Tudom, hogy van rá technológia de azt nem hogy aktívan működik-e itt nálunk a NAF FAM. Körhálózat az összes 132kV os rendszer, vagyis ha kivesznek két állomás között egy szakaszt akkor a másik oldalról marad betáplálás, sőt van olyan állomás nálunk aminek 3 betápja is van. KÖF-ön viszont mi is csináljuk a FAM-ot 2007-óta.
Nem hinném hogy ilyen mélységben bele nyúlna az ecuba
Inkább diagnosztika célból van
Pl szarul megy radugod és kiírja hogy a fh jeladó szar, veszel egyet aztán torlod a hibát és meg is van az olcsó javítás
Engem érdekelnek ezek. Szakmabeliként is, meg áramszolgáltatónál voltam tanuló is. A százas meg felette mindig is érdekelt de sose csinálnám a magasság miatt. De szeretem nézegetni a fenti képeket, isnerősöktől hallgatni a beszámolókat, technológiákat. Ugyanigy érdekel a NAF FAM is , azt mondjuk hamarabb kipróbálnám, bár a magassággal ott is el vennék a kedvem hamar
Az opelt nem nagyon olvassa..
Bár néha jól jönne más kocsihoz is
Kb 1300-1600 Ft Kínából ingyen postával
De annyira még nem kellett hogy vegyék
Bluetooth verzio volt régebben de az Astra nem szerette
A kábeles a kvp2000 protokollal még elvan
Ha nem szervizbe hordod, hanem magad javítod, akkor kellenek ezek az infók.
Meg ha elviszed szerelőhöz, akkor sem árt ha tudod mi a baja mert a többségük hülye a diagnosztikához, ellenben neki nem drága a kedves ügyfél pénze hogy próba szerencse alapon cserélgesse az alkatrészeket.
Na de amikor jön a tavasz és a mélység megtelik élettel, sőt nem csak a mélység hanem ott közvetlenül melletted...
Na ez az ami nem adatik meg minden munkahelyen, befejeztem, bocs mindenkitől az elkalandozásért...
A diákoknak szokott lenni, a "Mi a pálya?" pályaválasztási program keretei között. 2016-ban és 17-ben is részt vettem rajta egy hernyótalpas mocsárjáró szerkezettel, mondanom se kell annak volt a legnagyobb sikere mert ki is próbálhatták, nyilván csak utasként. A debreceni műszaki egyetemen volt megrendezve, de inkább jármű és szerszám bemutató volt. A szabadvezetékes hálózat szerintem nem lett volna olyan népszerű, pedig onnan fentről bazi nagy a "képernyő" és full HD-ban látsz mindent feltéve ha jó az idő, mert van olyan is amikor nem a legjobb a "képminőség"
"Tuningolni" lehet vele? Például halálpontosra beállítani a sebességmérőt? Annak látnám hasznát, bár mondjuk a Ceed 100-nál mindössze 1 km-t csal, a Yaris 7-tel mutatott többet gyári méretű gumikkal.
Mert eddig a b Corsa csak az opcom olvasta
https://m.ebay.com/itm/Bluetoo...
Inkább diagnosztika célból van
Pl szarul megy radugod és kiírja hogy a fh jeladó szar, veszel egyet aztán torlod a hibát és meg is van az olcsó javítás
Bár néha jól jönne más kocsihoz is
Kb 1300-1600 Ft Kínából ingyen postával
De annyira még nem kellett hogy vegyék
Bluetooth verzio volt régebben de az Astra nem szerette
A kábeles a kvp2000 protokollal még elvan
Meg ha elviszed szerelőhöz, akkor sem árt ha tudod mi a baja mert a többségük hülye a diagnosztikához, ellenben neki nem drága a kedves ügyfél pénze hogy próba szerencse alapon cserélgesse az alkatrészeket.
Na ez az ami nem adatik meg minden munkahelyen, befejeztem, bocs mindenkitől az elkalandozásért...
Nekem van elm327 de semmire se használom, mer nem kell