Nem a nyomáskapcsoló ment el, az működik rendesen. Az inditó részen van egy mágneskapcsoló - találtam egyet nemrég, és elraktam, hátha jó lesz valamire, erre tessék -, az nem működik, lehet csak tisztítani kell.
A gép rezgéscsillapító gumitalpakon fog állni, a beton egy része már áll, csak egy falat kiszedtünk, annak a helyét kell lebetonozni, meg síkba tenni.
Motor helyett meg láncfűrészekkel zörgök mostanában
650 kg valamint a trepnik, görgők, bányában használt csörlő és pajszer, kompresszor volt kb 100 kg... Kicsit aggódtam én is, főleg amikor megláttam a szétlapuló gumit, de pumpáltam bele kézi pumpával és akkor már nem volt olyan vészes. Viszont 70-nél jobban nem is mertünk jönni vele... A vicc, hogy a kompresszort kerek ötezerért hoztam el, mert nem indult. Itthon ránézve kiderült, hogy a mágneskapcsolója van oda, manuálisan indítható
Most alakul át a garázs, lesz egy kis betonozás is végette.
Itthon eddzek csak, ezt a fegyenc edzésnek nevezett dolgot csinálom - bár most volt egy pár hét kihagyás, ahol lazábbra vettem a figurát
Egyébként meg favágással tartom magam formában. Meg is látszik, lassan elérem a hatvan kilót...
Nem tervezem leszedni, hacsak nem kell felrakni a síktárcsat. De minden esetre nem egy pille könnyű gépezet. Utánfutóra felhúzni sem volt egy egyszerű, öregedtem néhány évet
Pénteken meghoztuk az új vasat. Igazi Kemény legény, 750-es, N-es, Zöld.
Blacious már látta, még fent az utánfutón, bár azóta legördült, és áll a garázsban, kis állapotfelmérésre, olajcserére.
Semmi nem úgy van, ahogy elsőre gondolnátok
Honosítás, műszaki vizsgáztatás, regisztrációs adó ügyintézés, forgalomba helyezés, okmányirodai ügyintézés.
Keressenek bizalommal!
Tel: 06 20 521 84 99
e-mail: properova@gmail.com