az épület kiugró észét kellett volna tovább vinni, igaz 5x ennyi költség lett volna de ott akár be is lehetett volna menni a házba eső és por mentesen
mondjuk ha most építeném akkor egyből az utca frontra menne a felnyíló garázsajtó és telibe menne a házig a garázs
úgy is akartál másik kerítést így a fele már meglenne.........
eltolható kivitel nem lehet ? 2 félből állna az oldala, bár így nem lenne tökéletesen zárt de ha beteszel a végekre kefe szerű záró elemet és arra csuk akkor nem sok por jut be
Annyira szűk a hely (túl közel vannak egymáshoz a faoszlopok - 210 cm, az autó meg 198 széles a tükrökkel) hogy akkor egyik ajtót sem tudnám kinyitni. Két oszlop között tudok így is csak kiszállni. Ekkora az udvar, sajnos - számításba sem jöhetett nagyobb szerkezet építése. Beállni is művészet, főleg hogy közben 30 fokban kanyarodni is kell... ...a Ceed 1 centivel keskenyebb volt a Clio-nál.
nem lenne egyszerűbb valami bádogot oldalra tenni? van fa mintás is az nem olyan gáz mint a horganyzott kivitel
2000alatt van a négyzetméter ár, nagyon könnyű nem kell neki erős tartó szerkezet
Az olcsó Lidl-es viasz nagyon jól eltüntet minden hajszálkarcot - meg valamiféle vízlepergető réteget is képez, mert esőben is nagy cseppekben áll meg a víz rajta. Mióta kapni lehet (évente kétszer - akkor mindig veszek 2-3 db-ot), csak azt használom - pont ugyanolyan a végeredmény, mint az ötször annyiba kerülő Turtle-Vax-szal volt hajdanán.
Dehogy gondolom, csak tudom milyen a virtuális adok-kapok, nekem ment már rá olyan haveri kapcsolatom amivel a való életben nem lett volna baj. Szóval egyezzünk ki abban, hogy mindegyik kocsi jó, aztán mindenki olyat választ ami szimpi!
csak majd amikor 6-8 évesen lenullázza a festést akkor lesz csak a nagy sírás
nekem festés után karcmentes volt az első mosásig
kurva látványis volt a változás
mondjuk szórtam annyi lakkot a tetőre mint a festő szórt volna az egész kocsira
a mosás nyírja ki a kocsit
a millió hajszál karc az otthoni mosás miatt van
5-6 polír után meg a lakk vészesen kezd fogyni a kocsin
mi a szarnak mosni 2 hetente? én idén 1x mostam az opelt meg néha levetetem a sarat a díszléc alatti részről
Szerintem a fűtés fölösleges luxus lenne - de ha le tud száradni eső után, meg nem fújja rá a szél a port mosás után, az már jó.
Nekem a por a legnagyobb gondom: a szél összekarcolja vele a kocsit rendesen, így hogy nincs oldalfal. Kéthetente mosom (kézzel, itthon), meg kb. minden harmadik mosásnál viaszolom is. A Ceed túl nagy darab volt (és túl karcos...) így azt sose itthon mostam, hanem 750-ért az OMV kúton a gépi mosóban. Évente kétszer-háromszor viszont azt is levaxoltam itthon.
mondjuk ha most építeném akkor egyből az utca frontra menne a felnyíló garázsajtó és telibe menne a házig a garázs
úgy is akartál másik kerítést így a fele már meglenne.........
2000alatt van a négyzetméter ár, nagyon könnyű nem kell neki erős tartó szerkezet
nekem festés után karcmentes volt az első mosásig
kurva látványis volt a változás
mondjuk szórtam annyi lakkot a tetőre mint a festő szórt volna az egész kocsira
felső vízhatlan ponyva az alsó meg egy puha valami
port meg fújd le egy régi rakéta porszívóval
Itt már semmit nem szabad felhozni mert mindig minden szar...
a millió hajszál karc az otthoni mosás miatt van
5-6 polír után meg a lakk vészesen kezd fogyni a kocsin
mi a szarnak mosni 2 hetente? én idén 1x mostam az opelt meg néha levetetem a sarat a díszléc alatti részről
Nekem a por a legnagyobb gondom: a szél összekarcolja vele a kocsit rendesen, így hogy nincs oldalfal. Kéthetente mosom (kézzel, itthon), meg kb. minden harmadik mosásnál viaszolom is. A Ceed túl nagy darab volt (és túl karcos...) így azt sose itthon mostam, hanem 750-ért az OMV kúton a gépi mosóban. Évente kétszer-háromszor viszont azt is levaxoltam itthon.