Dehogy tüntem el! Még élek, de inkább halok. Ezer a meló, meg a túlóra. Mindjárt megyek melózni. A csokit majd összehozzuk egyszer, ahogy a mocizást is. Csak tudd tartani a tempómat...
köszi EMESE! Inkább azt mondjad mikor gurulunk..!
Vagy mikor jössz teázni, vagy forró csokizni a kölkökkel
Xépen el vagy tűnve..
Mivan a túrával?
Agg.nak tejeltél?
Ki lesz a szobatársad?
Szia Gabro!
Szeretnék egy kis segítséget kérni Tőled!
Bízok benne,hogy a felnit úgy fújattad le és nem vetted rá külön!
Ha csináltattad,akkor érdekelne,hogy hol lehet és mennyibe fáj,én is régóta szeretném már átfújatni!
Írhatsz itt is,de van email is az adatlapomon,ha privibe válaszolnál!
Előre is köszönöm válaszod!
Vágott slick--
A mélysége(amit én vettem) 4.6mm..
A gyári M3-é 5.6 ..
De volt rengeteg 5.5ös és sok 5.0 is, csak én Metzelert akartam...
A törvény a bordamélységet írja elő...
Szép estét!
Igaz engem senki nem kérdezett, és nem is használok csak utcai gumit, és valószinü, hogy soha nem is fogok mással menni, de elmondom a véleményem. Nyilván ha összeszoktok a slick-eiddel azt fogod favorizálni, és ennek nyilván anyagi okai is vannak. Sokat mész, ergo sok gumit használsz el, és igazad van abban is, hogy kb ugyanannyit meg el az új is. Valamit valamiért: Tapadjon, vagy ne kopjon, ez itt a kérdés! Viszont ha kifogsz egy igen jó állapotú használt utcai gumit, akkor az nem kerül sokkal többe. Egy srác szétvágott egy slick, meg egy utcai gumit, és megállapította, hogy a slick (nyilván) sokkal erősebb felépítésű, tehát az utcán sem lesz vala baj.
Tehát az ÉN véleményem az, hogy Michelin Power Pure-t kell venni, ami gyárilag hegyes kialakítású, és az talán esőben is jobb. De miután nem ismerem a motorozási szokásaidat, ezért csak azt tudom mondani, hogy azt csinálsz amit akarsz.
Erre jöhetnek a válaszok: Köszönjük Emese!
Hát gyerekek.., most jöttem meg..4x kellett le fel menjek a nosztorin hogy elhiggyem..
Ez dudúrva..
mindem egyes menet után néztem hogy melegszik..
Már az elsőnél sokkal jobban tapadt mind az M3..a többit hagyjuk is,,
És félreértés ne essék nem 200al jöttem mentem..Kb 110-130as tempóval terelgettem..szinte úgy hulllik be a kanyarba és íven marad, nem billeg..ha lejjebb engedem lejjebb megy..
Nem tudom mi az üzemi hőfoka,nem is szeretném addíg "forralni" de az az érzésem"hidegen" is lényegesebben jobban fog..az meg ahogy bebillen egyenesen parádés..
"logikus szerintem,ha a pálya gumit nézzük,akkor az arra van kitalálva,hogy tapadjon és bírja a nagy igénybevételt,,,azt a motorozást utcán nem lehet tartósan kivitelezni,,,,akkor az utcán jobban megállja a helyét nem,mint az utcai" ebben nincs logika.
pl a kocsim autópályán télen is pikk pakk bemelegszik, városban meg nem, mert elmegy mindenhol 5Oel alapjáraton, nincs terhelés, hogy bemelegedjen! Ehhez tudom leginkább hasonlítani. De nem vitázom, te használtad, én nem, te vagy a hitelesebb!
motorgumik topikban olvass utána. hirdet ott pár versenyző (pl brian)
én spec sosem próbáltam,szerintem nem is fogom. kykee elnyűtt párat, de nem véletlenül van utca és pályagumi....
lejjebb egy idézet:
brian
Mert nem utcára való!
Vágott vagy slick, tök mindegy. Az üzemi hőfoka nem érhető el utcán. Persze valamennyire tapad, mert kb 40-50 fokra fel lehet melegíteni, de ezek 80 fokon üzemmelegek. Ráadásul érzékenyek a kavicsokra, porra, szélre, vízre, párára, szóval egy esős, hűvös, páralecsapódásos, földkihordásos helyen okoznak meglepetést.
thebear[1926] 2007. október 18. 13:54miért nem? És vágottal?
válasz erre előzmény
brian[1925] 2007. október 18. 13:33Nem tudom, hogy igaz-e és slickkel egy méters se mennék utcán.
Amiről te beszélsz, azt defektnek hívják
Sanyinál 25ért vettem a párját,nagyon jót veszel ott 25ért előre hátra ,aztán már csak hátsót cseréled 5-7 ezrenként,de akkor már 10től tudsz jókat venni,hátra,,,,felszerelte,kicentírozta aztán a régit ott hagytam nála ha hirtelen kell az utcai,,,,megbízható,korrekt ember,jó szakember és nagyon jól motorozik,,,ő s azokkal jár,amiket felszerel a motorostársainak,,,nagy választék több márka,márkánként több típus,,,,Nekem a Metzeller racetec 00 jött be,,,mint a takony
Milyen színűre gondoltad a felnit?
Vagy mikor jössz teázni, vagy forró csokizni a kölkökkel
Xépen el vagy tűnve..
Mivan a túrával?
Agg.nak tejeltél?
Ki lesz a szobatársad?
Profik, az ár attól függ milyen színt kérsz..
Holnap küldök tel.számot...
Szeretnék egy kis segítséget kérni Tőled!
Bízok benne,hogy a felnit úgy fújattad le és nem vetted rá külön!
Ha csináltattad,akkor érdekelne,hogy hol lehet és mennyibe fáj,én is régóta szeretném már átfújatni!
Írhatsz itt is,de van email is az adatlapomon,ha privibe válaszolnál!
Előre is köszönöm válaszod!
A mélysége(amit én vettem) 4.6mm..
A gyári M3-é 5.6 ..
De volt rengeteg 5.5ös és sok 5.0 is, csak én Metzelert akartam...
A törvény a bordamélységet írja elő...
Igaz engem senki nem kérdezett, és nem is használok csak utcai gumit, és valószinü, hogy soha nem is fogok mással menni, de elmondom a véleményem. Nyilván ha összeszoktok a slick-eiddel azt fogod favorizálni, és ennek nyilván anyagi okai is vannak. Sokat mész, ergo sok gumit használsz el, és igazad van abban is, hogy kb ugyanannyit meg el az új is. Valamit valamiért: Tapadjon, vagy ne kopjon, ez itt a kérdés! Viszont ha kifogsz egy igen jó állapotú használt utcai gumit, akkor az nem kerül sokkal többe. Egy srác szétvágott egy slick, meg egy utcai gumit, és megállapította, hogy a slick (nyilván) sokkal erősebb felépítésű, tehát az utcán sem lesz vala baj.
Tehát az ÉN véleményem az, hogy Michelin Power Pure-t kell venni, ami gyárilag hegyes kialakítású, és az talán esőben is jobb. De miután nem ismerem a motorozási szokásaidat, ezért csak azt tudom mondani, hogy azt csinálsz amit akarsz.
Erre jöhetnek a válaszok: Köszönjük Emese!
Ez dudúrva..
mindem egyes menet után néztem hogy melegszik..
Már az elsőnél sokkal jobban tapadt mind az M3..a többit hagyjuk is,,
És félreértés ne essék nem 200al jöttem mentem..Kb 110-130as tempóval terelgettem..szinte úgy hulllik be a kanyarba és íven marad, nem billeg..ha lejjebb engedem lejjebb megy..
Nem tudom mi az üzemi hőfoka,nem is szeretném addíg "forralni" de az az érzésem"hidegen" is lényegesebben jobban fog..az meg ahogy bebillen egyenesen parádés..
na,akkor megyek azt jól bekajálunk nálad
pl a kocsim autópályán télen is pikk pakk bemelegszik, városban meg nem, mert elmegy mindenhol 5Oel alapjáraton, nincs terhelés, hogy bemelegedjen! Ehhez tudom leginkább hasonlítani. De nem vitázom, te használtad, én nem, te vagy a hitelesebb!
Van is az embernek..délután felpakolja...kiváncsi vagyok,...
én spec sosem próbáltam,szerintem nem is fogom. kykee elnyűtt párat, de nem véletlenül van utca és pályagumi....
lejjebb egy idézet:
brian
Mert nem utcára való!
Vágott vagy slick, tök mindegy. Az üzemi hőfoka nem érhető el utcán. Persze valamennyire tapad, mert kb 40-50 fokra fel lehet melegíteni, de ezek 80 fokon üzemmelegek. Ráadásul érzékenyek a kavicsokra, porra, szélre, vízre, párára, szóval egy esős, hűvös, páralecsapódásos, földkihordásos helyen okoznak meglepetést.
thebear[1926] 2007. október 18. 13:54miért nem? És vágottal?
válasz erre előzmény
brian[1925] 2007. október 18. 13:33Nem tudom, hogy igaz-e és slickkel egy méters se mennék utcán.
Amiről te beszélsz, azt defektnek hívják