Nem érdekel hol lehet még nézni, én a tv-ben szoktam nézni és nem is tervezem másképp. Hogy még mit szoktam nézni rajta, különösebben semmit, ha esténként találok valami kedvemrevalót akkor azt nézem.
Ezt nem lehet így kijelenteni szerintem. A Swift mindig is a prolik meg a prolik felett kicsivel lévő emberek autója volt. Aztán a tömegcikk mivolta miatt jobban esett az ára mint a többi autóké, a prolik alatti emberek vették-használták. Azokra meg NEM JELLEMZŐ a bármilyen használati tárgy megfelelő gondozása.
Így aztán valóban hamar leamortizálódik minden.
Még az elpusztíthatatlannak vélt akármi is.
Dehogy. A 2000-es évek eleje is tele volt szemetekkel, amik eleve szarok voltak, de hamar el is rohadtak, mint pl a B Vectra, W203-as Merci vagy a Vito, de mit tudom én, Citroen Xsarát sem láttam már évek óta még mutatóban sem...Persze nem ezekre emlékszünk, hanem azokra amik sikerültek. A mostani autókkal ugyan ez lesz...
az a4 b5 20évesen makulátlan volt 400+ ezer kilométerrel
ehhez az kellett hogy többnyire garázsban tartották és nem sérült meg
szerintem a következő 20 évet is kibírja ha nem törik meg
Hamar elfelejtődtek azok a típusok, amik átlagosan 10 éves korukra ki is koptak az utcaképből. Mindenki csak arra az egy-két százalékra emlékszik, ami bevált, tartósnak bizonyult..
Szinte biztos, hogy a mostani újautóból legalább annyi éri meg az öregkort arányaiban, mint 30 vagy 20 éve, csak 2-3x annyi km-el...
Ja-ja, máshol ezeket nem is lehet nézni, csak TV-n és természetesen csak azt nézel rajt :-)
Hogy téged nem zavar, ha hazudsz azt elhiszem, de ne kelljen már elhinnem :-)
Persze,ez a városi legenda,ha volt gazdája.
A gyűjtői darabok kivételével mind lekotlott fos.
Nemigen látsz belőle sokat.
Amiből meg igen azok a max 5 éves suv.
Ha volt gazdája az első húsz évben,akkor még nem.Persze nem minden típusra mondható ez el.De nálunk is körülnézhetsz,hány hármas golf,b4 passat,polo rohangál,80-as audiról nem is beszélve,itt használtak először a tűzhorganyzást.
románba se sok régi vitarát látni a helyieknél
10 éve több volt
a régi daciák is úgy kikoptak 10-12 év alatt alig látni olyat ami gurul
letámasztott megrohadt több van vidéken
pl műanyag patent helyett hajlított lemez fül
aztán ha bontani kell akkor utána kb sosem fog olyan lenni mint volt, a patent meg ha veszel másikat ugyanolyan tökéletes lesz
ugyanez a többi dologra is nincs csavar csak össze van fülekkel illesztve, 3 évig süti a nap és nyikorog mindenhol még az is ami új korában nem nyekergett
Az egyik kollégámnak van ilyen almerája,egyet lezúzott,azt mondja az olajcserén kívül semmit nem csinált rajta,most levadászott egyet németországban,kilencven valahányas és 25ezer km van benne.
Ha elpusztithatatlan miert nem latok egyet se?
Amugy tenyleg kedes a vitara.
Mert kb ez az egy amitol suv lettere nem hanyok.
Es elobbutobb le kene cserelnem a gastra 1,6 szigorut. 😆
Így aztán valóban hamar leamortizálódik minden.
Még az elpusztíthatatlannak vélt akármi is.
Míg más autóknak az emléke is elhalványult abból a korból...
Ez ilyen
ehhez az kellett hogy többnyire garázsban tartották és nem sérült meg
szerintem a következő 20 évet is kibírja ha nem törik meg
Szinte biztos, hogy a mostani újautóból legalább annyi éri meg az öregkort arányaiban, mint 30 vagy 20 éve, csak 2-3x annyi km-el...
Hogy téged nem zavar, ha hazudsz azt elhiszem, de ne kelljen már elhinnem :-)
A gyűjtői darabok kivételével mind lekotlott fos.
Nemigen látsz belőle sokat.
Amiből meg igen azok a max 5 éves suv.
10 éve több volt
a régi daciák is úgy kikoptak 10-12 év alatt alig látni olyat ami gurul
letámasztott megrohadt több van vidéken
aztán ha bontani kell akkor utána kb sosem fog olyan lenni mint volt, a patent meg ha veszel másikat ugyanolyan tökéletes lesz
ugyanez a többi dologra is nincs csavar csak össze van fülekkel illesztve, 3 évig süti a nap és nyikorog mindenhol még az is ami új korában nem nyekergett
Az oledbe esett valami?
Amugy tenyleg kedes a vitara.
Mert kb ez az egy amitol suv lettere nem hanyok.
Es elobbutobb le kene cserelnem a gastra 1,6 szigorut. 😆