Akkor holnap délelőtt 11 kor vp.shell kút(almádi körforgó)
indúl a mandula..
irány sz.fehérvár, kawa nyílt nap..
Agg. már elindúlt hogy egyszerre érjünk oda...
Talán már szityyyu is készülődik, nehogy lemaradjon..
TE is készülődj!
A mocimból az országba nem hinném hogy van 10 darab.Olyan mint ez meg pláne hogy egy sem....Tünciből mennyi van?
De tényleg hadjuk már ezt a kinek a farka nagyobb vitát...
Már ketdek fáradni..
Van aki beál la sorba és megveszi a városban a 689-edik Yamakasit.... van akinek meg kell, hogy egyedi legyen! A tömeg meg mindig irigy az egyénre...innen a vita!
Én szívem szerint egy Benellit vettem volna, csak akkor nem volt eladó, ami jó vétel lett volna!
Hogy ez az örök Japán-olasz, meg sor4 V2 vita.... holott mindenki tudja, hogy az olasz V2 a nyerő!
őt nem ismerem. hallottál 1 esetet aztán általánosítasz.
viszont: nekem volt JAPÁN motorom is,2, meg most van az olasz.
hangsúlyozom: NEKEM, tehát SAJÁT tapasztalat.
Nem azt mondtam, hogy jobb,de 1 cm-el nem rosszabb , mint bármelyik másik,legyen az japó,német vagy kamcsatkai.
Elektromos gondok? Mit tudsza mit én 3. közös évünkben nem?
Egyszer halt be az önindító behúzómágnese, ami típushibája. Ha ez a "tömkeleg" akkor igazad van.
tudod mennyi hibás suzukiról hallottam M.Pistitől? Mégsem mondom, hogy mind szar és majd meglátják a tulajaik mennyi szopás lesz belőle.
Ez a technika, bármikor bármi elromolhat. De veled is előfordul, hogy ma még jól vagy holnap meg összefosod magad....
Láttam én Rolls-t is emelőn.... Nincs olyan gép vagy bármi ami sohasem romlik el.
Veszprémi boltomnál a Manó oda jött az RSVvel,,,CB (isten nyugosztalja) ráült az álló motorra és nézegette,,,,,behúzta (volna) az első féket és a kezében maradt a fékkar.......mondom az széééééép,,,most mentetted meg a Manó életét,,,,,,se dőlve,se pedig semmilyen sérülés nem volt a fékkaron,simán elfáradt az anyag,,,de egy fékkar eltörik bent a furatnál,,,anyáám
Állj!
egyszer ment el a váltó,30ezer körül....utána 78ezerig bírta,pedig még többet és hosszabban keróztam...
A váltóját nem én nyírtam ki,,,a 6.ik ment el,,,,el voltam láncszett cserén a....... szakszervizben,és utána ment el!nem volt becsavarva a váltókar 6os csavarja,így pontatlan váltás miatt ment tönkre...nem a motor és az én hibám volt,,,,,,a szervizben követtek el hibát,ahogy a másik,olajleeresztő esetében is még jó hogy szerettem motorozni és nem estem el,,,,mi lett volna ha tudok is
Lengyeltóti Pisti is gondondolom túlhajtotta...
A generátor problémáiról napokat tudna mesélni..
Az elektromos gondok állandó tömkelegét má ne is említsük...
Szép dolog hogy az olasz motorok formatervezettek, meg tele vannak pakiólva minden nyalánksággal(ami már persze nem olasz)
De ti sem gondoljátok hogy egy centivel is "jobb" bármelyik japán gyártónál..
a kügleré régi tuono volt és tudjuk , hogy csöppet "túlüzemeltette".
azért nehogy azt gondold, hogy mert olasz széthullik.
a blokk rotax,aki évtizedek óta motorblokkokat gyárt, a futómű öhlins,sachs, a fékek brembo....ha úgy használják ahogyí elő van írva nem lesz rövidebb élettartamú, mint a japán társai. sőt, ha a küglernek gsx-r-e lett volna azt is tönkrevágja....mert minden technikát szét lehet b@szni,csak érteni kell hozzá
30 leszek , talán 1 gyerek édesapja , megélhetési alkoholista , lassan 20-éve csavargatom a gázt de még mindíg csak az évenkénti kötelező 1 perecet tudom felmutatni
Minden gyártó csak "piszkozatot" csinál , csak a Honda gyárt remekműveket
37 leszek,2 gyermek édesapja és egy nagy büdös senki vagyok,motorozni nem tudok,de annál inkább szeretek és a Suzuki a motor,ha már motorokról beszéltek mert a többi csak lábbal hajtós gyerekjáték.
indúl a mandula..
irány sz.fehérvár, kawa nyílt nap..
Agg. már elindúlt hogy egyszerre érjünk oda...
Talán már szityyyu is készülődik, nehogy lemaradjon..
TE is készülődj!