Azt nézd hogy Európa közepén mennyivel jobban élnénk / élhetnénk ha a magyar embereknek szánt EU-s támogatást nem az ő haverjai tennék zsebre, a világbajnok 27% ÁFÁ-nkból nem értelmetlen (és üresen kongó - de a következő évtizedekben vagyonokért fenntartandó) stadionok épülnének.
Jut eszemba: ezért a fos, leértékelt kisautóért ÉN dolgoztam meg keményen (meg fogok is míg teljesen vissza nem fizetem az adósságaimat), nem "maszek" vagyok aki leírja költségből, stb. Nem a Viktor adta!
Ja igen: ebből a fisfos kis Clio-ból is közel egymillió forintot kaszált az én zsebemből ÁFA, regisztrációs adó és egyéb "adminisztrációs költségek" címén.
ha nem volna egy fasza f asztrám akkor ezt venném meg
2 év műszaki, ha utána a kukába is megy az se nagy veszteség, de szerintem van olyan állapotban hogy 2év után se sok biztatás kell a másik 2 évre
Számomra az a legérdekesebb, hogy szidod a kormányt és mégis most engedhetted meg magadnak az új autó vásárlását. Lehet, hogy mégiscsak egy beteg libsi vagy aki sír azert ami most van de jobbat nem tudna csinálni?
Akkor jó hogy eladtad,szerintem inkább egy ZX10-et vegyél.Az már majdnem MOTOR,de bistei szerint utcára is használható max S1000RR marad.A gsxr már nem kerül európába.
Biznicc,a hírek szerint 11 db kanapé fér egy hosszú ivecoba.
Ez ha 3x megyek kevesebb szállítási költség mint mikor egy 7,5 tonnásra felbasztak 25 db-ot.
Mohács mellett van a cég.
Igaz M6-oson,de lehetne kalocsán át is.
Ha úgy akarja az ember.
A kifutó Yaris egy öreg elavult autó - háromnegyed millával drágábban, mint amennyiért én vettem a xaromat.
Most jelent meg az új Yaris (szeptember végétől szállítják elvileg) - ez teljesen OK szerkezet, de ha nem teljesen mezítlábasan veszed, akkor 5,5 millánál kezdődik, hibridben meg 7-nél. Annyit meg egy KISAUTÓ akkor sem ér, ha egyébként lenne rá pénzem.
Mikor melyiket építik gőzerővel.
Kitúrnád?
Tényleg kiváncsi vagyok.