Szerintem erre a szopó rollerra ne ülj fel, hogy kevesebb köbcentis terepmotort veszel, mint amennyi kiló vagy, de te tudod...
28 lovas, nem túlhegyezett, szinte nyomatékosnak mondható a Gilera-m, de mikor 70 kilós voltam, felültettem a kis 50 kilós rocker csajokat, már nem ment úgy, ahogy szerettem volna...persze azért így is kajálták, de én tisztán éreztem, hogy 125-ös 2T-nek nem kell a 2 személy.
az 50es robogóval is felmegyek a betemetett szeméttelep dombjaira csak ki kellett a görgőket cserélni a létező legkisebbre
ősszel avval megyek fel a nagybihar csúcsára
szóval a 125 el fog bírni, ha nem akkor lehugyozom majd leöntöm bezinnel és felgyújtom, velem nem szórakozhat senki sem
amúgy volt egy 80asom az is elbírt, gyerekkel együtt akkoriban lehettünk 130 kiló felett, csak sokat forrt a vize, de majd kap egy ventillátort
északon vannak vicces kifejezések annak ami mást szokott meg
pl a leöltözni kifejezést csak ott hallottam eddig
és ez nem a jáú a jó helyett hanem full nyelvhelyesen leöltöznek a levetkőzés helyett
nem jut eszembe a többi pedig van egy csomó ilyen felénk nem használt szó
mert a kellesz majd egy villáskulcs meg ilyeneket is hallani néha, meg a szartig áztam ami nagyon tetszett, mi itt errefelé szarrá ázunk
A te súlyodhoz a 125-ös igen végszegény lesz még földig érő lánckerékkel is. 125-ös 2T-ben otthon vagyok és ha felülsz, az kb. olyan, mintha én utassal együtt motoroznék, ilyen kis ccm-nél a 120-150 kg közötti terhelés nagyon érezhető.
Ha meg vágatsz egy műanyag uzsonna tálca méretű lánckereket hátra, az konkrétan bele fog érni a sárba, homokba, plusz annyit érsz el, hogy 4.-ben is 30-nál vinnyog, de kb semmi más nem történik.
szűk 30 ezeret ment vele a csávó de úton
olasztól kezdve összevissza téblábolt vele, aztán jött a gazdasági válság és eltette, aztán egy ideig várt vele de most már annyira kellett a pénz hogy eladta
én voltam vele 2x erdélybe soft murvás utakon, de egy felpattanó faág csinált egy karcot a deklin, szóval nem karcmentes meg a csizma kicsit bántotta a vázat
legutóbb már én is csak aszfalton toltam és szerintem ezután is azon mászkálok
ha véletlen mégis terepezni akarok veszek valami 125ös 2t foshalmot
megöregedtem, nem kell már annyi adrenalin....
28 lovas, nem túlhegyezett, szinte nyomatékosnak mondható a Gilera-m, de mikor 70 kilós voltam, felültettem a kis 50 kilós rocker csajokat, már nem ment úgy, ahogy szerettem volna...persze azért így is kajálták, de én tisztán éreztem, hogy 125-ös 2T-nek nem kell a 2 személy.
ősszel avval megyek fel a nagybihar csúcsára
szóval a 125 el fog bírni, ha nem akkor lehugyozom majd leöntöm bezinnel és felgyújtom, velem nem szórakozhat senki sem
amúgy volt egy 80asom az is elbírt, gyerekkel együtt akkoriban lehettünk 130 kiló felett, csak sokat forrt a vize, de majd kap egy ventillátort
pl a leöltözni kifejezést csak ott hallottam eddig
és ez nem a jáú a jó helyett hanem full nyelvhelyesen leöltöznek a levetkőzés helyett
nem jut eszembe a többi pedig van egy csomó ilyen felénk nem használt szó
mert a kellesz majd egy villáskulcs meg ilyeneket is hallani néha, meg a szartig áztam ami nagyon tetszett, mi itt errefelé szarrá ázunk
Ha meg vágatsz egy műanyag uzsonna tálca méretű lánckereket hátra, az konkrétan bele fog érni a sárba, homokba, plusz annyit érsz el, hogy 4.-ben is 30-nál vinnyog, de kb semmi más nem történik.
azért hogy egy évben 2x elmegyek a hegyre bármi jó
lehet nagy lánckereket vágatni olcsón és felmegy a 125is bárhová
olasztól kezdve összevissza téblábolt vele, aztán jött a gazdasági válság és eltette, aztán egy ideig várt vele de most már annyira kellett a pénz hogy eladta
én voltam vele 2x erdélybe soft murvás utakon, de egy felpattanó faág csinált egy karcot a deklin, szóval nem karcmentes meg a csizma kicsit bántotta a vázat
legutóbb már én is csak aszfalton toltam és szerintem ezután is azon mászkálok
ha véletlen mégis terepezni akarok veszek valami 125ös 2t foshalmot