Jajjj a Rossik kíméljenek! Városi legendásokat már hallgattam! Meg olyat is akik a pályán boxútcába nézegették az új slick keverékeket vajon melyiket kéne feltenni. Egy faszi meg körbe motorozta őket tura gumival. Csokolom!
Igen, bizonyos esetekben igen. Nagyon fontos az egyenletes kopás. Ha nem egyenletes, akkor nagyot veszítesz az irányíthatóságon. Ezért van többnyire új guminál mindjárt egy hú vaze effekt, mert sokkal kellemesebb lesz tőle a motorod irányíthatósága. A modernebb fejlesztések ez egész jól tudják már, hogy több komponens miatt nem kopik kockásra.
Na gumi téma! Kezdjük el akkor!
Én régi 10 éves fejlesztésű gumikkal csapatom egy komponensű de én nem tudom, nem kell ezt túl picsogni. Én megvagyok velük elégedve, jah és nem robikapára teszem őket. De meséljetek, tartósságon és áron kivűl mivel tudnak többet? Közúton jobban tudsz motorozni egy 80- ezres szettel mint egy 50 -ezresse?
Ezt tudom. A kérdés, hogy megéri e az árát az utódja?
Még a végén azt veszek amit eddig használtam, olyan tanácstalan vagyok.
Ha gumit kell cserélni, mindig annyit agyalok rajt. Amikor meg már rajt van, akkor nem is értem miért agyaltam rajt annyit. nagyon szar gumi már nem nagyon van.
https://www.r17.hu/termek/4623...
O tud........
Én régi 10 éves fejlesztésű gumikkal csapatom egy komponensű de én nem tudom, nem kell ezt túl picsogni. Én megvagyok velük elégedve, jah és nem robikapára teszem őket. De meséljetek, tartósságon és áron kivűl mivel tudnak többet? Közúton jobban tudsz motorozni egy 80- ezres szettel mint egy 50 -ezresse?
A budos rongy is,csak kemenyre kell fesziteni.
Conti, pirelli, metzeler, bridgestone...
Volt power 3 fenn de nem sokaig volt meg a motor.Igy passz.
De rosszabb is?
Még a végén azt veszek amit eddig használtam, olyan tanácstalan vagyok.
Ha gumit kell cserélni, mindig annyit agyalok rajt. Amikor meg már rajt van, akkor nem is értem miért agyaltam rajt annyit. nagyon szar gumi már nem nagyon van.