Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megyen mint a veszett űrge.
A szedán bájer meg fomás elegantos, tudom csak nekem cserébe 440lityi csomagtartó szinte semmire nem jó.
Mert ez úri gép, ebbe sporttáska való a kiránduláshoz, nem hűtőszerkény csencselés.
Az más kérdés, hogy az 510 literes csomagterét csak szemes kukoricával tudod kihasználni, mert a hagyományos (katódsugárcsöves), 51 cm-es TV-t például nem tudtam betenni, mert nem fért be a szűkös nyíláson. A picurka 1. gen. Yarissal meg haza hoztam a 280 literes kombíhűtőt....
Mint fater Golf 5 elejű Jettája, 1.6 16v 105 paci az is, hát majdnem szarabbul megy, mint a türkis igásló. 1200-1300 kg felett ezek az 1.4-1.6-ok is csak ilyen Ikarus csuklós busz jellegű gyorsulást tudnak, hiába a számadatok.
A fejeteket leszaggatja
Sőt még emeltek is a hasmagasságon, hogy jobban bírja a zergekureszoló utakat. Meg az 510-es csomagtérben sokkal több cuccot lehet csencselni, mint a Clio-ban.
Te figyimá...hát egyezik a gyorsulásunk, tied 12.3, enyém 12.5. Több, mint 300 kilóval nehezebb a tied, észveszejtő lehet az 1.6 ereje abban a kaszniban.
Majdnem
Adott volt a viszonylag jó formájú kis clio,ezt direkt elbaszták,hogy ne legyen vetélytársa,csak nem számoltak az ízlésficamos Keurópai népességgel,mert a tevebaszó török legalább ázsiai szőröslábú zsákbacsomagolt nép.
De az limuzin, bammeg! (Majdnem) olyan mint az 5-ös béjemvé!
Nekem 1,6 (TWINPORT ) gastra kombi szigorú.
Viszonylag nehéz vele szépségversenyen indulni, de a 12 sec-es 0-100 se eget rengető.
De levitt 5.3-mal Kotorba, és ez 99%-ban csak 95-ös volt és talán 1%-ban olaj.
Neked amúgy melyik Astra van melyik motorral?
Az 2e km még horvátokon keresztül is,ez még az enyémnek is sikerül,csak nem kapok sírógörcsöt a török teveputtony láttán.
Nameg az 1,4 ereje egy vontatóhajó és egy F1 turbómotor nászából fogannt gyrmek erejét idézi meg........................ja nem.
A G és H Astra 1.7 cdti nagyon bejön, jó volt bennük utazni. A H már kényelmes is, a G még ritka fapados, mintha szövettel burkolt műanyag lapon ülnék a csigazabáló ülése után.
De az enyém lemegy Montenegróba és vissza olajszint ellenőrzés nélkül.
Spec szivesen bezsákolnék egy 1,4T K asztmát kombiban.
De több oka is van hogy nem.
Elsőként a legtöbb használati rész KB 22 km város,vagy ha ügyintézni kell némileg több.
És relatíve nagy méretű kombi kell.Nem,nem régi swift,bakancs swift,honda jazz,NAGYOBB.
Az összes újabb kisebb belterű hiába nagyobb kívűlről.
Ez ki van fizetve.
És elég mostoha bánásmód van.
Sose állt le,olcsó az alkatrész,nem feltűnő.stb.
Nomeg másra kell a pénz,nem presztízskérdés a közlekedő edény.
Csak ne legyen teveszerű tália mert akkor depis-ögyi lennék.
Pityu bá, a maffia gépnek is van idegesítő konstrukciós motorhibája, itt a hosszbordás szíj mellett nincs semmi burkolat és a jobb első kerék erre dobja a vizet, azonnal nyikorogva csúszik, akkor is ha vadi új a szett. A görgő csapágyát is kinyírja a víz felcsapódása idő előtt.
Nevetséges tervezési hiba ez is, mint az alapból olajfogyasztás.
Sosem írtam ilyet, hogy minek fenntartani öreg német autót, mivel az én csigazabálóm is öreg. Sőt, az enyém nagyon is öreg, már csak célgép, bírja a nomád tartást és enni se kér sokat. Kímélgetni se kell.
Ez igaz.
Az angolok sem értenek se a focihoz, se a járművekhez.
Franciska meg csigazabáló buzi.
Attól még z olasz pizzában SEM jó.
Vagy szimplán lehet, hogy a kis olajfogyasztás mellett, tökéletesen elégedettek azzal amit hajtanak. Mért kell ezen ennyit lovagolni?
Nekem nem jön be a te maffia autód mégsem kérdezem mért ilyet használsz, mert kúVára tökmind1.
Írod a minap minek fenntartani öreg német autót másnak ez mért jó stb... Ezt sem igazán értem. Még csak nem is rideg tartású a mi öreg táskás szemünk, de nem is adnám vagy cserélném el. Bár mondogatom már főnökasszonyonak ne vegyünk még 1x egy noje autót, pl. egy kis ignácot jól felszereltet 1.2es szívó benyást. Azt jól kiröhögött...
Mondtam nekem mindegy mivel mész, én ritkán ülök ablakos dobozba. amúgy tetszik az a kis telefonfülke.
Tudtam, hogy itt elmondják a tutit...