Látod, valóban vannak dolgok, amit nem tudsz az út szélén megoldani, Régen a karbidhoz vittél egy satupadot meg pár csavarhúzót, most meg 6-7 ezerért kötök egy hazaszállítós biztosítást. Nyilván előtte azért átnézem, ha mégis baj van, akkor kurvaanyázok, de amúgy meg 7 ezerért itthon van a motor.
Persze a szomszéd faluban rohad le, akkor többe kerül a haver, amíg eljön értem valami platós autóval vagy utánfutóval, de az nem akkora gond, mint ha ugyanez van Crikvenicában.
Tenyleg nem akarod erteni?
Kuplung kinyomo csapagy.
Hogy szamolod ki a millionyi tulaj hasznalati szokasat?
Es kurvara ne mond hogy a szervizlapon szerepel hogy mennyit es mennyi idore nyomja ki a tulaj. Mert nincs ilyen.
Kiszámolja...
Amikor olyan helyen dolgoztam (bedolgoztam), ott az volt a gyár reginális kereskedőjének az eljárása a nagykereskedők felé, hogy pontosan tudták a meghibásodási arányt, legyne mondjuk 35, akkor ha vettél 100 alaplapot, akkor kaptál 104-et vagy esetleg 105-t és le volt rendezve minden. És működött.
A többmillió fogyasztó szokásait is ismeri, amikor meg nem jön be a dolog, akkor van visszahívási akció.
Most te azzal vitatkozol, amiben benne élsz velem együtt. Mondhatsz 10 példát amikor nem működik, de napi milliárdnyi terméket készítenek és adnak el, abból töredék ezrednyi eset van, amikor nem jön be a gyár számítása.
Ezt nyomom mar kb egy oraja, nincs programozott avulas, elvart elettartam van.
Egyszeruen veszik az elkepzelheto legmostohabb felhasznalast es ahhoz igazitjak, lehet kozrpallas de max az. Es ezzel eljutunk ahhoz hogy humbug a avulas mitosz.
De olyan, hogy valami örökkön-örökké jó és nem romlik el, olyan nincs, ebben ugye megegyezhetünk?
Ha pedig igen, mi a különbség az ABS és a főtengely-szimmering között?
Elolvastam a motorodról, és azt gondolom, hogy egy csavarhúzóval és a füleddel történő beállítás lehetetlenségét el is hiszem. Azt már nem hinném, hogy egy szakműhely megfelelő műszerekkel ne tudná megoldani a problémát. Azt természetesen értem, hogy sokan vannak, akik a háztájiban megoldható dolgokat előnyben részesítik.
Ezt abból gondolom, hogy néha nézem a műszeres diagnosztikát, micsoda adatokat kinyernek a gépből...
igazándiból azonos a szám mert én még egyet se hallottam
olyat igen hogy a hülye kivette a tűszelep alól a szűrőt és lett hiba
ezek elméleti megközelítések
amúgy az astrába is volt injektor cserélve az egyik valamiért kihalt
Nem azt kell kiszámolni, hanem azt hogy a gar idön tul.is fasza legyen.
Szemmel jol láthato dolgok ezek, ha szereltél ugyanabban a dologban husz éve valamit, látni a különbséget.. De ezek.igazak.az elektronikákra is. Minden centire ki van számolva, egy kicsi tartalék nincs benne.
Erre nem tudok mit mondani valóban.
Azt azért bele kell számolni, hogy van kényszerhelyzet mint az injektoros autó, mert abban már tényleg nem nagyon talál karbisat, tehát annak ellenére, hogy igazad van, de ez mégis rossz hasonlat.
A tapasztalat nélküli vélemény tényleg fura helyzetet teremt, de aki esetleg egyszer megégette magát valami elektronikával, én elhiszem neki, hogy az összes többitől félelme van.
Én pl ezért vettem CEED-et, mert sem kettőstömegű, sem turbó, sem DPF, de a 101 lóereje mint közlekedőedény engem, az én igényeimnek megfelelően elvisz bárhová. Laoszban a földútra nem mennék el vele.
ahol számolni tudja a használatot ott megoldható
mosógépnél tudik olyat ami x mosás után megállt, laptoppal újra lett írva
nyomtató toner is ha kifogy sokat hiába töltesz meg nem fog vele nyomtatni
szóval ciklusokra simán lehet avulást intézni
Nem teljesen. Szemmel láthato a különbség akár autoalkatrészeken, akár villanymotorokon, akár csak kapcsolók, relék érintkezöin.
Légkondiknál a kompresszoron.mutatkozik meg, de legalább könnyebbek lettek a kültérik. Illetve régen egy lakossági simán elment tizenévet szerver klimaként is, most kb felét. A kimondottan szerver hütö meg kb olyan.nehéz.mint a régi szarok.
egy fcr karbi ki- be szerelése kb egy óra, kitakarítás 20 perc út szélén legyen 3x annyi
egy injektor takarítás otthon-út szélen lehetetlen
persze ehhez kell valami gebasz a szűrővel is
mondjuk inkább az ac meghibásodás a jellemző nem az injektor gond
Tehat megegyszer kerdezem. Garancia van, evre. 1-2-5 tokmindegy.
Hogy szamolsz ki tobbmillio fogyaszto tobbmillio hasznalati szokasat ugy hogy ido +3 honap legyen?
A legkondiknal meg ehhez hozzaveheted az idojarast is.
Igy a lotto otos is konnyu lenne.
nekem pl semmi bajom az elektronikával
vagyis akkor se lenne ha lenne
mert úgy gondolom sosem lesz annyi pénzem( motorra) hogy olyan motort tudjak venni amiben legalább egy abs van
mondjuk ha beszopatna biztos menne a háztól
ja
injektoros motor van a háznál azon kívül hogy nem lehet beállítani hogy melegen jól induljon és hogy menjen rendesen más bajom nincs vele
kicsit dúsra van állítva akkor kell egy kis gázt húzni mert különben nem indul( hidegen 1 pöccre indul, télen is)
de ha a tps úgy van állítva hogy pöccre indul melegen utána szarul megy, kb mint anno az xr4
és nem injektor gond mert kaptam egy újat tesztre olyantól akinek ugyanez volt a gondja, de nem oldotta meg neki sem az új spriccli
karbival még sosem jártam úgy hogy ne lehessen beállítani faszán
A legtobb "irtozo" hogymondjam hogy ne sertsem meg, soha nem hasznalta az altala felsorolt felesleges dolgokat tehat valos tapasztalat nincs, csak a gondolom, meg a haver mondja, stb.
Ez nekem mondjuk erdekes dolog.
Rengeteg motorost latok a karburator jobb szlogennel mert azt lehet utkozben javitani.
Ezutan beul az inyektoros autoba. Es en szedtem szet, raktam osze CV karbit.
Hatarozottan nem utszelen elvegezheto dolog.
Pedig van. Csak.te ugy hivod hogy elvárt élettartam. Ami lehetne több is, csak.épp nem akarják mert akkor sose kopik el. De ez jol láthato minden technikai eszközön, hajszálra ki van méretezve minden. Egy régi eszköz, gép, motor, auto sokkal masszivabb, vastagabb, nehezebb nagyobb alkatrészekböl van összeszerelve. És ugyan a finomabb precizebb alkatrészek többre képesek mint elödeik, de ha csak kicsit is több anyagot tennének bele tartosabb lenne. De minden gyár az elvárásoknak és a tervezö asztalon kiszámoltak szerint gyárt mert ha minden alkatrészen csak tiz centet sporol az a sok ezernél már jelentös haszon.
Persze a szomszéd faluban rohad le, akkor többe kerül a haver, amíg eljön értem valami platós autóval vagy utánfutóval, de az nem akkora gond, mint ha ugyanez van Crikvenicában.