Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hihetetlen hogy te mekkora egy hazaáruló senki vagy. Remélem felszopkodod az összes osztrákot.
Elmentél a cigányputridból és azt hiszed hogy mindenhol olyan semmirekellők élnek mint ti.
Gusztustalan egy patkány vagy te.
Megint nincs ertelme..........huzzatok mar motorozni. 😆
osztrák munkás
régi céghez jött az osztrák szaki új gépet telepíteni
én nem vagyok se gyors se lelkes, de azt a tempót még geci másnaposan is megugrom
plusz olyan ergonómiai hibákat csinált hogy utána kellett egy csomó mindent igazítani
egyedül a felszerelése volt jobb mint a miénk, ezáltal ha nem is jobb minőségben de könnyebben végezte a munkáját
4 napig volt ott elszívott vagy 7-8 doboz cigit aminek a csikkjeit és a dobozait szereszéjjel hajigálta
ketten ott voltunk segíteni, felfurkálni a szekrényeket, lefúrni a gép rögzítőket a betonba csöveknek átfúrni a falakat

hozzátenném hogy utána hárman 1 műszak alatt áthelyeztük a gépeket, szétszedtük, elvittük a telep másik felére majd összeraktuk, új levegő és víz csövekkel
a gépek fordulatszámát nem kellett csak behangolni, mert azt csak az első telepítésnél kellett, az kb 3 perc/gép volt

de más munkahelyekről is van pár szösszenet a gyári német-osztrák-olasz szervizekről, ha a fele igaz már az vérlázító és nem csak az áruk
nekem az ágyam vagy 15 éve megvan aztán meg sem nyekken amikor ráhuppanok
amilyet kérsz olyat csinálnak, ha olcsó fost csináltak olyat kértél
nekünk a konyha úgy volt hogy mondta az ember ballagjunk el a bútorlaposhoz írjuk fel a nevét amiből akarjuk a többit intézi
ha szart választunk szarból csinálja ha jó akkor abból
ha készen veszed az más történet, a drága is lehet szar, az olcsó meg mindig
Arról elve szó sem volt, hogy mindennek vasúton a helye...Amit nem lehet értelmesen vasúton szállítani, azt nem is kell. De az áramló áru felét biztosan lehetne.
Na meg arról volt szó, hogy a vasút sokkal drágább...hiába kiszámítható, drága.
Ja, én is azt gondoltam, amíg nem láttam átlagos osztrák házakat, lakásokat belülről is...
Á, volt ilyen próbálkozásom. Találtam itteni embert aki valami mososgató, de állítása szerint ért hozzá. Eljött, megnézte, de látszott rajt, hogy annyi fingja sincs hozzá, mint nekem, na meg semmilyen szerszáma sincs, azt kellene szerezni...
Aztán dolgozott nekünk magyar asztalos is. A konyhát megcsinálta egy jól, egy másiktól gyerekszobát rendeltünk, ággyal, szekrénnyel. Na az szar lett. Nagyon olcsó, szar anyagokból dolgozott. nem lesz tartós :-( Hozzá vannak szokva hogy olcsón kell minden, akkor is ha nem igazán jó. Itt inkább fordítva van, mindent sokkal jobban, erősebbre csinálnak, mint ami szükséges lenne...
Pont, hogy nem mindegy az áruáramlás sebessége, írtam tegnap az előző nagy válság miatt nem termelnek a nagyok raktárra (a kicsik még annyira sem), amiről beszélsz az az ömlesztett áru és annak is csak ott van létjogosultsága vasúton amelyik cégnek vannak vágányai ahol nincs ott mi lesz ezzel? Tartálykonténerek is vannak, de azt ugyanúgy kamionnal kell a tetthelyre szállítani és igen a kamionok sokkal pontosabban és kiszámíthatóbban érnek célba mintha közbeiktatnak kér terminált és a vasutat. De ez már tényleg fingfűrész, de mégis a lényeg........ha a vasút gyorsabb, olcsóbb, kiszámíthatóbb akkor miért nem azon megy minden?.......miért használják mégis a kamionokat?........ezek a cégek és logisztikusaik segghülyék lehetnek vagy ha Init nézzük nyilván a kamionos háttérhatalom a titokzatos kapucnis Sofőrrel a fekete kamionjában irányítja a világ összes szállítását és egy gyerekkori trauma miatt ahol is mindkét kezét lábát és a pöcsét is levágta (ennek csak annyi előnye van, hogy nem kell sírnia, hogy levágta a kezét és nincs mivel recskáznia) egy osztrák vonat az alpokban gyűlöli a vasutat és minden céget kötelez a kamionozásra. 🚛
igy köll ezt ini(meghajlós) ha az én tehenem megdöglött dögöljön meg a szomszédé is(meghajlós)
Hát, én meg ha az egyik kemet a seggembe dugim is különb melót csinálok mint az osztrák szakemberek.
Hát jó hülye vagy. A feléért megcsináltam volna.Simán keresnék egy hazai szakembert,figyelj,3napos meló 900 ezerért, mindamellett inkább nem aludt volna és megcsinálja két nap alatt.
csak az én hozzászólásaimat(kezeit széttáró)
volt ennek már vagy 10 éve édesapám volt fültanúja a postán. Akkortájt segílyosztáskor igen szép számban jelent meg a postánál a barnabőrű népség.(már nincs ilyen mert helybe viszik nekik a pénzt(meghajlós) azt ott panaszkodtak, hogy miért csak ennyi a segély(szemeit körbeforgató) Aztán a cigányasszonyok fennhangon kiabálták, hogy biztos azért ilyen kevés mert a rohadék magyarok nem dolgoznak eleget, hogy rohadna szét a belük.(kezeit széttáró)
majd nem engedjük a szavazóurnához(fetrengős)
Na ha ezeket a dolgokat megszüntetnék, máris egycsapásra minden sokkal jobb lenne. kevesebb közlekedés, kevesebb káros anyag kibocsátás, söt talán hosszú távon még olcsóbb is lenne...
most nem értelek(gondolkodós) miért köttetnék vissza az áramot(kérdőjeles) nem hülyék(kezeit széttáró)
tudom valami szerződést már aláírtam ami a visszavételről szólt(kezeit széttáró)
az anyagi érdekek előrébb valók mindenki pénzből és az őserdőben ragadt törzsek kivételével(kezeit széttáró) Nálunk így van ez ásvány vizzel napraforgó olajjal. Kimegy a nyers napraforgó olaj szaré-húgyé, kint lepalackozzák majd flakonba vissza szállítják 4-szer drágábban. Itt is valakiknek megéri ez(kezeit széttáró)
De én nem szeretek olyan dolgokat megcsinálni magamnak, amihez érteni is kellene. Néha nekibuzdulok ilyen dolgoknak, de még soha nem lett olyan, amiért fizetnék is :-)
Na meg a szabadidömben inkább bicajoznék, motoroznék, kirándulnék, vagy begyújtom a grillt...
vagy megcsinálod magadnak ahogy én is teszem(kezeit széttáró) 1-3 napos munkára itthon sem lehet nagyon találni senkit elhajtanak a faxba(kezeit széttáró) A lóvés munkára is hónapokat vársz(kezeit széttáró) Most itt ez a helyzet de nem mindig volt ez így és nem mindig lesz ez így.(kezeit széttáró) Kifut a csok, kifutnak a lakástámogatások ilyen építőanyag árak és munkadíjak mellett akár beállhat egy vegetálás(kezeit széttáró) Azok a munkadíjak amit írsz még magyar szemmel is horribilisak. Mennyit kell ott ehhez keresni, hogy jusson is pénz meg maradjon is a hónap végére 10 ezer eurót?(kérdőjeles)
Nem, a lassúság nem gond. Az áruk nagy része olyan, hogy folyamatosan áramlik be egy gyárba az alapanyag, meg onnan ki ami kész termék. Hogy ezek 1 órát vannak elötte úton vagy 4 napot, az mindegy a gyárnak, csak mindig legyen ott elegendö. Sok ilyen cég egyenesen raktárnak használja a vasútat, pl nálunk van egy nagy gyógyszergyár, azok gyakorlatilag a tartálykocsikban tárolnak, napi 3x kell a kiürülteket kicserélni telire...a teliket ott tároljuk a legközelebbi állomáson.
Aztán van sok olyan áru amit idöre kell vinni, de a vasút jól tervezhető. Ha ott kell lenni egy hajókikötőben idöre, akkor az megoldható...Hogy ezt 40-50 kamion is ilyen precizen túdja e ugyan arra az idöpontra, azt nem tudom, de biztosan bonyolultabb.
Még mindig azt mondom, hogy nem az ár hanem a lassúság miatt van közúti szállítás és vasíton csak akkor visznek ( az ömlesztett áru kivételével) bármit ha az van ahogy írtad, vagy kötelező vagy nagy rá a támogatás és akkor már megéri lassítani.
Na most ezzel hogyan versenyezzen egy sokkal összetettebb , komplexebb vasút árban?
Rájöttem. Kanapé adót kell kivetni. Perc alapon 😆
Nálunk lemennek 80centre is és ebben minden benne van, a belfőldi konténeresek itthon kb 60 centet kapnak, teljesen értelmetlen az egész ezért hagytam abba.