Az kérlek az. De anno vőm 3asát volt szerencsém vezetni 260Le 500 nyomaték az új 530 dezsőt megette (1.9 TDI!) Gewinde brutál cooler az utolsó csavarig gyári GTD kívül belül mindig mondom lányom férjének elmerottyant jót nevet rajta. Most éppen építi pályára hobbi célra a 4est... majd jól eltiprom neki. 18as a minimum kerék ami felmegy a gépeire mert akkora fékek vannak rajta.
Úgy látom szokás szerint értelmezési problémák vannak. Nem azt mondam, hogy a Golf rossz autó. Azt mondtam, nem értem mit lehet rajta szeretni, főleg annyira, hogy elkezdik átalakítani varsenyautóvá. Sosem lesz versenyautó, egy baltával szabott közlekedőedény marad. Személygépkocsi.
ilyen jó nagy hurkatöltő kipufogója volt
ami nagyon nem jött be az a tank forma kb mint egy piros almásláda lett volna
az üléssel kb 90 fokba állt meg kellett volna toldani a kezembe a csontokat vagy 10-15 centivel hogy elérjem a kormányt
megszárad és leesik az elsó 100 méteren,
nekem nincs garázs szóval nem saraz össze emit sem, még kerti csap sincs ahonnan vizet tudjak szerezni
aztán azt a 10 percet inkább pihenéssel töltöm
En igy mar nem tolom be a garazsba. Egyszeru, nem vagyok igenytelen. Lehullik rola a sar, utana azt kell takaritsam ahelyett hogy 10perc alatt leveretem rola.
a sár nem kosz, az sár. ennyi erővel minden tócsa után mosogathatnád
az én lelkivilágomba nemigen lehet behatolni, ha véletlen még is sikerülne valakinek akkor azt el fogom ásni
Tudod van itthon magasnyomasu, kitolom az udvarra es leveretem rola 5perc alatt a sarat.
Ez nem diszbuzisag. Egyszeruen egy igenytelen ember vagy amit mar tobbszor bizonygattal itt a sportmotoron. Sajnalom hogy ezzel belehatoltam a lelkivilagodba.
Eleve nem tolom be sarasan a garazsba mert utana ott kell takaritani. Jaaa hogy teged nem erdekel a kosz.
Szia Laci! Hadd legyen Neki, majd ha az esze megjön akkor rájön, hogy azt a pénzt amit az autóra költött értelmesebb dologra is fordíthatta volna. Nekem is volt Alfa Romeo-m . Csak éppen 10 litert evett benzinből lassan hajtva is.
amúgy van egy ilyen kütyüm, evvel mindig kiganézom a fékeket, teleszkópot, hűtőket stb
szóval ami fontos
majd ha a fagyizó elé megyek villogni a kismuffok előtt akkor kap egy csillogós full mosást
én meg nem vagyok olyan díszbuzi mint te, szóval nem mosogatom
amúgy egy fülig szaros endórót minek is kellene mindig mosogatni?
többet árt a mosás mint amennyit használ, meg aztán inkább odaadom a kéccázasokat egy útszéli ribinek
Én annu 30 éve a nagybátyám 1-es GTi-jét láttam sokat.
Rém szűk,kicsi volt a beltér,mindene iszonyat keményen járt,fék,kuplung,szervótlan kormány,váltókar,annyiszor volt kilakatolva hogy szorultak az ajtók a temérdek festéktől,bűzlött és amikor ment akkoris csak a halálfélelem volt benne,mint egy dodzsem olyan volt,menni ment de megállni nehezen birt,már amikor ment.
Komoly megváltás volt beülni a lefosott wartburg 353-ba.Az is szar volt mint egy 3 napos döglött sündisznó de legalább királyul elfértem benne és mikor beraktam a kesztyűtartó polcra a megolvadt videoton hangfalakat már nem olvadtak tovább.És mindene vajpuhán járt a golfhoz képest.Persze,sokat zabált,lemezhangja volt,szívtam a karbival,dülöngélt mint részeg tehén az árokparton.
De ment amíg ki nem nyiffant végleg.
ami nagyon nem jött be az a tank forma kb mint egy piros almásláda lett volna
az üléssel kb 90 fokba állt meg kellett volna toldani a kezembe a csontokat vagy 10-15 centivel hogy elérjem a kormányt
valami 2 betű+szám típus volt a szám egy 4es a betűket elfelejtettem
jól megnéztem és nem tetszett
nekem nincs garázs szóval nem saraz össze emit sem, még kerti csap sincs ahonnan vizet tudjak szerezni
aztán azt a 10 percet inkább pihenéssel töltöm
az én lelkivilágomba nemigen lehet behatolni, ha véletlen még is sikerülne valakinek akkor azt el fogom ásni
Ez nem diszbuzisag. Egyszeruen egy igenytelen ember vagy amit mar tobbszor bizonygattal itt a sportmotoron. Sajnalom hogy ezzel belehatoltam a lelkivilagodba.
Eleve nem tolom be sarasan a garazsba mert utana ott kell takaritani. Jaaa hogy teged nem erdekel a kosz.
szóval ami fontos
majd ha a fagyizó elé megyek villogni a kismuffok előtt akkor kap egy csillogós full mosást
amúgy egy fülig szaros endórót minek is kellene mindig mosogatni?
többet árt a mosás mint amennyit használ, meg aztán inkább odaadom a kéccázasokat egy útszéli ribinek
Rém szűk,kicsi volt a beltér,mindene iszonyat keményen járt,fék,kuplung,szervótlan kormány,váltókar,annyiszor volt kilakatolva hogy szorultak az ajtók a temérdek festéktől,bűzlött és amikor ment akkoris csak a halálfélelem volt benne,mint egy dodzsem olyan volt,menni ment de megállni nehezen birt,már amikor ment.
Komoly megváltás volt beülni a lefosott wartburg 353-ba.Az is szar volt mint egy 3 napos döglött sündisznó de legalább királyul elfértem benne és mikor beraktam a kesztyűtartó polcra a megolvadt videoton hangfalakat már nem olvadtak tovább.És mindene vajpuhán járt a golfhoz képest.Persze,sokat zabált,lemezhangja volt,szívtam a karbival,dülöngélt mint részeg tehén az árokparton.
De ment amíg ki nem nyiffant végleg.