Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

90-es évek elején lett egy 1es GTI cimbimnek kintről ugye majd elájultunk tőle. Azt egy másik havernak egy E30 coupe 2ezres iker karbis brutál szép állapotban. Na akkor mondtam propelleres lesz nekem is.
Szia István! A 80-as évek második felétől már lehetett látni belőlük elvétve itthon is, olyan időszak volt ez amikor a Zsiguli is nagy szám volt. Méltatlan 30 év után úgy leírni a 2-es Golfot mint ahogy azt itt olvastam a falon, akikben így maradt meg azok biztosan a szerencsésebbek közé tartoznak és jóval komolyabb gépekkel kezdhették. Szerintem voltunk páran olyanok is akik végigszenvedték a keleti piac retteneteit, amelyek 3évesen elrohadtak, vagy 100ezret se bírtak ki motorgenerál nélkül, szándékosan nem írok típust mert vannak akikben ezek a gépek is szép emlékként élnek. Volt egy Golf 2-es a családban, 86-os évjárat, 5 éves volt amikor megvette a családfő aki a munkája során az országot járta vele. 90-es évek elejét írtuk, még akkor is ritkán volt része az utcaképnek egy ilyen autó. Sokéven keresztül gyűltek a kilométerek, rendesen volt szervizelve, de sajnos tört is és használódott az évek során, aztán 2003-ban megjelent a Golf 5, az akkor már nyugdíjhoz közeli úr vett egyet a szalonból, a 2-est pedig a fiának adta túl a félmillió kilóméteren. Új korszak következett a Golf életében, brutál méretű könnyűfém kerekeket kapott, komoly hangtechnikát és persze az ehhez tartozó életstílus fájdalmait is el kellett szenvednie. Még ment 100ezret de még akkor se volt indokolt eladni a kocsit, megkapta a fiatal feleség aki fotózni járt rendezvényekre és főleg munka autóként használta, majd végül a baráti társaságból megvette egy srác aki teljesen felújította. Azóta volt már abban a családban komolyabb kategóriájú Volkswagen, vagy agyodícsért japán is, sőt olyan is aminek célkereszt volt az orrán, nyilván szebbek és kényelmesebbek, de egyik se tudta azt a megbízhatóságot produkálni mint a 2-es Golf amit azóta is családtagként emlegetnek.
Igenytelenseg,ennyi. Csak akkor nem mosom le a motort ha este sotetben erek le, egyebkent sarosan nem teszem be a garazsba. Mert nem vagyok olyan igenytelen mint te
nekem idén 2x is kell motort mosnom
lusta voltam elvinni műszakira az erdélyi túra előtt, aztán moshatom meg műszaki előtt is nem csak a téli karbantartáskor
Pont így vagyok vele én is. Még motort is rühellem takarítani mert pont leszarom, de azért néha kell. Megint rakhatom fel azt az okádék dobozt is.
szerencsére a kocsik annyira hidegen hagynak.......
nekem már az tuningnak számít ha lemosom
1.6 tdi lett belőle sokan meglepődtek rajta most is megvan cimbijénél a mellet a 4es is ja meg a Touran ugye egyik sincs ültetve buszkerék stb stb... ja meg nem is mennek de nagyon.
a 4 felni még meg is érne 50 ezret, de csak a kocsi nélkül
Ha már 2es foswágen a galeriban. Ez a vőmé volt ő építette a Depo újságban is benne volt anno meg Wörthersee talin különdíjat is kapott, most is ott van Foswágen találkozón igaz a cc-vel.
Simán.
Persze azt ott takarítok láncot stb...
Esztergomba?
Délután menek én is azt motor puccen...
Na szép.
Mi megyünk. Igaz egyenlőre Esztergomba. Van ott egy kiállítás.
Aztán a Suzuki szekciót nézzük.
Meg mást is.
Menjél motorral.
Én józanodok...
Ballagás.....
Jó idő van.
Használjátok ki.
Sziasztok.
Helló Pocses. Neked is.
Magába is, uram!
Reggelit
Akkor abban mi a lada ? Meg mi ertelme van?

Szepek azok a kocka volvok eredetileg.
Ha ladazni akartok, csinaljatok vfts-t.

A golf beleélés ugyanaz mint ahogy le lenyalnad az izzo kipufogojat a k1-nek... Mi a jo abban ? Faragod faragod de egy oreg csunya motor marad...
Mondjuk azok a volvok se voltak kevesbe szogletesek, mint egy kockalada