Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gratulálok! Több ilyet!
Faja lett az öreg csavaros doboz szedi a szipkáit méretéhez képest.
GP Pilot!
Egészségedre!! Bár itt most lett egy bazi nagy felhő, de remélem csak ijesztgetésnek
Én is kerültem 1et a Bakonyban jó volt. Szevasztok!
És mi az??
Kitartás!!
van, ami nem változik
Munkaidő után én is akarok gurulni egy órácskát - csak az még másfél óra!
Most értem vissza 210 km-ről lévén, hogy dolgom volt. A Zalaegerszeg-i szűcs tett egy rendes cipzárt a motorosruhám derekába , van vagy fél kiló a húzója, azt hiszem örök lesz!! Tele van az út motorosokkal, még sorban is jöttek! Bár mikor ha nem most! ? Süt 7 ágra és most 20,7 °C van!! Úgy, hogy ne itt qrjátok az idő hanem menjetek........ motorozni!!
Jah,az,de az a sok tejfölöspohár.............brrrrrr meg nehezebben gyógyulok mint régen,szal csak nézelődősen.
Szia Gábor! Köszönöm az infókat, beszéltem velük közben telefonon, elvileg megoldható az Áfa mentes történet. Közben meg barátnőmmel lemérettem a fejkerületét, 56, szóval neki meg pont jó lesz az S-es sztem. A csajos fgst-ből 2 hetes szállítással tudnak rendelni, az áfa-val kapcs meg visszaszólnak a napokban a biztonság kedvéért.
Neked azért mondták gondolom, hogy nem lehet Áfa mentesen vásárolni, mert helyben nem tudják elengedni az Áfat. Viszont ha kifizeted a teljes árat, kiviszi egy nem eu-s állampolgár az ő nevére írt számlával az országból, akkor kap egy igazolást ami alapján utólag lehet visszaigényelni az áfat.
Az ilyenekre például tökéletes a az gearcommander oldal, én is az alapján néztem ki mennyit kell a fogszámon növelni, hogy ellensúlyozza a /55öt. Mondjuk ez nem jelenti azt, hogy majd a jövőben kap előre egy -1et, kevesebbet kopjon az első gumi
Én is úgy számoltam hogyha a gyári 190/50 helyett 200/55-öt használok akkor hátra a +2-vel ugyan ott vagyok, mint a gyári áttételnél. Ha 190/60-at teszek akkor meg nyugodtan előredobhatok -1-es kereket.
Nekem pont a 190/55os meret (gyarilag /50) miatt kapott eggyel nagyobb lanckereket hatra, oszt' jonapot
Úgyis pályagép lesz nem? Azt meg kötelező összetörni, mert ha nem akkor igazából nem is húzod rendesen a gázt
Én a gumi mérettel tuningolok most eddig 200/60 volt fent mindig viszont azzal csak akkor jön 200nál kerékre ha már el van kopva így most jön a 190/55 azzal nem lesz probléma
Nem vágyom rá de mindig bennevan a pakliban.
Valami támkerékre ötlet?
Masszív kell mert nehéz vagyok.
Összetörni jó az neked
Nyugi beerősítettem egy 19 évessel.
Púpom meg mire nyugdíjba megyek tutilesz beépített.
Nekem se a LE növekedés miatt kell elsősorban, inkább az új kipufogó (és ezáltal száműzött katalizátor) által megváltozott áramlások miatti optimalizálásra. Nem ettől leszek gyorsabb, azt tudom
Erdekes eredmenyek tudnak kijonni.
Eddig nem is hittem, hogy ennyit szamit a gumimeret.
A gyari vegsebesseg 279.4 km/h a gyari 190/50-es gumival.
Amikor 190/60-as gumi volt hatul, akkor a tablazat szerint vegsebesseg 296.5 km/h-ra valtozott.
A mostani 190/55-tel pedig 288 km/h.
Lehet, hogy igazad van, nem igazan ertek hozza, csak egy forumon olvastam ezeket az infokat. En mondjuk total nem erzem egyiknek sem szukseget, mert nem motoroztam meg ki igy sem a motoromat
Én úgy tudom, mindegyiknél az az igazi, ha be van padon állítva, a PCt 250, az FI-t 500as fordulatonként tudják állítani. Ráadásul épp, hogy az FI Tuner az olcsóbb, 76.000 ft Agonál beállítva, a PCV közel 100, plusz a beállítás. Az a majdnem kétszeres ár meg már eléggé tetemes különbség.
7éves? Ne sírjál, az enyém 17 kb. a bőrruhám is Meg nem pupos.