Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na! Álljunk meg egy szóra
Egy Honda boxer valakinek?
Irónija az pontosjè!
Irónia volt
Kicsit fura ? Nekem legutóbb azt mondta hogy bmw-re akar ráállni.
Nem is tudtam hogy ami itt van az színvonal
Hívtam az embert,nem tart csoppi allatrészt.
Jó napot kívánok!
Ezt kérlek a megfelelő topicba. Nem való ide ez a színvonal!
Régi opelt is olvassa?
Mert eddig a b Corsa csak az opcom olvasta
Baszhatjak,mar itthonvan.
Tudom, hogy van rá technológia de azt nem hogy aktívan működik-e itt nálunk a NAF FAM. Körhálózat az összes 132kV os rendszer, vagyis ha kivesznek két állomás között egy szakaszt akkor a másik oldalról marad betáplálás, sőt van olyan állomás nálunk aminek 3 betápja is van. KÖF-ön viszont mi is csináljuk a FAM-ot 2007-óta.
Ungarische fináncok nem alszanak...
Jobb a TGS kiolvasasra.Bar dragabb.

https://m.ebay.com/itm/Bluetoo...
Nem hinném hogy ilyen mélységben bele nyúlna az ecuba
Inkább diagnosztika célból van
Pl szarul megy radugod és kiírja hogy a fh jeladó szar, veszel egyet aztán torlod a hibát és meg is van az olcsó javítás
Jlo! Honda! Repsol!
Engem érdekelnek ezek. Szakmabeliként is, meg áramszolgáltatónál voltam tanuló is. A százas meg felette mindig is érdekelt de sose csinálnám a magasság miatt. De szeretem nézegetni a fenti képeket, isnerősöktől hallgatni a beszámolókat, technológiákat. Ugyanigy érdekel a NAF FAM is , azt mondjuk hamarabb kipróbálnám, bár a magassággal ott is el vennék a kedvem hamar
Az opelt nem nagyon olvassa..
Bár néha jól jönne más kocsihoz is
Kb 1300-1600 Ft Kínából ingyen postával
De annyira még nem kellett hogy vegyék
Bluetooth verzio volt régebben de az Astra nem szerette
A kábeles a kvp2000 protokollal még elvan
Ha nem szervizbe hordod, hanem magad javítod, akkor kellenek ezek az infók.
Meg ha elviszed szerelőhöz, akkor sem árt ha tudod mi a baja mert a többségük hülye a diagnosztikához, ellenben neki nem drága a kedves ügyfél pénze hogy próba szerencse alapon cserélgesse az alkatrészeket.
Na de amikor jön a tavasz és a mélység megtelik élettel, sőt nem csak a mélység hanem ott közvetlenül melletted...
Na ez az ami nem adatik meg minden munkahelyen, befejeztem, bocs mindenkitől az elkalandozásért...
A diákoknak szokott lenni, a "Mi a pálya?" pályaválasztási program keretei között. 2016-ban és 17-ben is részt vettem rajta egy hernyótalpas mocsárjáró szerkezettel, mondanom se kell annak volt a legnagyobb sikere mert ki is próbálhatták, nyilván csak utasként. A debreceni műszaki egyetemen volt megrendezve, de inkább jármű és szerszám bemutató volt. A szabadvezetékes hálózat szerintem nem lett volna olyan népszerű, pedig onnan fentről bazi nagy a "képernyő" és full HD-ban látsz mindent feltéve ha jó az idő, mert van olyan is amikor nem a legjobb a "képminőség"
"Tuningolni" lehet vele? Például halálpontosra beállítani a sebességmérőt? Annak látnám hasznát, bár mondjuk a Ceed 100-nál mindössze 1 km-t csal, a Yaris 7-tel mutatott többet gyári méretű gumikkal.
Azt is adtam volna ha szólsz
Nekem van elm327 de semmire se használom, mer nem kell
Na mindegy... Az autocorrect kapja be