Hasonló történet, még általános iskolából. Ha jól emlékszem, akkor éppen iskola kirándulásra mentünk Erdélybe. 7.esek voltunk, az iskolánk akkor kapott új igazgatót, akiről igencsak el lehetett mondani, hogy egy szűklátókörű, baromarcú, poszt-kommunista, hatalmi mániás fazon volt. Néhány osztálytársammal már az út elején összehaverkodtunk a sofőrrel, aki hihetetlen jófej figura volt, csodálatos humorérzékkel és helyzetfelismerő készséggel. Történt az, hogy elől bohóckodtunk a sofőrrel, mindent megkérdeztünk, hogy mi micsoda, annak ellenére, hogy szinte mindent tudtunk és persze ezt ő is tudta, ezért vicces válaszokat adott. Ezen jót nevettünk mindannyian. Éppen amikor osztálytársam megkérdezte, hogy mi is az a nagy rúd a jobb kezénél, érkezett meg az igazgató a körünkbe, és felháborodottan, elkezdett kioktatni minket: Hát hogy lehet az? Hogy nem tudjátok, hogy ez a sebesség váltó!Hogy lehettek ilyen tanulatlan......ekkor vágott közbe a sofőr: EZZEL KEVEREM A GÁZOLAJAT, NEHOGY MEGDERMEDJEN! mi nagyon nevettünk az igazgató meg nagyon nem!
A helyszín ezúttal is egy TU-154-es pilótafülkéje, a szereplők pedig Sanyi bácsi kollégái és egy utas, aki előrement műszernézőbe.
- Egyet áruljon el nekem, pilóta úr. Azt megértem, hogy nappal hogyan repülnek, mert ugye látják a földet, hogy merre járnak. De ilyenkor, éjszaka hogyan? Hiszen nem látni semmit!
A kapitány kimutatott az ablakon.
- Éjszaka még egyszerűbb. Látja, ott van két villogó fény a szárnyvégeken, egyszerűen azok között kell tartani a gépet.
Az utas leeset állal nézett.
- Aha, hát ez tényleg egyszerű.
ez jóóó.
apropó, esetleg nincs meg valakinek az a kép amikor duci macsekokat fotóztak le alulról üvegasztalon feküdve? (remélem érthető :)) régebben volt már berakva ide, nagyon kéne :D
mondjuk én ezt a lehetőséget kizárnám - alá is támasztom fizikailag. azt az időt, amit iskolában töltök lehetetlen osztani 5tel
na jó nem, de kétlem hogy rajtam kívül sok neumannos volna itt. tekintve hogy eddig a legkomolyabb vas, amit láttam a parkolóban az valami kisebb enduro volt, talán 125ös vagy nem tudom. na jó meg talán egyszer egy drz-t vagy egy wr-t. szóval nem hiszem hogy sok motoros érzületű arc-cal találkozok a suliban
Ez meg az én kutyám csak még kicsi
de az enyém azzal a hízelkedős mocskos pofával...
Ez meg az enyém miután kissé felbosszantottam.
sógorom a Berlingó sofőrje volt, jobb lábfejében tört a csont, nemrég szedték ki a vasat, amúgy megúszta
A helyszín ezúttal is egy TU-154-es pilótafülkéje, a szereplők pedig Sanyi bácsi kollégái és egy utas, aki előrement műszernézőbe.
- Egyet áruljon el nekem, pilóta úr. Azt megértem, hogy nappal hogyan repülnek, mert ugye látják a földet, hogy merre járnak. De ilyenkor, éjszaka hogyan? Hiszen nem látni semmit!
A kapitány kimutatott az ablakon.
- Éjszaka még egyszerűbb. Látja, ott van két villogó fény a szárnyvégeken, egyszerűen azok között kell tartani a gépet.
Az utas leeset állal nézett.
- Aha, hát ez tényleg egyszerű.
apropó, esetleg nincs meg valakinek az a kép amikor duci macsekokat fotóztak le alulról üvegasztalon feküdve? (remélem érthető :)) régebben volt már berakva ide, nagyon kéne :D
na jó nem, de kétlem hogy rajtam kívül sok neumannos volna itt. tekintve hogy eddig a legkomolyabb vas, amit láttam a parkolóban az valami kisebb enduro volt, talán 125ös vagy nem tudom. na jó meg talán egyszer egy drz-t vagy egy wr-t. szóval nem hiszem hogy sok motoros érzületű arc-cal találkozok a suliban