A motosok is a városban veretik, ott rajoskodnak, láttam már nem egyszer cicát is vinni velük. Semmivel nem különbek, mint a sokat szidott sportmotorosok. A fagyizó előtt is nem egyszer szoktak állni.
KTM belátta, hogy ez a piaci rés kevés nekik, nem hiába van tele a kínálatuk ma már indiai kisköbcentis motorokkal, vagy a kisDuke-ból is csináltak egy sima nakedet.
A többi kategória sokkal populárisabb, lássuk be, hogy egy SM a motorozás ön kívül nem sok mindenre alkalmas.
Nem lehet pakolni, cicát vinni(legalábbis nehézkes), túrázni is elszántság kell, a fagyizó előtt sem lehet vele számháborúzni, stb.
Így csak az igazán elhivatott s bátor gyártók csapnak bele.
A gyárakat nem nagyon érdekli az élményfaktor, csak a profit. Szóval, ha akkora biznisz lenne a moto, akkor mindenkinek lenne. Erre próbáltam Levikét rávezetni.
A KTM is pihentette párévet a 690 SMC R-t. Városba király, meg bohóckodni, de ennyi, nem véletlen korcsosult el a kis Duke.
Az eladás egy dolog, az élményfaktor meg egy másik.
Nem vagyok márka fán, de szerintem sem a BMW-t, sem a KTM-et nem kell félteni eladás szempontjából.
Kemény szuperlotyót nem sokan gyártanak.
Viszont a KTM megengedheti magának és utcára nincs nagyobb flash mint egy szuperlotyó!
Szigorúan szerintem!
Tudod mi a nehéz ? Hogy letiltsam a videóit. Tiltottam a felhasználóját, minden videójára rányomom a nem érdekelt de minden új videóját beadja. Megnéztem ezt a balkánosat, most biztos kettesével fogja bedobálni a jutyub
Ha annyira nagy pénz lenne benne, akkor minden gyártónak lenne, de nincs! Sportmotor viszont minden magát valamire tartó gyártónak van, kivéve a Triumph és a KTM. Mindkettőnek volt és valószínúleg lesz is még. A BMW az S1000RR-rel nagyobb sikereket ért el, mint a KTM az osszes supermotójával.
KTM belátta, hogy ez a piaci rés kevés nekik, nem hiába van tele a kínálatuk ma már indiai kisköbcentis motorokkal, vagy a kisDuke-ból is csináltak egy sima nakedet.
Te vagy egyre inkább márkabuzi, kezdesz leonésodni!
Nem lehet pakolni, cicát vinni(legalábbis nehézkes), túrázni is elszántság kell, a fagyizó előtt sem lehet vele számháborúzni, stb.
Így csak az igazán elhivatott s bátor gyártók csapnak bele.
A KTM is pihentette párévet a 690 SMC R-t. Városba király, meg bohóckodni, de ennyi, nem véletlen korcsosult el a kis Duke.
Nem vagyok márka fán, de szerintem sem a BMW-t, sem a KTM-et nem kell félteni eladás szempontjából.
Kemény szuperlotyót nem sokan gyártanak.
Viszont a KTM megengedheti magának és utcára nincs nagyobb flash mint egy szuperlotyó!
Szigorúan szerintem!
Angol a best.