Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a ktm onmagaban egy vizualis kornyezetszennyezes,a plexi meg nem javit rajta,........sőt....
Tudom...tudom...
Minden motor jó,ha van gazdája...meg ha megfelel az igényeidnek.
Kinek mi jön be...
Én Honda párti vagyok,de most vettem egy 750-és K8 ast mert alkalmi vétel volt. Gondoltam kipróbálom.
A motor hangjától féltem eleinte,mert nekem túl csörgősnek tűnt a Hondához képest...főleg hidegen. De megnyugtattak hogy ez ilyen...semmi gond...a Kawa még hangosabb állítólag. Azért elvittem átnézetni,de szerencsére hibátlan...37 ezer van benne. Nyáron teszteltem hosszabb túrán,pályán..de semmi gond vele tényleg. A gyerek betegségek ugyan azok mint a többin...trafót át kell rakatni és ennyi.
KTM is volt egy rövid ideig,de én belenyúltam nagyon. Elektronika és karbi...eladtam és vettem egy Husqvarnát...az már nem szívatott.
Szerintem inkább az a baj,hogy ezek jobban igénylik a szervízt. Meg egy supermotonál más a használat...
A közlekedésről sportmotorral meg annyit,hogy valamit valamiért. Montenegro nem adja fel a leckét...vagy Brno ...
150-200 között megyünk ahol lehet...meg sem kottyan a motoroknak,sőtt ezt szeretik. Verseny technika van alattad,jók a fékek,futómű,van még tartalék a motorban ha gázos szitu van. A hátránya a pakolhatóság meg hogy nem fotelben vagy...de nekem ennyit megér.
Gondolom nem volt még KTM-ed. Adv-ból rengeteg szaladgál 100ezer km feletti futással amit a sivatagban, sárban, terepen gyűjtöttek. Nem csak a helyi mekiig meg vissza. Úgyhogy ennyit a tartósságról pont olyan szarok ezek is mint a bmw-k
Ne izgulj husi, neked tökéletes lenne az rc390 is, a 3centi majrédhoz kár lenne komoly futómű
Csak megsúgom hogy az államig ér az a plexi. De nembaaaaj, kínai hondád van, elhiszem hogy frusztrált vagy
Te ne vedd komolyan, ez a kutyáknak csont
Nincs tapasztalatom velük. A fiam vett egy 690-et majd kiderül, hogy bírja. Az én véleményem az, hogy nem rossz motorok lehetnek, csak itt is a tipikus felsőbbrendű tulajdonosi körrel van gond, aki azt hiszi, hogy ő most kilóg a sorból, ő valaki stb. Legjobban ez a E46 és társaira jellemző! Tapasztalat...
A KV sorozat meg olyan nehéz volt a csatahajó löveggel,hogy elsüllyedt ...
De aztán a t34 a lencsetoronnyal eléggé odabaszós volt...meg az IS sorozat is...eleinte.
Az 1 gen T34/76-osok igen sok váltó problémávalküzdöttek,Sokukra felkötöttek kívülre egy pótváltót és úgy indultak harcba.
Olyasmihez lehet hasonlítani mint régen a Tigris tankok. Szuper technika meg minden,csak a szerelő csapat a szervíz igény miatt ott ment mögöttük.
Az oroszok meg csak mentek...mentek...mentek...
Mondjuk igazad van, az ezres sem volt tekinthető sportmotornak.
Csak volt! Olyan sikeres volt, hogy megszüntették! A legkomolybb sportmotorja a RC 390 Az igaz ready to race!
A KTM- nek is van sportmotorja....vagy valami hasonló
Hagyjad! Szerinte csak a ktm-sek alkalmasok rá, amiben van igazság, hiszen idejük java részében csak tolják szerencsétlen motorjaikat.
Még szerencse, mert azok alkalmatlanok a közúti közlekedésre...de azért a csúcs KTM-re kell akkora szélvédelem mint egy teherautón
Miért is?
Aha... Martin haverodat is megverte a fiam! Ennyit rólatok!
Arra IS alkalmatlanok....
Leginkább azt irigylem a sportmotoroktól hogy mennyire alkalmatlanok a közúti közlekedésre
Amokor szerencsáétlen ktmes irigyli a sportmotorok szélvédelmét....
A legegyszerűbb szerintem.
Én amit láttam egyik sem volt használható állapotban.
A baj hogy az emberek csak akkor zabadulnak meg a bútortól és vihető ingyen amikor már gumikesztyűben sem nyúlsz hozzá szivesen.
Csak akkor ajánlja fel hogy el kéne vinni akár ingyen is ha vállalhatatlan.Ritkán de elvállalom hogy némi pénzmagért elhelyezem a szeméttelepen az ilyen cuccot.Fujj de szar meló.
legyártom ha nem lesz egyben pár helyen még nézelődök
A rothadt morzsakék és törmelék ahogy látom van már,biztos hogy kell még?Szarabb állapotú és 75-ös. A vizet felszívja így min szemétrevaló.
Ha az ajktó a bal oldalról megvan simán menthető 3 bútorlap vásárlásával.
mosdó van ,csapot is veszek újat nem köll új az jó ha már javitható