Mit mondjak erre: eddigi fogyasztásaim 3,7 - 4,3 között szórtak. A motor előző tulaja egy hót nyugis (szinte szedált ) könyvelő srác volt, aki éveken át írta precízen a fogyasztásokat. Az ő totál átlaga 3,65 liter/100 km volt. Na, én ilyet nem tudok....
ne máááááár. Ez olyan őrjítő mint mikor fater basztat a Focus fogyasztásával. Zseninek érzem magam ha lerimánkodom a malacot 7 liter alá. Idény egyszer már sikerült. De volt már 8 fölött is. (Mondjuk az egy durva karika volt.)
Óra szerint 100-120 között járok vele országúton, de marha sokat csal: ez GPS szerint csak 93-110 km/h. Tegnap - német autópályán - azért párszor láttam 8000-8500 fordulatot 6.-ban....
Én ma is voltam 95 km-t meló után gurulni. Mondjuk ma felhős idő volt, így közel sem esett olyan jól, mint tegnap, nem is húztam a fülét a vasnak. Tankoltam is, hozom a "szokott formámat": 320 km-re 12,8 liter ment bele.
GP Pilot: ő az abszolút csapatjátékos. Nagy összetartó erővel bír, fő mottója: érezzük jól magunkat! Vezetőként demokratikus személy, aki mindenkivel megtalálja az összhangot. Vérbeli közösségi ember, népszerű is emiatt. Kreatív, színes egyéniség - ami nem csak az öltözködésében mutatkozik meg. Aki ezzel a viselkedéstípussal nem tud azonosulni, annak számára ő egy szétszórt, feleslegesen fecsegő, felszínes ember, akinek az idő nem a barátja. Legfőbb ismertetőjegye: a pozitív közösségformálás. Így viszonyul a csapatmunkához: jó érzéke van a konfliktusok megoldásához, a csapat lelke, pozitív felelőse a jó hangulatnak. Ám ez nem feltétlenül vezet eredményesebb munkához. A számára ideális munkakörök: - színész - tréner - marketinges - kommunikációs munkakörök - újságíró - lakberendező - kreatív szakmák - designer - motorcycle racer
Én mióta használom a spurit, egész barátságos tankolásokat produkálok. 4 l vagy kicsivel felette.