Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha kivillan a szervíz lámpa tudom ki a hiba
És nem kell szervizbe vinni ahol 2 ezer az olvasás
A kütyü meg 5
Neked egy elm327 kell van Bluetooth verzió is egyből a telefonnal haverkodik
Az elmúlt olcsóbb kb 2 ezer, a régebbi kocsikat szokta látni
Pl a régebbi Corolla még a sebesség is írja
Nálatok nincs nyílt nap?
OK, pedzegetem. De erre mi szükséged van? Örültem, hogy a Yarison még vízhőfok mérő sem volt...
A legjobban használható funkció a hibakód olvasó és törlés
De olyan be tudom vele indítani az AC pumpát tesztelni az EGR, trafó még egy halom mindent
Kiír egy csomó adatot o² szenzortól kezdve a beszívott levegő hőmersekletig
Csak szólok: holnap Medárd napja!

Ha Medárd napján esik az Euro árfolyama, akkor ne vegyetek, mert negyven napig esni fog!
Ezen már én is gondolkodtam.
Köszi. Én is nézegettem, található szerintem is 100-200 ezer között jónak mondott és kinéző váz. Kérdés, tényleg hibátlan-e, aztán meg ahhoz ki kell boritani mindent a helyéről, plussz a most is nyilvánvaló sérülések, meg ha még jön hozzá a mélységi felderítésből már lehet közel lesz a millához. Egyenlőre az az elképzelése, hogy másik lesz ezt meg szétbontja. Vagy ilyesmi:)
J Astra-nál olyan funkciókat lehet előhozni, amiket gyári beállításnál nem látsz.Butított verzióknál pl. a középső kijelzőn látható lesz a pontos olaj és vízhőfok. De van több minden, FB-os csoportban láttam, csak engem annyira nem hozott lázba a dolog.
A testhevedert és az összes biztonsági kötelet, zuhanásgátlókat és a karabinereket is évente kellene vizsgálni, sőt mindegyiknek száma van. Nálunk fegyelmi van ha ezt elmulasztod, a cég biztosítja erre az alkalmat, sőt nem csak egy alkalom van erre. Ettől függetlenül megéri ez nekik, de nekünk is megérné nyugatabbra munkát vállalni hasonló munkakörben. Csak ahhoz túlságosan röghöz kötött vagyok, itt vagyok otthon én...
Tessék, pl. itt van mindjárt 5 db vadiúj B-King váz :-)
https://www.ebay.de/itm/Suzuki...
De mit okosít rajta? Mi lesz jobb tőle?
Motorozás veszélyesebb.
Opelos okosító kütyü.
Ugyan az a vizsgánk Kedvencem a csomón át mentés eszméletlen embert

Nekünk azért nem kellene, mert mi tulajdonképen nem is alpintechnikázunk, csak a leesés elleni védelmet kell megoldani, mert szó szerint járda van az antenna tetején.
Ahhoz kell egy szakember aki ezt telepíti, de utána kb. ugyan az mint létrára mászni. Elég a biztosítás.
Csak smucigok voltak a cégnél. Drága az alulétra, meg évente be kell vizsgálni, inkább másszunk fel magunktól. Aztán mire meglett a 8embernek az alpintechnika vizsga meg a fél millás felszerelés fejenként, addigra kb 10* annyiba került az egész móka mint a létra meg az évenkénti bevizsgálás
Ez miez?
azért a kínaiak nem semmik
haver vett egy kínai opcom kütyüt de béna feltenni
kipróbáltam.... hát ilyen a feltörő-telepítő exe.......
háttérben az inna 10 perc szól, de úgy ám hogy még hangerő szabályzó is van rajta
tényleg beszarás..... eddig csak ilyen 8 bites csipogó szarokkal találkoztam
Megszokható de a para folyamatosan ott van . Rég volt szerencsém mászni de valahogy nem szeretem meg.
a vasúti tartálykocsikra is csak hámmal lehetne felmenni dómfedelet zárni már vagy 10 éve
elég korrekt értékű hámot adtak anno.......
Nálunk vizsga nélkül fel se mehetsz, sőt évente van mentési gyakorlat, RG-vel mentjük egymást, na az már szép feladat, főleg ha az "ájult" nem segít
Régen mi is azzal mentünk fel, de azért én örülök hogy már nem az övvel kell mászkálnom.
Viszont az én esetemben tényleg túlzásba estek.
Komplett alpintechnikát el kellet végeznünk, aztán kiderült, elég lett volna egy csúszósínes biztosító is töredék áron
De hát ha összehozta, akkor mégiscsak életképesebb egyed, nem?
A lényeg hogy el tudja tartani a nőt, meg fel tudja nevelni az utódokat. Az evolúciót nem érdekli mennyire volt etikus a nyertes.
Úgy soha nem szokod meg, le kell nézni mert különben nem fogsz tudni dolgozni, ha meg azon trassolsz hogy leesel, akkor le is esel. Felmászni a legkevesebb, elengedni az oszlopot és dolgozni két kézzel, bízva a kötelekbe, ott kezdődik...
Egyébként bárki képes rá akinek nincs tériszonya.
Azok közé tartoztam akik a Hajdú-Bét csődje miatt kerültek utcára, volt akkor még lakáshitelem és két gyerekről is gondoskodni kellett... bármilyen munkát elvállaltam volna, ekkor jött a nagyfesz. szerelői állás, örültem ennek is nagyon, de igazából kint a munkaterületen szembesültem azzal hogy mivel jár. Nehéz kezdet volt, de így utólag nem bántam meg. A védőfelszerelésekkel viszont átestünk a ló túlsó felére. Van ugye a teljes test hevederzet, ahhoz tartozik az Y kötél ami a mászáshoz kell, de ott lóg az oldalunkon a munkahelyzet beállító kötél és ha mondjuk létrázni is kell (pl. szigetelő csere) akkor az energiaelnyelős hátkötél is... a mai napig előfordul hogy belegabalyodok. Az elején nem volt ilyen gond, egy sima derékövvel másztunk, mégse potyogott le senki.
Az első számú szabály,hogy ha azt mondják ne nézz le,tényleg ne nézz le.
Leszarom.