Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy hete telin beszéltünk , már nem emlékszel?
Vn még a vitrinedbe egy jó képességű olcsó motoros maszkod? Kollégámnak lehet, hogy kellene.
szadista állat, én csak alapjáraton használom, túl erős nekem
Olyanom nekem is van! De a targidat egyszer szivesen lepadlóznám!
robogómat rád bízom, azon nincs kuplung
Téged is látni! Ezer éve nem beszéltünk!
Jó reggelt srácok!
Vagy már teljesen le is koptak!
hát igen, halkan kopnak a kapcsoló körmök
Na most lebuktál! Te is nézed a VV-t!
Nem is "mindig, minden körülmények között" váltok úgy! De az tény, hogy sokkal halkabban megy végbe a váltás. A DSG váltó kutyafüle hozzám képest!
Alekosz szavaival élve : kuplung használata nélkül "Mindig, minden körülmények között" károsodhat a váltód . A japó gyártok a kezelési könyveikben sehol nem írják, hogy válts kuplung nélkül
Jó reggelt!
Akkor az lenne csak a kérdésem, hogy amikor kuplung nélküli váltáskor gázelvétellel, a nyomaték levételével tehermentesitem a váltót, akkor is fennáll-e a szétesés veszélye, vagy csak ha gázelvétel nélkül, vagy rosszabb esetben motorfék üzemmódban váltok? Egyébként, ha "nem enged" a váltó, akkor nem szabad erőltetni és kész. Szerintem.
Hibaleírás:
ahhoz hogy lásd, pontosan miért is dobálja ki, és hol van a fontosabb kopás, ahhoz a kapcsolókörmöket profilból (szemből) kéne fényképezni...
A kapcsolóköröm gyári kialakítását tekintve, egy kicsit "trapéz" alakú, hogy mikor sebességet kapcsolsz, akkor a kapcsolókörmöt érő forgatónyomaték is befelé húzza az ablak felé a körmöt. Ha kuplung nélkül váltasz, a köröm elveszti a "trapéz" jellegét, lekopik, egyenes lesz a felülete vagy ugyanugy trapéz alaku lesz, csak rossz irányba.. ilyenkor a forgatónyomaték nem behúzza az ablakba a kapcsolókörmöt, hanem kifelé igyekszik tolni.
Messze még a 16.-a,
de ha nem jön közbe semmi én ott leszek
mennyi km van amúgy benne?
az nem megy tönkre a kuplung nélküli váltástól...... max ha nem engeded vissz a gázt és erőszakkal berúgod a sebességet!
gondolod, hogy azok után hogy úton hazafelé fejtegettük mi is lehetett a gond és kijukadunk azon hogy én 7-8 ezer kmen keresztül többször használtam az indexet mint a kuplugot, és csak két
állása volt a gázkarnak , gondolog odaadja a féltve örzött dísz paripályát?
Akkor add kölcsön a motorodat a Gabronak addig!
ja, láttam, szomorkodott is egy kicsit.
nem nyert
kerékpározást terveztünk a családdal te még nem tudod, de a gyermek az első
a normális az, aki nem szédül 2OO alatt!