Inkább nem is firtatom miért
Tartok tőle, hogy egy őszinte válasz részedről.... nos hagyjuk, maradjunk abban, hogy nehezen indokolható racionális érvekkel.
Ezt viszont köllene állítani egy eurósokkal játszottam és nyertem de a kasszába nincs pénz így addig nen indul amíg nincs reszetelve........ Tudtok hozzáértőt forintra is szeretném átálítattni(NRI érmevizsgáló)
OK, akkor szerencsés helyeken kell parkolnod
Azokon a helyeken ahol nekem kell parkolni, ott bármilyen autót nyűgnek érzek, de a Wagon vagy a Smart méretével még elmegy a dolog....
Az igazi a polski volt, azt betettem a kuka mellé is, ha máshol nem volt hely...
Tehát,honda N-van.Egy kibaszott nagy kocka relatíve.És még így is kell az első ülés.
Te kormányt nem fogsz partnerban forgatni az hótziher.Ez az új partner méretei.
Jut eszembe éppen nemrég az Oktogonnál a Hársfa utcában kellett leparkolnom egy hosszú Boxerrel.
ÓRIÁSI mákom volt, mert nemhogy helyet találtam, de utolsó helyet egy lezárt kis zöld terület mellett. Ebbe bele is kellett lógnom vagy fél- 1 métert. Minek hatására azért hiába próbáltam kissé keresztbe betenni. Ment a centizés rendesen, végül azért olyan kompromisszummal, hogy a tengely utáni kilógás kaszáló mozgása miatt sikerült megegyengetni a táblát is a lökhárítóval...
Jó buli volt nem mondom, de mindennap nem csinálnám, az biztos.
Ennyit a "dobozossal könnyű a városban" címszóról.
Asszem nem sokat pakoltál autókat.
Nyaszóval az a járgány fejétől a farkáig 2235 mm.Ha te ezt beteszed a partnerbe leborulok előtted.
Hacsaknem darabokraszeded.Azé kocsivásárlás előtt szerezz egy centit.
Jajj, hát én motorszállításról beszéltem. Nem autót autóba
A tengelytáv 1500 + hátsó kerék fele + elöl még +20 centi, mert a kormány nem fordul derékszögbe, de átlóban már 1.7 raktérhossz is bőven elég kell hogy legyen.
Az nagyobb gáz, hogyan teszem be a hátsó ajtón, de azért 270 kilót még lehet dönteni kicsit...
Szerinem már a Jumpy is túlzás - mondjuk azt legalább akkor lehetne lakóautónak használni ha kiettem a motort...
Ne már! A nagy CBR azért annyira nem lehet nagyobb a kicsinél, hogy nincs olyan "normális" autó, ami annyival nagyobb, hogy beleférjen....
Remélem érthető voltam
A Multipla belül csak sacc. 1.5x1.5m, maximum 1.6m attól biztos van nagyobb beltér....
Nalátod. Akkor nem is kell városban kocsikáznia!
Szerencsére az asszony is összetörte a kocsiját, így kénytelen busszal / biciklivel járni... remélem mire megcsináltatom (vagy lesz helyette más) nem szokik vissza
Nem.
Az én felfogásom szerint kultúrember autóval nem közlekedik a városban - hacsak nem kell magával vinnie egy betonkeverőt...
De néha mégis muszáj.
Nagyon szeretem a nagy dobozosokat, viszonylag sokat is vezettem, de hogy élni lehetne... még a csak bő 4 méteres Compact-al is folyton bosszankodok, mert egy csomó helyre nem fér be, ahová a többiek igen. (A Wagon 3.5, a Multipla 3.9x méter)
És igen, Győrben folyamatos szívás a parkolás, nem csak otthon, de egy csomó más helyen is.
Egy transporterrel simán lehet élni a várost és ezerszer jobb mint amiket felsoroltál.
Nekem egy Hiace a munkás, családi, kirándulós és nem tudnám elképzelni, hogy kisebbe üljek.
Szerintem.
Autó kérdésem lenne:
Gondolkodtam rajta, hogy ha meg tudnám oldani a törött Wagon forgalomból kivonatását, akkor vennék helyette valami olyat, amibe nem csak a kis Honda fér be mint a Multiba.
Az ötlet onnan jött, hogy egy barátom jött egy Skoda Felicia pickup-el. Baromi jó!
Nézegettem, és arra jutottam, hogy lehet, hogy felfér a nagy gép is.
Pickup-öket kezdtem keresni, de nem nagyon van, csak ezek a batár összkerekesek - amiről szó sem lehet. Dácia volt még, de azt nálunk nem forgalmazták és mobilén is csak 1-2 van.
OK - gondoltam én - ha pickup nincs miért ne lehetne kis dobozos is? OK, nem olyan vagány, de praktikus.
Berlingo, Partner - ezek eléggé elterjedtek, sokan használják melósnak, teszik a dolgukat.
De pl. ha praktikus okokból 5 személyeset veszek, annak mennyire más a belső kialakítása. Bele lehet tolni a motort az ülések kiszerelése után?
Valami más típus esetleg vagy praktikus ötletek?
(nagyobb dobozos pl. transporter vagy ducato egyértelműen nem játszik, mert a hétköznapokban személyautóként kellene funckionálnia)
Van valakinek tapasztalata vagy ismer olyat aki látott olyat?
Tartok tőle, hogy egy őszinte válasz részedről.... nos hagyjuk, maradjunk abban, hogy nehezen indokolható racionális érvekkel.
Felvágnám az ereimet ha egy wagonnal ,smarttal vagy más ilyen kis szarral kellene járnom!
Úúúútálom a kisautókat!!
Tudod mit, akkor nem is csinálok semmit, első körben megnézem, hogy a Wagonba befér-e!
... elvégre annak az őse is kei-car volt valaha...
Azokon a helyeken ahol nekem kell parkolni, ott bármilyen autót nyűgnek érzek, de a Wagon vagy a Smart méretével még elmegy a dolog....
Az igazi a polski volt, azt betettem a kuka mellé is, ha máshol nem volt hely...
Te kormányt nem fogsz partnerban forgatni az hótziher.Ez az új partner méretei.
http://youtu.be/awB6quzE9OU;t=4s
A kormány befordítását nem számolva.
Gyök alatt 2x 2235 a négyzeten az 1580mm-es négyzetbe fér be.
ÓRIÁSI mákom volt, mert nemhogy helyet találtam, de utolsó helyet egy lezárt kis zöld terület mellett. Ebbe bele is kellett lógnom vagy fél- 1 métert. Minek hatására azért hiába próbáltam kissé keresztbe betenni. Ment a centizés rendesen, végül azért olyan kompromisszummal, hogy a tengely utáni kilógás kaszáló mozgása miatt sikerült megegyengetni a táblát is a lökhárítóval...
Jó buli volt nem mondom, de mindennap nem csinálnám, az biztos.
Ennyit a "dobozossal könnyű a városban" címszóról.
Nyaszóval az a járgány fejétől a farkáig 2235 mm.Ha te ezt beteszed a partnerbe leborulok előtted.
Hacsaknem darabokraszeded.Azé kocsivásárlás előtt szerezz egy centit.
https://en.wikipedia.org/wiki/...
A tengelytáv 1500 + hátsó kerék fele + elöl még +20 centi, mert a kormány nem fordul derékszögbe, de átlóban már 1.7 raktérhossz is bőven elég kell hogy legyen.
Az nagyobb gáz, hogyan teszem be a hátsó ajtón, de azért 270 kilót még lehet dönteni kicsit...
Szerinem már a Jumpy is túlzás - mondjuk azt legalább akkor lehetne lakóautónak használni ha kiettem a motort...
Remélem érthető voltam
A Multipla belül csak sacc. 1.5x1.5m, maximum 1.6m attól biztos van nagyobb beltér....
Nalátod. Akkor nem is kell városban kocsikáznia!
Szerencsére az asszony is összetörte a kocsiját, így kénytelen busszal / biciklivel járni... remélem mire megcsináltatom (vagy lesz helyette más) nem szokik vissza
Az én felfogásom szerint kultúrember autóval nem közlekedik a városban - hacsak nem kell magával vinnie egy betonkeverőt...
De néha mégis muszáj.
Nagyon szeretem a nagy dobozosokat, viszonylag sokat is vezettem, de hogy élni lehetne... még a csak bő 4 méteres Compact-al is folyton bosszankodok, mert egy csomó helyre nem fér be, ahová a többiek igen. (A Wagon 3.5, a Multipla 3.9x méter)
És igen, Győrben folyamatos szívás a parkolás, nem csak otthon, de egy csomó más helyen is.
Nekem egy Hiace a munkás, családi, kirándulós és nem tudnám elképzelni, hogy kisebbe üljek.
Szerintem.
Gondolkodtam rajta, hogy ha meg tudnám oldani a törött Wagon forgalomból kivonatását, akkor vennék helyette valami olyat, amibe nem csak a kis Honda fér be mint a Multiba.
Az ötlet onnan jött, hogy egy barátom jött egy Skoda Felicia pickup-el. Baromi jó!
Nézegettem, és arra jutottam, hogy lehet, hogy felfér a nagy gép is.
Pickup-öket kezdtem keresni, de nem nagyon van, csak ezek a batár összkerekesek - amiről szó sem lehet. Dácia volt még, de azt nálunk nem forgalmazták és mobilén is csak 1-2 van.
OK - gondoltam én - ha pickup nincs miért ne lehetne kis dobozos is? OK, nem olyan vagány, de praktikus.
Berlingo, Partner - ezek eléggé elterjedtek, sokan használják melósnak, teszik a dolgukat.
De pl. ha praktikus okokból 5 személyeset veszek, annak mennyire más a belső kialakítása. Bele lehet tolni a motort az ülések kiszerelése után?
Valami más típus esetleg vagy praktikus ötletek?
(nagyobb dobozos pl. transporter vagy ducato egyértelműen nem játszik, mert a hétköznapokban személyautóként kellene funckionálnia)
Van valakinek tapasztalata vagy ismer olyat aki látott olyat?