Várom. Nekem két ujjas jelenleg, bár akkor pont jó amikor kicsit a fékkar végén húzom, de legyen inkább egy ujjas. Nem bánnám.
Versah betéteket nagyon dícsérik. Kár, hogy geci drága.
Nekem az egy ujjas fékezés elérése volt a cél, így most szinte bármilyen sebességről riszálja a seggét féktávon, csak egy ujjat használva. Videón majd látszik is, hogy a sikán előtt alig bírtam elfordulni, mert elindult keresztbe alattam, tetszett
Igen, az. Őszintén megmondva nem próbáltam még, pályanap végén jutott eszembe, hogy ez tud olyat is... Ha minden igaz, most "utcai" beállításon van, kicsit nagyobb a fékkar útja, viszont kevesebb erő kell és jobban adagolható. Kíváncsi vagyok, hogy milyen a másik mód.
Ez akkor a 18-20mm között állítható fajta? Van tapasztalatod, hogy melyik jobb állás? Ha jól tudom négydugósokhoz a 19x18-as munkahenger a tuti. Nekem a gyári kinai fékkarral 19x22. Nem túl jó már az áttétel szerintem.
Gáz vagyok, maradt kb még 2 mili
Most csak ismerkedős nap volt, végig szigorúan harmadikban, 1:27 legeleje volt a legjobb. Majd rakok fel videót otthonról. Tiszta por volt a pálya a nagy szélben. A fék viszont hihetetlenül jó lett, minden belerakott energiát és forintot megért.
"Egyéb " dolgokban sem tapasztalok akkora érdeklődést, és szorgalmatosságot mint akár 10 éve! De majd Te is megtapasztalod , ha addig a fene meg nem esz!
RC51 ÉN VÁROM MÁR A KÖVETKEZŐ RÉSZT !!!!!!!!!!!!!!!
Versah betéteket nagyon dícsérik. Kár, hogy geci drága.
Most csak ismerkedős nap volt, végig szigorúan harmadikban, 1:27 legeleje volt a legjobb. Majd rakok fel videót otthonról. Tiszta por volt a pálya a nagy szélben. A fék viszont hihetetlenül jó lett, minden belerakott energiát és forintot megért.
Milyen időket tudtál? Én talán pénteken kijutok Pannónia ringre.