Egy időben azt csinálták Pécsen hogy kiálltak az ipari út elejére, és sorba mérték azokat az autókat, amik tüzifát vittek a hőerőműbe. Nem volt mind túlsúlyos, csak úgy a 95%-uk.
Ez elég sokáig ment, aztán teljesen váratlanul valamelyik elkezdett gondolkodni. Nyilván hosszas szellemi erőfeszítésbe tellett mire rájöttek, hogy fölösleges ott dekkolni egész nap és mérni, mert az erőműben úgyis minden autó kap mérlegjegyet. Azóta csak bemennek, kikérik valamelyik autó mérlegjegyeit mondjuk 2 hónapra visszamenőleg, és küldik a bírságot.
az is lehet gáz Lentiben egy darabig azt csinálták igaz a nagyokkal hogy elvették a forgalmit és bekísértek a volánhoz ott mérték a súlyt
és csak a mérés után kaptad vissza a papirokat
ez már picit szemétség
és a héten valamelyik nap Zalaegerszegen kint állt a büféskocsi 2 policéval és a kisáruszállítókat nézték szerencse hogy akkor is tulsújjal mentem el előttük a körforgóban
1000ft/mázsa
kb 1/4-1/5 része full száraz volt de olyan több éves kidőltek
legalább fél méterrel volt magasabb a platón mint haverék friss vágású gyertyán fája
én ezt nem is engedtem volna megrakni
annyit szoptam már ezekkel asz easokkal hogy a végén kiszórtam 5-ből 3at
amúgy az ócskavasasok a köcsögök azok basznak széjjel mindent
No, kiderült, hogy ez csak a saját számlásoknak kell akiknek edig nem volt semmiféle papírjuk arról, hogy regisztrálták őket ah nkh-nál....nekem mint fuvarozónak nem kell hisz van tevékenységi engedélyem és ez a kártya azt helyettesíti a saját számlásoknál.....viszont gki kártya kell 2014 jan. 1.-től vagy a belföldi árufuvarozói, de ha az utóbbi nincs akkor a gki kártya már most is kell....
nem tga de 6x6. itt is megy a vagonozás. De ganaj dolog néha
Pótkocsival volt már rajta nekünk is 38-9 m3 ( bükkfából van hogy 1m3 = 1 tonna . vagy több.. ) itt is kb 20 t a szerelvény.
"egy éve rönkössel járok ( legjobban erre harap a KPM ) láttam meg hallottam már eztazt, sajna saját bőrünkön is tapasztaltunk már pár dolgot.."
6x6-os TGA-val nyomod? Nem látom egész jól a képen.
Én is rönkben utazok, feladok évente pár ezer m3-t vasúton meg közúton. Láttam már én is 1-2 csoda dolgot, legjobb amikor egy ilyen MAN + pótkocsival behoznak egyszerre annyi bükk rönköt, hogy tele lesz vele egy vagon.
Ilyenkor gondolkodom egy kicsit, hogy aszongya a szerelvény 20 tonna, a 38 m3 rönk az 42 tonna, akkor 20+42 = 40 tonna. Ja, nem...
Ez elég sokáig ment, aztán teljesen váratlanul valamelyik elkezdett gondolkodni. Nyilván hosszas szellemi erőfeszítésbe tellett mire rájöttek, hogy fölösleges ott dekkolni egész nap és mérni, mert az erőműben úgyis minden autó kap mérlegjegyet. Azóta csak bemennek, kikérik valamelyik autó mérlegjegyeit mondjuk 2 hónapra visszamenőleg, és küldik a bírságot.
http://youtu.be/xl0CB6v4QzY
és csak a mérés után kaptad vissza a papirokat
ez már picit szemétség
és a héten valamelyik nap Zalaegerszegen kint állt a büféskocsi 2 policéval és a kisáruszállítókat nézték szerencse hogy akkor is tulsújjal mentem el előttük a körforgóban
kb 1/4-1/5 része full száraz volt de olyan több éves kidőltek
legalább fél méterrel volt magasabb a platón mint haverék friss vágású gyertyán fája
és a gép papíron 1,2-őt vihet
ezzel
se tachográf
se semmi
LÉTEZHETETLEN.
annyit szoptam már ezekkel asz easokkal hogy a végén kiszórtam 5-ből 3at
amúgy az ócskavasasok a köcsögök azok basznak széjjel mindent
tavasszal a románoktól 1000ft+ fuvarért hozták a tölgyet
1550-re jött ki
Szlovákba rettentően olcsó.
jön a hideg
Pótkocsival volt már rajta nekünk is 38-9 m3 ( bükkfából van hogy 1m3 = 1 tonna . vagy több.. ) itt is kb 20 t a szerelvény.
merre dolgozol?
6x6-os TGA-val nyomod? Nem látom egész jól a képen.
Én is rönkben utazok, feladok évente pár ezer m3-t vasúton meg közúton. Láttam már én is 1-2 csoda dolgot, legjobb amikor egy ilyen MAN + pótkocsival behoznak egyszerre annyi bükk rönköt, hogy tele lesz vele egy vagon.
Ilyenkor gondolkodom egy kicsit, hogy aszongya a szerelvény 20 tonna, a 38 m3 rönk az 42 tonna, akkor 20+42 = 40 tonna. Ja, nem...