Viheted előtte próbáld ki az mt-t, csak hogy legyen hasonlítási alap. Jóbarátomnak van egy 950sm, a fia most érettségizett és vett neki egy sima 09-es, apuka bejáratta, annyit mondott hogy még szőrben sem cserélné a ktm-re
Baromi sok a 09, sokkal beszéltem, mindenki panaszkodik hogy jó jó de nem az igazi, hintázik, szitál... az sp lehet hogy jobb, sőt biztos.
Alpokban mindegyik mt09 meg a 09tracer ahogy gyorsított ki, folyamatosan pumpált a hatulja, az enyém meg semmi. És most erre is panaszkodnak akikkel beszéltem.
Na mindegy ha sor3 akkor a triumph. Főleg ha újat vehet az ember, a tiger szériából válogathat egy profi motort. A nakedek meg eddig is jól voltak
nekem 750 volt a csúcs, ebből minimum 200 földesút, de volt olyan hely ahol a patak mederben a kidőlt fa akatt húztuk át a motort
reggel 5 indulás és kb 2 fele volt az érkezés
748 km volt az utcánk végén a táv de kerültem egyet a faluban hogy meglegyen a 750
e ilyen 600 feke is simán letoltam többször is a 17 lovas 30+ éves cagivával ugyancsak tereppel
Hát én reggel elindultam Dubrovnikból, és este 9-re voltam otthon, kb. 800 km. Egyáltalán nem voltam víg Az ucsó 300 km Magyarországon - unalomig ismert útvonalon - esett a legrosszabbul. Bónuszként 60 km-el a cél előtt még meg kellett állnom beöltözni esöruhába, és kezdett setétedni
Baromi sok a 09, sokkal beszéltem, mindenki panaszkodik hogy jó jó de nem az igazi, hintázik, szitál... az sp lehet hogy jobb, sőt biztos.
Alpokban mindegyik mt09 meg a 09tracer ahogy gyorsított ki, folyamatosan pumpált a hatulja, az enyém meg semmi. És most erre is panaszkodnak akikkel beszéltem.
Na mindegy ha sor3 akkor a triumph. Főleg ha újat vehet az ember, a tiger szériából válogathat egy profi motort. A nakedek meg eddig is jól voltak