Nem emlékszem hogy lehetett volna állítani, legalábbis a skodában nem találtam ilyen pontokat. Amint főútra értem, kikapcsoltam így megoldottam a problémámat.
Pályán és jó úton viszont jó. Simán lehet facebookozni csak néha meg kell lökni a kormányt
Na, az ilyen helyzeteket a sávtartó simán megoldja - ha van az autóban. Aki igazán pöcs - mint az általad említett - az sávtartó nélkül is a telefonját basztatja, és nem csak ő fog meghalni, hanem a szembejövő is.
Próbálgattam nagyon sokat - és imádom! Eleinte egyszer-kétszer meglepetést okozott, aztán elkezdtem precízebben vezetni. Az érzékenységét meg - menüből - ,ég a filléres, fapados Clio-ban is tudod konfigurálni, a vezetési szokásaidhoz tökéletesen idomítani. Én is játszadoztam vele.
Egyébként tud csak figyelmeztetni, és tud közepesen vagy keményen beavatkozni - ráadásul ezek között egyetlen gombbal, menet közben is választhatsz, és szintén egyetlen gombbal kikapcsolhatod az egészet, ha zavar. A legdurvább fokozaton sem csavarja ki a kezedből a kormányt, ha keményen fogod.
Már nem telefonálnak, hanem nyomják a netet vezetés közben. Nemrég jött velem szemben szinte teljesen átjött a sávomba egy csávó kis puttonyossal, bal keze a kormányon benne a cigi, arccal lefelé gondolom a jobb kezében a teló és mikor felnézett akkor kapta el jobbra a kormányát, miközben én meg lehúzódva lassítottam a motort.
Dícséretes, bár az a csapágy fáradás nem szimpi!
Az Africás fórumokon már tegezhetné a többieket
Amúgy meggyőződésem, hogy az országban ténfergő 50-70ezer km-es régi vasak többségében kb. ennyi van valójában.
Majd azért próbálgasd, van amikor nagyon jó a sávtartó mint pl autópálya vagy jó minőségű és felfestett út. Biztosan erre tervezik és ez kellene legyen mindenhol, de szűk utcákban mint pl az Alpok sok kis faluja ahol csak rezeg a kezedben a kormány mert látja a két vonalat de az autó épphogy elfér közötte, nem tudja hogy mit kezdjen vele. Vagy egy másik probléma amikor sávon belül a kanyarban kicsit akarsz helyezkedni, tehát nem pont középen tartod az autót és ő nem engedi na akkor elmegy az anyjába. Olyankor amikor meg húznad a kormányt, nem engedni próbálod jobban húzni és hopp elfogy a felfestés mert csak hidegaszfaltra jutott pénz na olyankor meg engedi hogy kanyarodj és már nem is olyan vicces amikor behuzom a szembe savba. Skoda és volvo a két tapasztalatom.
Valóban túl könnyen adják a jogsit, mindenki vezethet és vezet. A forgalom meg a sokszorosára nőtt az elmúlt 10 évben - valamit kellett kezdeniük ezzel az autógyáraknak és a hatóságoknak. Az elektronika meg időközben nagyon olcsó, lett, nem nagy ügy bármibe beépíteni ezeket.
Alapból máshogyan közelítjük meg a kérdést!
Szerintem ez a sok kütyü hamis biztonságérzetet ad és elveszi a képességet az egyéntől.
Elismerem néhánynak a létjogosultságát, de ami aktívan beleszól a vezetésbe (fékez, kormányoz) az nem kellene ingyen sem!
Arról nem beszélve, hogy nem adnék mindenkinek jogsit és sokkal szigorúbban szűrném a képességeik alapján a jelentkezőket!
Nem ezt mondtam.
Azt mondom, ezek az adatok a csapágy kopásához, ergo a cseréjéhez, tartósságához kellenek. De van ettől egyszerűbb adat is, és ezt mondom, hogy mikor cserélték.
Nem igazán értelek, hogy egy nyomtatópatron előre eltervezett cseréjétől hogyan jutottál el idáig...
De miért is zavar a sávtartó? Ha tényleg tudsz a 2 sík között vezetni, akkor észre sem veszed, hogy van az autóban. Ha meg egyetlenegyszer megmenti a helyzetet, akkor már megérte, nem? (Már a legolcsóbb kisautókba is beszerelik alapból, ha azt az elmúlt egy-két évben tervezték.) A bamba Juli néninek, meg a menet közben telefonáló pöcsöknek meg végképp segítség hogy ne csináljanak (annyi) balesetet....
De ki lehet. Nem időben van megadva. Egy kapcsolónál pl meg van adva hogy 50ezer kapcsolást kell bírnia.(nem minden kapcsoló ennyi) és ezért van hogy valaminél 5év alatt valahol meg 10év alatt szarik be. De hidd el hogy ez így van.
Most lassan 280 van benne jó rég óta kint alszik és ennyire rohadt
Pályán és jó úton viszont jó. Simán lehet facebookozni csak néha meg kell lökni a kormányt
Mondtam mindig, hogy nem százas a csávó
Egyébként tud csak figyelmeztetni, és tud közepesen vagy keményen beavatkozni - ráadásul ezek között egyetlen gombbal, menet közben is választhatsz, és szintén egyetlen gombbal kikapcsolhatod az egészet, ha zavar. A legdurvább fokozaton sem csavarja ki a kezedből a kormányt, ha keményen fogod.
Az Africás fórumokon már tegezhetné a többieket
Amúgy meggyőződésem, hogy az országban ténfergő 50-70ezer km-es régi vasak többségében kb. ennyi van valójában.
Szerintem ez a sok kütyü hamis biztonságérzetet ad és elveszi a képességet az egyéntől.
Elismerem néhánynak a létjogosultságát, de ami aktívan beleszól a vezetésbe (fékez, kormányoz) az nem kellene ingyen sem!
Arról nem beszélve, hogy nem adnék mindenkinek jogsit és sokkal szigorúbban szűrném a képességeik alapján a jelentkezőket!
Azt mondom, ezek az adatok a csapágy kopásához, ergo a cseréjéhez, tartósságához kellenek. De van ettől egyszerűbb adat is, és ezt mondom, hogy mikor cserélték.
Nem igazán értelek, hogy egy nyomtatópatron előre eltervezett cseréjétől hogyan jutottál el idáig...
https://hegylakok.hu/2020/10/e...