Itt vagyok!
megjöttem!
Nos a tapasztalataim alapján inkább a slick,mint az utcai,,,,ilyen hogy eldurran?ugyan már?!az utcai nincs akkora igénybevételnek kitéve,mint a pálya az az a slick gumi,,,,az utcaival csak gurul az ember,a slickkel meg motorozik,,,,,olcsóbb,megbízhatóbb,és ugyan annyit megyek vele,mint az utcaival,,,,,gyorsabban melegszik,lassabban hűl ki,és peremtől peremig ki lehet használni......logikus szerintem,ha a pálya gumit nézzük,akkor az arra van kitalálva,hogy tapadjon és bírja a nagy igénybevételt,,,azt a motorozást utcán nem lehet tartósan kivitelezni,,,,akkor az utcán jobban megállja a helyét nem,mint az utcai,,,,sőt ovább megyek,,,,az utcai gumival sokan dobták el a vasat a pályán nyílt napon,mert az bemelegszik aztán a tapadása egyenlő lesz a nullával,,,,akkor melyik a jobb és megbízhatóbb?én kaptam egy szöget a slickbe,szépen leengedett azt kész,nem durrant el,mert ezek így vannak kitalálva,,,ezeket a kijelentéseket a paragépek mondják,hogy szar a slick,de senki nem használja de köpköd rá,,,,nekem bevált?!nekem jó volt?szerintetek ha veszélyes lett volna fölrakom?vagy az elsőnél már nem azt hozza,mint az utcai akkor még 26szor slicket rakatok fel?halkan még hozzátenném,hogy az utcaival nem tudtam úgy menni,mint a slickel,bizonytalanabb volt a kanyarban.....jobb a profilja,csúcsosabb a gumi,és bekanyarodik magától,nem kell annyit tornázni a kanyarban mint az utcaival,,,,,,,szarjál rá Gabró,tedd fel és menjél,,,ha nem válik be,akkor utcázzál tovább,,,te húzod úgy is a gázt,nem más,,,,meg úgy sem nyélen fogsz menni egyből,,,,,,ismerkedsz aztán motorozol.....hajrá
Állandóan, TI kavartok meg..! Kitalálok valamit aztán mindíg van valaki közűletekaki okosabbat mond, vagy logikusabban addja elő a dolgokat aztán már el is bizonytalanodok,..Persze ilyenkor KYKKI sehol.. Ő a nagy slick menő...
Akkora tróger lettem volna hogy előre is slicket veszek..
De azért még játszok a gondolattal..
Mondjuk sok időm nincs tökölni, mert a hátsón ma már aggasztó jeleket láttam középpen..
és most hogy melegebb az aszfalt, napról napra fogy..
Lehet nekem is megint egy M3 megy hátra..az első még jó, de ezeket csak szettbe lehet csrélni..és ez "csak"38e..aztán majd ősszel jöhet a Z8..akkor lesz a cumi ha már nincs M3...
neeeem, én nem akartalak lebeszélni, csak tanulni akarok mindig! Mindenhol ezt olvasom, ezért alakult ki bennem is ez a nézőpont, lehet helytelenül, mert még sosem használtam!
Ezt is most találtam hirtelen:
"A slick-nek, amit sokan előszeretettel használnak utcán is, viszont írtó magas az a hőmérséklete, ahol jól működik. Versenypályán, ahol kanyarból kanyarba esik az ember, ezzel nincs gond, a felhasználás jellege hozza magával, hogy folyamatosan forró az abroncs, de utcán gondolhatod, hogy mennyire tudjuk üzemmelegen tartani. Persze ilyenkor fogod aztán felfújod a gyár által előírt nyomásra, és az alakjával nem is lesz gond, csak csúszni fog, mintha taknyon motoroznál."
"Azért van ám a slick guminak hátránya is, arról se feledkezzünk meg. Ha nem folyamatosan gyilkolod akkor esélytelen hogy elérd az üzemi hőfokát és anélkül meg alig tapad jobban mint egy sport túra gumi. Amíg nem próbáltam ki utcai sport gumit addig én is a slick mellett álltam de aztán amikor egy utcai gumival mentem a mátrában rá kellett jönnöm hogy van ám sok sok előnye. Utcán soha nem fogod kihasználni a slick tudását cserébe sima egy utcai gumi már attól hogy egyenesen mész is eléri az üzemi hőfokot. Így a mátrában már az első körben is lehet normálisan menni nem kell melegíteni a gumi szélét. Ha meg egy slick gumi tudását szeretnéd kihasználni utcán akkor nézz mélyen magadba... ja és félreértés ne essék semmi személyeskedés nincs ezt nem konkrétan valakinek írom hanem csak úgy általánosságban."
Nekem is egyik haverom mondta, hogy arra a tempóra amit közuton megy, faszán bemelekszik és strapabíró. Nyilván pályázni nem való, de azt nem is akarok. Viszont a slickekről azt olvastam, hogyha nem megfelelően van bemelegítve, meg lehűtve, akkor hamar tönkremegy!
A Z6 van egy Almádis barátomnak és nagyon dícséri..XT660on használja már 15e van benne és még nem kopott el, pedíg a srác gyepálja...Azt mondta nagyon tapad döntve is..Ez volt még a másik alternatíva nekem is..De ez a Z8 bíztos még ennél is komolyabb..
Az occóság az bíztos szempont, igen...de hidd el, még azon a nem üzemi hőfokon is jobban tapad mint bármelyik utcai..és nem fogok vele lapon közlekedni az tuti....Annál jobban féltem magam és a vasat..
Azért nem értem ezt az egészet, mert ha azért mert olcsobban kijössz vele összesítésben, azt elfogadom, de azért ezt választani utcára, mert ragadósabb és igy aztán lapon lehet befordulni a Lidli elé, az úgy eléggé ......nem is tudom milyen!
Nem akartam lekezelő lenni..Bocsánat..
Nem mondom, hogy nem haladok gyorsan, de esztelenül bíztos NEM, sőt a kanyarsebességem kimondottan "alacsony" ,pont az általad leírt kűlső tényezők miatt..
Ok, pihenek, de melyik gondolatom nem helytálló? ...mert ez így elég lekezelő volt!
Te is tudod, ha a határokat feszegeted, egyszer úgy is jön egy olyan külső körülmény, (olaj, sárfelhordás, aprókavics stb) amikor nem a gumin fog múlni, hogy bevetted-e a kanyart, vagy nem. Olyan kanyar meg nincs, amit az M3-al vagy kategoriatársaival ne tudnál bevenni a megengedett sebesség kétszeresével!
Csak féltelek, mert bolond vagy!
Pihenj, katona..Nem az uncsitesómnak van R1e hanem annak az embernek aki a gumit árulja, mellesleg 46 éves családos ember, nem egy lolkabolka, ..És bár nem a gumdra (BT 10)re reagáltam, de nem is rajoskodtam..Az "erő sötét oldala" alatt a mocimat értettem...Az uncsitesóm a pszihó...De inkább hagyjuk............
megjöttem!
Nos a tapasztalataim alapján inkább a slick,mint az utcai,,,,ilyen hogy eldurran?ugyan már?!az utcai nincs akkora igénybevételnek kitéve,mint a pálya az az a slick gumi,,,,az utcaival csak gurul az ember,a slickkel meg motorozik,,,,,olcsóbb,megbízhatóbb,és ugyan annyit megyek vele,mint az utcaival,,,,,gyorsabban melegszik,lassabban hűl ki,és peremtől peremig ki lehet használni......logikus szerintem,ha a pálya gumit nézzük,akkor az arra van kitalálva,hogy tapadjon és bírja a nagy igénybevételt,,,azt a motorozást utcán nem lehet tartósan kivitelezni,,,,akkor az utcán jobban megállja a helyét nem,mint az utcai,,,,sőt ovább megyek,,,,az utcai gumival sokan dobták el a vasat a pályán nyílt napon,mert az bemelegszik aztán a tapadása egyenlő lesz a nullával,,,,akkor melyik a jobb és megbízhatóbb?én kaptam egy szöget a slickbe,szépen leengedett azt kész,nem durrant el,mert ezek így vannak kitalálva,,,ezeket a kijelentéseket a paragépek mondják,hogy szar a slick,de senki nem használja de köpköd rá,,,,nekem bevált?!nekem jó volt?szerintetek ha veszélyes lett volna fölrakom?vagy az elsőnél már nem azt hozza,mint az utcai akkor még 26szor slicket rakatok fel?halkan még hozzátenném,hogy az utcaival nem tudtam úgy menni,mint a slickel,bizonytalanabb volt a kanyarban.....jobb a profilja,csúcsosabb a gumi,és bekanyarodik magától,nem kell annyit tornázni a kanyarban mint az utcaival,,,,,,,szarjál rá Gabró,tedd fel és menjél,,,ha nem válik be,akkor utcázzál tovább,,,te húzod úgy is a gázt,nem más,,,,meg úgy sem nyélen fogsz menni egyből,,,,,,ismerkedsz aztán motorozol.....hajrá