Ezen múlik a jövőjük, hogy mennyire tudnak költséghatékonyan jó eszközt gyártani.
A lényegtelen dologról biztosan nincs, hogy az ülés hány km után szakad ki. Amúgy ha arról is sok visszajelzés jön a szervizekből, biztosan azt is megnézik.
Én így gondolom.
Toled kerdeztek mar meg hogy mennyit es hogy hasznalod a kocsidban levo kuplungot, allsz e rajta piros lampanal, mennyit es mennyi deig?
Mert ez fontos a csapagy preciz elettartam vagyis avulas adatbazishoz.
Én úgy látom, hogy MuZ csak az általa feleslegesnek gondolt elektronikát nem szeretné.
Tehát nem általában megszakítót és kondit szerel a motorjaiba, hanem csak ami nagyon kell.
Én sem használom SOHA.
Egyrészt az alkatrész kereskedő látja, hogy mennyit ad el belőle javítás miatt, gondolom egyet sem, másrészt meg súlyozzák (én így tenném) a szóba jöhető hibákat és annak megfelelő anyagminőséget állítanék be.
Nem faj, csak nem ertem az irtozast a motorba epitett elektronikaktol. Amikor az elet mas teruleten meg nincs.
plane hogy a motorgyartas joval kevesbe koveti az ilyen elektronikak ternyereset.
Van egy kurva kapcsolo a motoromon. Mondjuk az off kapcsolo, en. Spec sose hasznalom, de egy csomo motoros azzal allitja le.
Honnan van olyan adatbazis hogy nekem is 3 ev 3 honap utan kell kinyiffanni meg kisd lacinak torokbalinton,es kuang wongnak seattle ben is az eggyik hetente 12x allitja le a masik meg mindig naponta 25x?
Nem értelek. Én a nyomtató tonerekről beszéltem.
Egy valamit tervezhetek időre is, meg darabszámra is. Ha maradok a te példádnál, akkor ha nagyon akarom, számolhatom a mosógép fordulatát és 1 milliónál szólok, hogy még van valamennyi, de ez tök feleslegesen bonyolulttá tenné, de lehetséges.
Egy csomó gépnél van üzemóra, lehetne itt is. Csak senki nem fizetné ki szívesen, de ez már másik probléma.
Neked miért fáj, hogy én így érzek?
Azt pedig sosem állítottam, hogy az ötvenes évek bringáit szeretem.
Amúgy a karbival semmi bajom, néha azzal is foglalkozni kell mint minden mással is!
Eddig két injektoros gépem volt, az egyiket kellett takarítani, a másikat pedig szinkronizálni kellett volna, de közben eladtam.
Tasira pedig egy biciklit sem bíznék!
Tehat megegyszer hogy tudsz idore tervezni valamit ha nem tudod ki mikor mennyit es hanyszor hasznalja?
Es ti nem egy ket extremrol beszeltek hanem hogy mindig minden egy vagy ketev gariido utan egy ket honappal kinyuvad.
pl spec van egy siemens mosogatogepem vagy 15 eve megy heti 3x minimum.
Átlagolnak.
Nyilván vannak szélsőséges felhasználók, de van egy használható statisztikai adat is.
A gyártóknak annyi az érdekük, hogy a gari időt kibírja valami.
Az a pár ami hamarabb beszarik, belefér!
Nem állítom, hogy minden szart így gyártanak, de sok mindennél észrevehető és ki is derült már.
De ezen ne vesszünk össze!
A laptopban is van egy csomo olyan funkcio ami nem hasznalodik nem?
Minek a tarcsafek ha a dobfek tartosabb, minek az elektromoslampa ha a gyertya kinnyebben potolhato es meg sorolhatnam..
Ott a karburator, elvileg a vilag legjobb es legtartosabb cucca, csak tele a tasi es egyebb forumok kopott, szakadt membranos, eldugult, szetcseszett karbival, a bonyolult elektronikaval zsufot uton utfelen elromlo befecskendezokrol meg kuss van mert a befecskendezo maffia elhallgattatja a tanukat?
De konyorgom, pont emiatt nem lehet kiszamitani hogy mikor romlik el valami.
Felfogtad?
hogy szamitasz ki valamit idore ha nem tudod hogy fogja hasznalni valaki?
Idoutazol?
Valamit félreértettél.
Nem félek, csak nem akarom.
Annyi elvárásom van, hogy világítson, meg szikrázzon a gyertya.
Valamint a formavilág sem jön be!
A laptopom hogyan jön ide?
Azzal nem tudok motorozni!
Irrealis, a felelelem, foleg hogy kikapcsolhato.
nekem van egy par 3 betus.
Eszre sem veszem oket. De ha eszrevennem a menuben atallitom on rol offra.
Remelem ezeket a sorokat nem nokia C2 vel irod.
mert az kesz tokon bokes lenne.
De bizony hogy van.Pontosan terveznek számolnak statisztikát vezetnek hogy mi mennyit bírjon.A legutolsó kapcsolóig.Egyszer már itt leírtam hogy a haverom hogy járt a BMW-nél a kapcsolónál túladagolt zsírmennyiség miatt.Pontosan ki van kalkulálva minden.de ugyanezt erősítette meg a Valeónál is az emberke(sokat járunk oda bejárásra)elmondta hogy minek mennyit kell kibírnia,mondta hogy gyárthatnák úgy hogy 3szor annyit bírjon vagy tökmindegy mennyivel többet,de nem lehet.
Az elvart elettartam az az hogy x parametert y felhasznalasi szokas mellett el kell viselnie.
Amivel keveritek az az hogy mennyi is az.
Tehat teszem azt mosogep szimering heti 3 mosassal mondjuk 5 ev.
De ha valaki heti 12x mos nem 5 ev lesz.
Ertem.
A lényegtelen dologról biztosan nincs, hogy az ülés hány km után szakad ki. Amúgy ha arról is sok visszajelzés jön a szervizekből, biztosan azt is megnézik.
Én így gondolom.
Mert ez fontos a csapagy preciz elettartam vagyis avulas adatbazishoz.
Tehát nem általában megszakítót és kondit szerel a motorjaiba, hanem csak ami nagyon kell.
Egyrészt az alkatrész kereskedő látja, hogy mennyit ad el belőle javítás miatt, gondolom egyet sem, másrészt meg súlyozzák (én így tenném) a szóba jöhető hibákat és annak megfelelő anyagminőséget állítanék be.
plane hogy a motorgyartas joval kevesbe koveti az ilyen elektronikak ternyereset.
Honnan van olyan adatbazis hogy nekem is 3 ev 3 honap utan kell kinyiffanni meg kisd lacinak torokbalinton,es kuang wongnak seattle ben is az eggyik hetente 12x allitja le a masik meg mindig naponta 25x?
Egy valamit tervezhetek időre is, meg darabszámra is. Ha maradok a te példádnál, akkor ha nagyon akarom, számolhatom a mosógép fordulatát és 1 milliónál szólok, hogy még van valamennyi, de ez tök feleslegesen bonyolulttá tenné, de lehetséges.
Egy csomó gépnél van üzemóra, lehetne itt is. Csak senki nem fizetné ki szívesen, de ez már másik probléma.
Azt pedig sosem állítottam, hogy az ötvenes évek bringáit szeretem.
Amúgy a karbival semmi bajom, néha azzal is foglalkozni kell mint minden mással is!
Eddig két injektoros gépem volt, az egyiket kellett takarítani, a másikat pedig szinkronizálni kellett volna, de közben eladtam.
Tasira pedig egy biciklit sem bíznék!
Es ti nem egy ket extremrol beszeltek hanem hogy mindig minden egy vagy ketev gariido utan egy ket honappal kinyuvad.
pl spec van egy siemens mosogatogepem vagy 15 eve megy heti 3x minimum.
Nyilván vannak szélsőséges felhasználók, de van egy használható statisztikai adat is.
A gyártóknak annyi az érdekük, hogy a gari időt kibírja valami.
Az a pár ami hamarabb beszarik, belefér!
Nem állítom, hogy minden szart így gyártanak, de sok mindennél észrevehető és ki is derült már.
De ezen ne vesszünk össze!
Minek a tarcsafek ha a dobfek tartosabb, minek az elektromoslampa ha a gyertya kinnyebben potolhato es meg sorolhatnam..
Ott a karburator, elvileg a vilag legjobb es legtartosabb cucca, csak tele a tasi es egyebb forumok kopott, szakadt membranos, eldugult, szetcseszett karbival, a bonyolult elektronikaval zsufot uton utfelen elromlo befecskendezokrol meg kuss van mert a befecskendezo maffia elhallgattatja a tanukat?
Felfogtad?
hogy szamitasz ki valamit idore ha nem tudod hogy fogja hasznalni valaki?
Idoutazol?
Nem félek, csak nem akarom.
Annyi elvárásom van, hogy világítson, meg szikrázzon a gyertya.
Valamint a formavilág sem jön be!
A laptopom hogyan jön ide?
Azzal nem tudok motorozni!
nekem van egy par 3 betus.
Eszre sem veszem oket. De ha eszrevennem a menuben atallitom on rol offra.
Remelem ezeket a sorokat nem nokia C2 vel irod.
mert az kesz tokon bokes lenne.
Amivel keveritek az az hogy mennyi is az.
Tehat teszem azt mosogep szimering heti 3 mosassal mondjuk 5 ev.
De ha valaki heti 12x mos nem 5 ev lesz.