mint írtam direkt összehasonlítottuk
nem annyival jobb a ledes mint a jó minőségű h4-es
közelre 10-20m sokkal jobb utána nem számottevő, nekem is villogtatja a 300 méterre lévő elsőbbségadás táblát.....
Placebo...Ahogy a Xenon is az volt.
vannak egyes márkák, akik azzal igyekeznek a vevőkből pénzt kicsalni, hogy szándékosan nagyon hitvány lámpát adnak, ha nem kéred a LED-et. De még ott is inkább csak optikai a különbség, mert amúgy annyira látni vele amennyire kell.
Különbenis, öreg, beteges faszok éjszaka aludjanak az ágyukban!
Olyat kell választani ami nem LED-es, ha fosol töle.Amúgy a felsorolt összegek nem olyan magasak, ha belegondolunk, hogy ez amolyan tízévente egyszer elöforduló történet, ha nem ritkábban.
pl gyerek motorján is ledes első lámpa van, nem kérte, evvel adták más lehetőség nincs
ha felbasz valaki egy követ akkor a csere 260 ezer
ha nekem basznak fel egy követ akkor 58ezer
ami vicces hogy igazándiból nem látható fény ügyileg a különbség nekem egy 130+ izzó van, ez nem olyan sárgás mint a 200forintos noname izzó, a led fehérebb közelre jobban lehet vele látni 50m után már kb tökmindegy
Szomszédom hoddájába jobb első pilácsot kellett cserélni mert párásodott azt telebaszta hibával a műszerfalát, meg meghülyült minden (ledes a drága) majd 3kiló volt a csere munkadíjjal.
Nem de volt már akinek igen....Nem örök életű mert neked azt mondták vagy mert a neten ezt olvastad mindenhol :)
LEDes fényszóró amugysincs egyik autómban sem.
nekem az f astrán kotyogott a talpas, ki lett fúrva a gyári aztán 2 ezer körüli talpas lett felcsavarozva, egyben legalább 5x lett volna drágább, ennyiért kifúrok 3db 8as lyukat
nekünk volt kb egy évig
havernak van kettő kombi, egyik pecás kocsi kiemelve, picit megtörve, a másik teljesen gyári
itt az a lényeg ha nincs törve nem rohad 50évig sem mert horganyzott kasztni van festveamúgy van a fészbukon a4 b5 csoport jó sok taggal, szerintem sok jó állapotú van ebből a típusból
a 80asokból már közel sincs ennyi
Az egy renyo,bogyo kedvence buzi francia,johogy fos.
A duksin a csonkallvanyban a csapagyakat preseltuk,most hogy nekunk guvadt a szemunk vagy cegnel 20 tonnaval azt nem tom.reg volt.
Asztman a lengokar szerelheto de olyan keves az arkukunbseg hogy szarjon sunt aki szenved vele.Egyben cserelem.
nem annyival jobb a ledes mint a jó minőségű h4-es
közelre 10-20m sokkal jobb utána nem számottevő, nekem is villogtatja a 300 méterre lévő elsőbbségadás táblát.....
vannak egyes márkák, akik azzal igyekeznek a vevőkből pénzt kicsalni, hogy szándékosan nagyon hitvány lámpát adnak, ha nem kéred a LED-et. De még ott is inkább csak optikai a különbség, mert amúgy annyira látni vele amennyire kell.
Különbenis, öreg, beteges faszok éjszaka aludjanak az ágyukban!
nem is érdekelne a téma ha pl egy 8-10 millás járműben van 300ezres kár
de a 390es árának több mint 10% az első lámpa
ha felbasz valaki egy követ akkor a csere 260 ezer
ha nekem basznak fel egy követ akkor 58ezer
ami vicces hogy igazándiból nem látható fény ügyileg a különbség nekem egy 130+ izzó van, ez nem olyan sárgás mint a 200forintos noname izzó, a led fehérebb közelre jobban lehet vele látni 50m után már kb tökmindegy
LEDes fényszóró amugysincs egyik autómban sem.
amúgy a tetanuszt jól beszoptam mert még mindig fáj, nem tudok ráfeküdni a seggem bal felére
havernak van kettő kombi, egyik pecás kocsi kiemelve, picit megtörve, a másik teljesen gyári
itt az a lényeg ha nincs törve nem rohad 50évig sem mert horganyzott kasztni van festveamúgy van a fészbukon a4 b5 csoport jó sok taggal, szerintem sok jó állapotú van ebből a típusból
a 80asokból már közel sincs ennyi
A duksin a csonkallvanyban a csapagyakat preseltuk,most hogy nekunk guvadt a szemunk vagy cegnel 20 tonnaval azt nem tom.reg volt.
Asztman a lengokar szerelheto de olyan keves az arkukunbseg hogy szarjon sunt aki szenved vele.Egyben cserelem.