Nem lehet vele gyorsulni, lassulni és kanyarodni...
Amúgy egyik ismerősöm harley-kat hozat be konténerben amcsiból és ne tudjátok meg mennyit kell rajta szerelni és állítani, hogy üzembiztosan működjenek, pár ezer kilóméteres futástelejsítmény után!
Bezzeg az én szar japán műanyaghulladékomhoz kb 120ezer km-ig szó szerint hozzá sem kell nyúlni...
(kivéve ha összetöröm... )
Én is tudnék egy tipust ajánlani,amit még minusz 30-ban is lehet használni mint a képen látható tulaj,ő igazán tökös gyerek nem fél a prosztatagyulladástól,igaz amikor mi puhapöcsüek a melegben elővesszük tömeggyártott japán szarjainkat adiggra ő már alulról öntözi az ibolyát
azokat már valószínű otthon darabokra szedték és összerakták rendesen, hogy tényleg bírják a túrát. Amuyg meg nemtom mire vannak oda, még ha megbízható darab is van köztük 1-2 darab ami talán nem eszik annyi olajat mint egy hengerfejes IFA akkor sem járhat a mocskos pofájuk, mert azok a V2-es motorok mindenféle technikai bravúrtól, újítástól mentes 5000ezer éves , egyszerű mezei köbcentiből élő blokkok , még jó, hogy ilyen több évtizedes elvault alap alketrészes blokkot össze tudnak hányni valahogy, nem nagy tudomány, erre az ural, meg az einfield india is képes , azok legalább nem kerülnek ennyibe
Nem sikerült a link. Az a lényeg hogy az eredményednek 1500 és 0 közé kell esnie. MInél több annál szarabb, tehát ha 0 lett istenkirály vagy!
elcsesztem a linket
link
ha ez sem jó akkor megszívtam!
Nekem ez jött ki..
ez most jó vagy nem, mert nem vágom!
Azt se tudom mi az az esőruha. Jöttem haza Kunmadarasról olyan esőben, hogy beázott a sisakom. A csizmámból meg fél liter vizet öntöttem ki.
Ha meg nem kell javítani honnan tudja, hogy egy sörösdobozzal szerelhető?
Nekem egy huggyozást simán megér
Állitolag egy pár éve próbálják ugy összerakni őket hogy ne folyon belőlük az olaj,Állitólag.
Sajnos én is ilyen puhapöcsű antiférfi vagyok,furdal is a lelkiismeret hogy nem kell fordítot magzatpózban motoroznom az Fjr-en,na mindeggy azért valahogy megbirkózok vele
Egy HD 3dolgot nem tud:MENNI,MEGÁLLNI ÉS KANYARODNI
Ajánlanám nektek azt az olvasmányt, amikor 3 tag 3harley-al indult földkörüli útra. Meglepődnétek milyen jól bírták a vasak... Szerintem ez a harley fikázás ugyanolyan általánosító szarrágás mint amit az a nyomorék írkált a speedesekre. Nem minden harley-os ilyen, és maga a harley motor sem akkora egetverő szarrakás. Jó nekünk csóró népségnek nem éri meg az árát, de másnak igen. Azok meg hadd szeressék... üdv!
jaja, meg a fantasztikus atom megbízható "motorjaik" -ba belerakját a baszott nagy V2-es motorokat aztán 60 valahány lovasak azok az őskövület hulladékok, annyit benzint beszippantanak 100-on mint egy normál 1000-es japán sport-sporttúra motor 150-170-es utazóval , a 60-70 ló mellé, még 3-4 mázsás vashulladék mind, így van egy kurva drága , sokat fogyasztó (olajból is) de ugyanakkor lomha , imbolygó, normális kanyarodásra a villaszögből és a súlyból adódóan képtelen rotyogó, röfögö retro motornak mondott elavult szarjuk amivel élvezetesen motorzni nem lehet. Tényleg csak gratulálni tudok mindegyiknek a remek választáshoz de nem bajj, mit számít, hogy éppen csak arra nem való a gépük amire való: élvezetes motorozásra , rajta van hogy Harley-Davidson csak ez számit mi más
Veszek egy hárlit, lebaszom a kert közepére és kirakok egy táblát: hárli leköpése 200.- hárli lehugyozása 500.- hárli lesza... 1000.- Szerintem jól élnék belőle nyáridőben
Azt kihagytad hogy a motorostalákozóra tréler viszi és mikor letolják róla megy az imátkozás hogy beindúljon.
jaja, teljesen igaza van , mindenki aki nem 50-60 év közötti 150-170 centi magas 100-110 kilós pókhasú kopaszodó , impotens, lankadt faszú , reumás gazdag vén fasz álrockker aki a meszes gerincével már csak olyan motort tud megülni amin fekve lehet motorzni olyan pózban mint a kismamák a szülőágyon , meg olyan ülésmagassága van mint egy 3 éves gyerekeknek való tricikli plussz ugyanolyan kis bizbasz rojtok lógnak le a kormányáról az nem is férfi . Csak az irigység szól belőle a japán műagyag trágyák iránt amik megbízhatóságukkal , kiválló ár-érték arányukkal a motors társadalban nagy népszerűségre tettek szert, és kelendőek is, nem olyan fos márkák mint a harley amit már csak a neve tart életben , meg az hogy a volkswagen konszern felvásárolta és nem hagyja veszni ezt a kacatgyárat.
Igaz, bocs...!
Ne bántsuk az IZS-t,az még -20 fokban is elketyeg a tajgán
Es az IZS technikailag hasonloan magas szinvonalu!
És milyen finoman lenyálasbuzizott mindenkit aki nem HD-t vezet.Merthát ők az igazi férfiak.
Aki ezt vezeti, az el, szive, lelke van! De agya biztos nincs..... Vazz...
Ja ja,meg ettől már csak egy megbízhatóbb típus van,az IZS!
Na ezen beszartok az tuti(Totalbike szöveges ítélet):
HD Heritage Springer
"IGAZI MOTOR IGAZI FÉRFIAKNAK!
Szóval az a lényeg, hogy igazi motorok, és csak igazi férfiaknak valóak! A sok kényelem párti száguldozós pudingnak nem ajánlom! Azok vegyenek műanyagot, meg japán szemetet! Ez vibrál, remeg, tüsszög, csattog, viszont él, és aki vezeti az is! A sok hülye által kreált legendával ellentétben: egy csavar húzóval, meg egy sörös dobozzal szerelhető (ha kell), nagyon olcsó, és azonnal beszerezhető alkatrészek. Halálba tuningolható, és még sorolhatnám az előnyeit. Egy baja van, hogy sajnos már bárki meg veheti őket. Az is aki csak otthon tartja, meg nézegeti, és ha szemerkél az eső el se indul vele, mert nem tudja mi az az eső ruha. Na nem baj. Vegyék meg drágán, és adják el nekünk olcsón. Majd mi motorozunk vele!

Hibalista
Semmi! És a sok kétkedőnek üzenem, hogy ezek a motorok még akkor is menni fognak, mikor a japán, meg a többi gagyi már csak trágya a földben. Tényleg semmit nem kellett javítani rajtuk!"
Gyönyörű ez a Francia Bulldog!
Én is szeretnék egy ilyet a boxi mellé egyszer!
kedvencem