nem feltétlen
becsületesen nem könnyű sok pénzt felhalmozni
mert csak úgy lehet sok pénzed hogy valakitől elveszed vagy nem adod oda
pl kifeljlesztesz egy eszközt ami kerül 5 ezer forintba és árulod 50 ezerért, ez a közhiedelemmel ellentétben nem jó üzleti érzék hanem más emberek megkárosítása
vagy van egy melósod aki dolgozik 1000ft órabérben te meg továbbszámlázod 6 ezerért
mindkét esetben rátermett és életképes, de ha jobban belegondolunk mégsem..... de mivel a kapitalista értékrend a divat ez teljesen elfogadott
najó, de 30 ezrenként hengerfejet cseréltem mert elrepedt esélye sem volt beégni a szelepeknek.
Más kérdés hogy hengerfejet kilóra vettem a bontóba, szóval olcsó móka volt.
Meg a hüvelyezés sem volt drága, szóval ennyi pénzért nem volt gond.
Fura, nekem nem voltak ilyen álmaim. Egyrészt álmomban tudok repülni szinte mindig Másrészt többnyire a felszerelésbe gabalyodok bele álmomban...meg néha a valóságban is
Bírta, de kb 50000-ig vagy kicsivel tovább, mondjuk 100000-nél amúgy is hüvelyezni kellett mert már nem akart indulni. Erre írtam pár hete, hogy a szoci autók azért nem voltak valami erősek megbízhatóságban, egy zsiga is átlag 150000-et ment el bontás ( mint akkor írtam egy taxinál örömünnep volt és újságba került, hogy 240-et elment vele a sofőrje nagy javítás nélkül) nélkül ma meg ha bármelyik legolcsóbb autó szét lenne szedve annyinál kitörne a parasztgyalázat.
Amúgy kíváncsi lennék, hogy egy vázat miért ad el valaki? Ha lopásból származik vagy beállt a motor és jobbnak találta darabokban eladni (ha bontó az más, bár ott sem értem miképp létezik egy sértetlen váz) ha viszont elestek vele és annyira sérült a gép, hogy bontódik akkor a váz mennyire lehet sértetlen? Ezeket persze nem csak ezen típusnál hanem bármire értem.
Az elején nem volt egy leányálom Gábor, na de fiatal voltam és kellett a pénz :-) Az első hetekben párszor azt álmodtam éjjel, hogy zúgok lefelé, majd megszoktam és azóta egészen más szemszögből nézem a dolgokat. Minden évszaknak megvan a szépsége, a dicső természet madártávlatból a legszebb, 16 éve csinálom, de még nem tudtam megunni.
Olyanoknak biztosan képvisel némi értéket, akik építenek, átépítenek motorokat . Elég sokat árulnak így, sérülten, és mindegyiknél ki van emelve, hogy tipusbizonyitvánnyal rendelkezik. Szóval valami értelme biztosan van, de nem a balesetes kollégának, aki használható motort akar.
Na jó, de akkor miért árulja, miért nem viszi ki a helyi fémhulladék-átvevőbe? Értsd: ki fog ezért egyetlen petákot is adni, nem beszélve a postaköltségről?
Ha elolvasod a leírást,
Unfallbeschädigter Rahmen inkl. österreichischem Typenschein, Rahmen ist im vorderen Bereich gebrochen --> VERKAUF ALS BASTLERTEIL
és megnézed a képeket, láthatod. Egyik sem véletlenül ilyen olcsó, sérültek.
lefosom a klímát, 2 okból is
egyrészt én evvel nagyon keveset mennék, másrészt meg az astrába se töltettem fel vagy 10 éve
akinek melege van keljen kora reggel és intézze a dolgát hűvösben
abs meg biztos jó dolog főleg nagy tempónál, de az előző 2 ok még mindig aktuális
szóval egy kecskemét-miskolcot simán kibír
attól messzebb nemigen menne
szegény astra 130 felé már eléggé ingatag, bár ha kidobálnám a félig halott 7 ezres lengéscsillapítókat biztos javulna az úttartása
becsületesen nem könnyű sok pénzt felhalmozni
mert csak úgy lehet sok pénzed hogy valakitől elveszed vagy nem adod oda
pl kifeljlesztesz egy eszközt ami kerül 5 ezer forintba és árulod 50 ezerért, ez a közhiedelemmel ellentétben nem jó üzleti érzék hanem más emberek megkárosítása
vagy van egy melósod aki dolgozik 1000ft órabérben te meg továbbszámlázod 6 ezerért
mindkét esetben rátermett és életképes, de ha jobban belegondolunk mégsem..... de mivel a kapitalista értékrend a divat ez teljesen elfogadott