Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tudom Barkas!
Köszi! Remélem azzal, kezdek már felmelegedni lassan látom a farkam.
Te nooormális ! Azt észre vedted hogy több egy hengerrel ?
Gratulálok és egy kalappal hozzá!!!!!
Használd egészséggel!
Nagyon köszi Neked is Gábor!
Szakadó esőben keményre fagyott mellbimbókkal vacogó fogakkal, gecirohatkurvajó!
Gratula az új vashoz ! Milyen volt vele gépészkedni ? !
Azt elhiszem, gratula hozzá és sok boldog kilométert.
Hát.....nekem is kapásból az jutott eszembe.
Akkor van benne valami.
Nekem begyön. Oly szépen emeli az elejét.
te vagy a második.
Nagyon emlékeztetnek a lámpái valakire...
Na szíhattyátok a vírem!
Köszi cimbi!
Dettó, csak ezért raktam fel
Nem kicsit.Magam miatt még csak csak elviseltem volna,de napirendi téma volt a gyerek,akkor mondtam azt hogy abba a retekbe a sok aberrált gyökér között biztos nem fog az én gyerekem élni.
Gratula a angolhoz

Amikor Zolival hoztuk haza a szuszkát, Naa akkor is eset (nem kicsit)
Nálam az első és utolsó ázása volt
Mindjárt töltök fel pár képet igaz eléggé koszos lett de ennyit nem áztam még... a lényeg itthon van!
Jó ez a plekó rajta és gyári.
Ha nem dolgozok és nem esik akkor igen.
Nomeg szólok,minden ilyennek gyakorlati haszna abban merül ki hogy az óracsoport nem lesz teli bogárlével.
Szélvédelemhez ikaruszra kell szállni.
Jah,és kétféle plusz plexi van gyárilag.Ez a másik.
Szinte biztos hogy utólagos,mert ennél még nem volt elsőre rajta.De évjárat helyes tipus.régi és új.Más hegyesebb az új.Bár sokan rakják az első széria lámpáihoz is.