Szeva Pityu bá! Annyit nézegettem a motorod képeit, hogy kíváncsi lettem és elmentem megnézni egy Street Triple 955-öst. Motorral mentem és neki meg tetszett az Aprilia, mert pont V2-t akart...
Most értem haza vele, elcseréltük, nagyon bejött a próbakörön.
Csinálok képet.
A visszatérés sohasem lehet véletlen. Azért térünk vissza valahova, hogy megváltoztassunk vagy jóvátegyünk valamit. Néha maga az Úr ragad galléron bennünket és térít vissza oda, ahol kisiklottunk a markából - vagy azért, hogy beteljesítse ítéletét, vagy azért, hogy adjon nekünk egy második esélyt.
Alapból nem az csak az RS-en van.Viszont 350 fontért bármikor megvehető a gyári és felprogramozzák.
Viszont a 17-es modellévtől csak felfele jó és igen csapatós amikor használható,tehát húzni kell neki.
Ami patent az a mostani 20-től gyártásba kerülő,ott viszont a konfigurátorban nem láttam gyorsváltót az S/R verziónál.
Alaposan felbolygatták a felszereltséget,gondolom nem vették olyan mennyiségben az RS-t mint számították.
Nagyon kevés volt az igazi határ a két felszereltség közt amitől vágykeltő lett az a majd egymillás felár egy utcai felhasználónak.
Most sokkal markánsabb az R-RS különbségek.
Most értem haza vele, elcseréltük, nagyon bejött a próbakörön.
Csinálok képet.
http://youtu.be/7OvLinmDeUM
Viszont a 17-es modellévtől csak felfele jó és igen csapatós amikor használható,tehát húzni kell neki.
Ami patent az a mostani 20-től gyártásba kerülő,ott viszont a konfigurátorban nem láttam gyorsváltót az S/R verziónál.
Alaposan felbolygatták a felszereltséget,gondolom nem vették olyan mennyiségben az RS-t mint számították.
Nagyon kevés volt az igazi határ a két felszereltség közt amitől vágykeltő lett az a majd egymillás felár egy utcai felhasználónak.
Most sokkal markánsabb az R-RS különbségek.