Ha vársz még pár hetet, akkor talán a motormúzeumban is találkozhatsz ilyen géppel. Ha nem nyomkodod a gombokat rajta akkor rá is ülhetsz.
Amúgy szeretem, csak egy kicsit megviccelt amitől nem voltam túl boldog.
Közúton mentem vele ennyivel méghozzá nem is olyan nagyon messze a garázstól. Egyszer ki kellett próbálnom, de azóta nem tesztelgetem, csak mosolygok néha. Pl tegnap is egy Hiundai gets szkanderozott velem előzéskor. 160-nál elfogyott szegénykém. &rash barátunkat majdnem el is tiporta mérgében!
Ezt nem akartam mondani, de ha már így rákédeztél el kell mondjam..........nem tudom, de szeretem a kipufogó szagát, annyira düdös meg senki sem lehet, hogy azt elnyomja.
280 az már jó.....persze gondlom német autópályán, mert itt ugye mindenki ott megy gyorsan csak.
Remélem minnél előbb megyünk együtt, mert szeretnék kicsit gyönyörködni a motorodban.
280-at tuti, mert már mentem vele annyival. A fordulat 10.000 volt.
A letiltás 12.000 körül van. A "tesztrepülésnél" nem az erő hagyott el, hiszen az végig velem volt. Inkább csak a veséimet féltettem.
De most még finoman kell mennem. A szerelőm meghagyta hogy nem forgathatom 6.000 fölé. Így 160 a max. Sajnálom hogy sosem jöttök velünk. Talán büdösek vagyunk?
Még gondolkodom a 10-es induláson. Melyik shell kút? Pápai úti vagy a másik?
Ha megyek pontos leszek, ha nem akkor ne várjatok akkor marad a 2-es indulás!
Bízzunk benne. Ritus már nyomja a fekvőtámaszokat, hogy fitt legyen a kapaszkodásnál. Az őrangyalom meg remegő térdekkel bújik ágyba hogy holnap végig a nyomomban lehessen.
Annyival mentünk a 8-ason Fehérvár felé. Én inkább szeretek megfontoltan közlekedni. Nem utolsó dolog ha az ember ki tud jönni egy kanyarból, és az sem, ha befér az előzéskor. Pláne utassal. Cseszneki téren szinte még szűz vagyok.
Ez szubjektív dolog. Legutóbb mikor arra mentem, tartottam Laci barátommal a lépést (180). Mikor meg legutóbb jöttem, akkor úgy esett, hogy 80-nál már driftkirály lehettem volna.
Az osztásra még csak tudtam volna figyelni, de az adu ászt tuti nem vettem volna észre.
Amúgy szeretem, csak egy kicsit megviccelt amitől nem voltam túl boldog.
Közúton mentem vele ennyivel méghozzá nem is olyan nagyon messze a garázstól. Egyszer ki kellett próbálnom, de azóta nem tesztelgetem, csak mosolygok néha. Pl tegnap is egy Hiundai gets szkanderozott velem előzéskor. 160-nál elfogyott szegénykém. &rash barátunkat majdnem el is tiporta mérgében!
Hozzál haza is zúgást! Meg tengert is.
Apropo. Minket érdekelne egy Turulmadárral fényképezkedés is Tatabányán. Persze ez megbeszélés kérdése.
280 az már jó.....persze gondlom német autópályán, mert itt ugye mindenki ott megy gyorsan csak.
Remélem minnél előbb megyünk együtt, mert szeretnék kicsit gyönyörködni a motorodban.
Almádi út?)
Most olvasom, hogy Annát leváltottad? Vagy nem vol neki kielégítő a motor?
A letiltás 12.000 körül van. A "tesztrepülésnél" nem az erő hagyott el, hiszen az végig velem volt. Inkább csak a veséimet féltettem.
De most még finoman kell mennem. A szerelőm meghagyta hogy nem forgathatom 6.000 fölé. Így 160 a max. Sajnálom hogy sosem jöttök velünk. Talán büdösek vagyunk?
Még gondolkodom a 10-es induláson. Melyik shell kút? Pápai úti vagy a másik?
Ha megyek pontos leszek, ha nem akkor ne várjatok akkor marad a 2-es indulás!
Nekünk holnap egy pécs túra lesz, persze ez nem választott inkább kötelező.
Safety a ZZR-ed az ha jól tudom ugye olyan 270-280 al is tud menni?
Az osztásra még csak tudtam volna figyelni, de az adu ászt tuti nem vettem volna észre.