Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lowes!
Az a 250-es is korrekt gép!
Mert? JA mert engem nem vonz be marketing!
Jo hulye vagy akkor.
Vágom. Egyröl beszélünk szerintem. Nem is tudtam hogy ossze csukta azt a benzin fullasztót.
Azé ez az nc mar nem blőőő.
Jah, lepattant róla minden és hetente jelentette, h mennyi megtett km-nél jár
Szerencsétlen kapta itt az oltást, de keményen állta a sarat!!
Gyári tárcsától nincs jobb!
Itt van okoska! Múltkor töltött fel videót!
Nem , hanem valami kis szutyok 250essel gépelt, ami ha odahúzta neki, úgy tett hogy BLŐŐŐ, aztán nekirongyolt valami platós teherkocsinak és összenyekkent a váza
Hogy vesenytechnika vagy sem azt nem tudom. De nekem tetszik magyon. No meg kb fele annyiba került mint a gyári.
Az a kölök is esett egyet aztán se híre se hamva? Vagy lehet valami olajfinomitó benzin tesztelő cég felvette. Ez a sportgokártos kölök nem?
Nem mondtam hogy szar, csak abból nehéz vékony tárcsát csinálni, mert törik.
kb mint a motoros gáy
Visszatérve a pálinkafőző témára:
A Cagiva motoron még öntöttvas tárcsa volt
Nem szar anyag fél nap volt mire kb síkba csiszoltam
Persze csak a külső felét mert az látszik
Nekem is az első olyan esés után ahol vér is folyt abba kellett volna hagyni ezt a motoros témát
Ez olyan 88-89 felé lehetett
Most lenne egy csomó ép alkatrészem...
Annak mi köze a GP-hez?
Asszem picit morcik voltak emiatt az otthoniak,a motor egy rakas komfetti lett,igy felfuggesztette egy idore a temat.
Bográcsba pörköltet főz.
Ja és Ecstar!
Megyek is pihenni a német éjszakába! Sziasztok!
Nem ismerem, te tudod ki az a GP Pilot? Nem kaptam itt rá választ.