Tudod, az a szomorú, volt egy nálam 1 évvel idősebb kollégám, ezelőtt nagyjából 50 évvel végeztünk, és mindig viccelt velem ezzel a témával, és már több éve elment szegény! Azt a rohadt qrva cigarettát nem tudta sajnos letenni!!!
Holnap kb. 80 km-re kell mennem a motorral a temetőbe, remélem nem fog esni az eső! Reggel korán megyek, hogy ha meg assza az édesanyját, akkor is előtte érjek oda !!
nekünk a középiskolában volt tananyag fél évig heti egy óra
utána kresz(meg a többi) vizsga
aki akart autóra motorra az töltött ki több lapot, mert alapból csak a mezőgazdasági vontatóra volt
utána lehetett menni vezetni
Ezt kellene. Nekünk általánosban 8.-ban a gyakszi-tanárunk vezetett KRESZ-szakkört (a fél osztály járt kb.) és az akkori teljes tananyagot megtaníttatta velünk, de tényleg! Bármelyikünk képes volt (13-14 évesen!) 95% feletti eredménnyel kitölteni akár egy személyautó, teherautó vagy autóbusz (!!!) KRESZ-vizsga tesztlapot! Mikor megcsinálhattuk - immár az akkori ATi-nál - a segédmotoros vizsgát, egyetlen bukás sem volt a csapatban.
Ja, az durva, ott én is csaptam már el majdnem bringás és fel van háborodva, pedig kurvára nincs elsőbbsége a kanyarodókkal szemben, mivel nem is lehet észrevenni időben.
Azt már kevesebben tudják, hogy a KRESZ-ben az is benne van, hogy a gyalogos kötelessége meggyőződni a zebrára lépés ELŐTT arról hogy az autó meg tud állni.
Vagyis a zebrán valóban elsőbbsége van, de oda már eleve nem is léphet le féktávolságon belül.
Az megint más kérdés hogy a bírói gyakorlat sem ismeri ezt a szabályt, mindenképpen az autós szopatják meg.
Ez kb. olyan mint a vadveszély tábla.
ebben csak egy hiba van:
aki hülye az nem tudja magáról hogy hülye mert hülye
szóval nincs olyan hogy önkritika, vagyis van de elenyésző
pl fater azért nem vezetett mert sötétben nem lát jól, aztán inkább eladta a kocsit mert így biztos nem fog vezetni, ezt simán fel lehet fogni
de ha zavar van az agyban ez sosem fog tudatosulni
Még egy szösszenet a témához.
Elvileg homo sapiens vagyunk, akkor ha már ön és közveszélyessé válunk akkor önkritikát kellene gyakorolni és leadni a jogsit nem pedig megkorumpálva a dokit megújítani. Utána meg forgalommal szemben felhajtani az autópályára és megölni x ártatatlant.
Vagy felelősen kéne gondolkodni ha már nem tudunk kerékpározni ne kerékpârozzunk mert elesünk vele leesünk róla úgyis!!!!!
Amennyiben valaki saját maga már nem képes ilyen döntést meghozni annak van családja orvosa stb. akinek a feladata lenne megakadályozni abban, hogy ne sodorjon senki bajba. Nem csak az idős korosztály viselkedik így sajnos vannak fiatal agyhalottak is. És még lehetne folytatni.........
Igen. Persze nyomoronc kretén vagyok kívánom sok ilyennel találkozz. Ha véletlenül elgázolsz egyet akkor is te leszel a hibás. Mint pl. a csabai mentős aki elütötte a fülhallgatós lányt, pedig használta a megmülönbötető jelzést is, megis elébe fordult a biciklis mert nem hallotta a fülhallgató miatt.
Meghurcolták, elítélték mert a lány apja valami fejes vagy pénzes ember.
Ez a mondanivalo.
Gondolom a felfogásához kell 1 vōrösdiploma, ezért nem volt egyértelmú
itt pesten a biciklis a legdurvább állatfaj... vannak akik noirmálisan közlekednek, de nagyon elelnyésző a számuk. a legtöbb össze vissza, ahogy és amerre épp kedvük van, piros, zebra, járda, egyirányú u nem számít... a múltkor kiléptem a pékségből és egy anya a gyerekével a járdán ment kerékpárral, majdnem kilöktem a z úttestre, ahogy kiléptem... mondom, mi a kurva anyádat keresel a járdán kerékpárral? Felháborodva közölte, hogy ő gyerekkel van... mondom akkor toljad ribanc, ne öld meg a gyerekedet...
a dózsa-vágány kereszteződésben minden héten elhullik egy-két drótszamár, mert hiába van kirakva mindkét oldalon a kerékpárút vége tábla, a paraszt 30-al hajt át a zebrán, az autós meg nem látja, ezért elé vagy rá kanyarodik, a paraszt ,meg elhullik... ilyenkor ki fizeti az autós kárát? én a kerékpárosoknak is kötelezővé tenném a biztosítást.... de rendőrt még nem láttam, hogy a fasszopó bringásokat büntették volna....
én egy biciklist majdnem elgázoltam nem túl régen, a bicikli útról egy menetben kanyarodott a zebrára én meg pont akkor indultam és nyomtam a gázt bőszen az astrának
aztán szerintem pár 10 centi volt satufék mellett
el is küldtem az összes kurva anyjába nagyon gyorsan
amúgy ha lett volna másik autóm simán elgázolom a gecibe a köcsögöt mert olyan emberbarát vagyok, legalább nem nekem kellett volna fizetni az elejének a fényezését.......
Res bull szárnyakat aaaaadd
mint a viccben, amikor az anyós indult a temetőbe biciklivel
utána kresz(meg a többi) vizsga
aki akart autóra motorra az töltött ki több lapot, mert alapból csak a mezőgazdasági vontatóra volt
utána lehetett menni vezetni
Vagyis a zebrán valóban elsőbbsége van, de oda már eleve nem is léphet le féktávolságon belül.
Az megint más kérdés hogy a bírói gyakorlat sem ismeri ezt a szabályt, mindenképpen az autós szopatják meg.
Ez kb. olyan mint a vadveszély tábla.
aki hülye az nem tudja magáról hogy hülye mert hülye
szóval nincs olyan hogy önkritika, vagyis van de elenyésző
pl fater azért nem vezetett mert sötétben nem lát jól, aztán inkább eladta a kocsit mert így biztos nem fog vezetni, ezt simán fel lehet fogni
de ha zavar van az agyban ez sosem fog tudatosulni
Elvileg homo sapiens vagyunk, akkor ha már ön és közveszélyessé válunk akkor önkritikát kellene gyakorolni és leadni a jogsit nem pedig megkorumpálva a dokit megújítani. Utána meg forgalommal szemben felhajtani az autópályára és megölni x ártatatlant.
Vagy felelősen kéne gondolkodni ha már nem tudunk kerékpározni ne kerékpârozzunk mert elesünk vele leesünk róla úgyis!!!!!
Amennyiben valaki saját maga már nem képes ilyen döntést meghozni annak van családja orvosa stb. akinek a feladata lenne megakadályozni abban, hogy ne sodorjon senki bajba. Nem csak az idős korosztály viselkedik így sajnos vannak fiatal agyhalottak is. És még lehetne folytatni.........
Meghurcolták, elítélték mert a lány apja valami fejes vagy pénzes ember.
Ez a mondanivalo.
Gondolom a felfogásához kell 1 vōrösdiploma, ezért nem volt egyértelmú
a dózsa-vágány kereszteződésben minden héten elhullik egy-két drótszamár, mert hiába van kirakva mindkét oldalon a kerékpárút vége tábla, a paraszt 30-al hajt át a zebrán, az autós meg nem látja, ezért elé vagy rá kanyarodik, a paraszt ,meg elhullik... ilyenkor ki fizeti az autós kárát? én a kerékpárosoknak is kötelezővé tenném a biztosítást.... de rendőrt még nem láttam, hogy a fasszopó bringásokat büntették volna....
aztán szerintem pár 10 centi volt satufék mellett
el is küldtem az összes kurva anyjába nagyon gyorsan
amúgy ha lett volna másik autóm simán elgázolom a gecibe a köcsögöt mert olyan emberbarát vagyok, legalább nem nekem kellett volna fizetni az elejének a fényezését.......