Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/honda/jazz/honda_jazz_1_4_ls-13024561
tud ez az autó tartósan 140es tempókat menni a pályán?
lehet az astra marad, a corsa megy és jön helyette ilyesmi kocsi
gyereknek is pont jó lesz kezdőnek, ha lezúzza nem nagy veszteség
Hááát, lehet, hogy a vén lankadt répát tényleg órákig kellett fejni, hogy meg legyen a jobb jegy, de hát a cél......és igazad van, sokkal jobban jártak mindketten a tanuló meg közben szépen rászokik, hogy így hamarabb és jobban megkap amit csak akar a későbbi életében is.
egy-két órás aktív szopás csak gyorsabban megvan mint egy-két hónapos aktív tanulás
mindenképp előnyösebb annak akinek drága az ideje
Milliárdokat tartók a sublotba
Úgy kell annak aki tartogatja inkább elmotoroztam,autóutak,pecaztam meg ribikre költöttem !
Volt főnök srác említette, hogy mikor a miskolci gépész szakra járt akkor az egyik akkor közel 70 körüli öreg prof néha odaadta nekik a környékbeli nyaralójának a kulcsát bulizás céljából és mindig emlegette, hogy vigyázzanak a rendre mert ki tudja mikor viszi fel valamelyik egyetemista lányt aki a jobb jegy reményében kedvére tett és ez ment amióta tanár lett.......tehát elég a státusz, bár a pénznek nincs párja
ismerek olyan 50+ éves emberkét aki nagymercivel jár és elég sok huszonévest mocskol meg
persze ide már nem elég pár nyaklánc meg karkötő de még mindig buknak a nők a sok pénzre
Dehogynem, egyszer próbáld ki, mondjuk ehhez nem árt néhány milliárd a sublótban, de ha van ilyesmid akkor próbáld ki................nem lesz olyan nő akár a legjobb haverod felesége, lánya, barátnője, vagy bármelyik nő a világon (ha csak nem már neki is akad pár összeszopkodott milliárdja) akit nem reszelhetnél meg akár ingyen, de talán még fizetnének is érte ha megtudják, hogy mit rejtegetsz a sublótban.
Na meg a 20-25 évvel öregebbek vagyunk és azon sok minden nem javít státusz ide vagy oda.
Megoldódott a féltengely gond, úgy fest, hogy nem az ropogott hanem a csapágy, a belső csapágy már elforgott az agyon míg a külső még szoros volt, kivettem és a kezemben széthullott miközben a helyén még nem lógott és az ropoghatott úgy mint a féltengely mert mikor alászedtem akkor feszülhetett vagy a franc tudja mi, mindenesetre mióta ki lett cserélve azóta semmi hang és lógás nincs.
20-25 éve még elég divatos volt az aranyékszer a férfiakon is( vagy inkább a fiúkon)
akkoriban nem volt ritka eset hogy összedobtuk a fuxot annak aki már régen dugott, plusz a költőpénzt is aztán mindig ő fizetett mindenkinek
gyors bevonzotta a muffot a "státusz" még akkor is ha a kereklámpásba lett utána megdöngetve.......
Az Audi szalonban, ahol dolgoztam egy ütött-kopott bogárhátú volt az értékesítők idegenbejáró kocsija... Hamar kiderült hogy céges matricázás ide, vagy oda, ha a vágyott ügyfélnek kellett betolnia azt a szart, megingott az üzlet...
De haverom eg, csajt megkúrni is kölcsönkért egy A4est, mert tudta a numera nem fog összejönni máshogy...
Szóval a státusz...
most már külföldi kocsit se vesz aki épeszű
10-15 éve még nem volttak ilyen durva dolgok mint manapság
behozzák a 2 ezer eurós foshalmot egy ezrest még rátol és árulja 1.8 milláért

az új autó meg gazdaságilag kurvára nagy bukó, volt is valami blog ahol ezt részletezték egyik ember mindig újatt vett persze hitelre és 4-5 évente beszámítatta egy szintén újra
a másik mert használtat vett mindig kp-ra és sok év alatt rengeteg pénzt "spórolt"
Én volt hogy a H-100 al mentem.
Egyszer-kétszer rám is furán néztek, amikor 300 km-ről megérkeztem helyszínbejárásra az ország másik végébe, és egy 18 éves, Ferrari-piros Yariskából szállt ki a "mérnöqur"!
Jah,és mindkettő kategória max 200e km után leadja a gépet és kihoz egy másikat,mit érdekli őket egy kettomegu lendkerék.
10 éves, bizonytalan előéletű (pl. Olaszból kukázott) dieselt nem veszünk, ennek alapelvnek kellene lennie mindenkinél.
Amúgy nekem még egy fiatal (akár vadiúj - he lenne rá pénzem, persze) dieselnek sem volna semmi értelme, az évi 6-8 ezer km használathoz. Pár éve többet megyek motorral, mint amennyit a kocsiba beleteszek.
Dizelt most kétféle ember vesz,az egyik megy évi 30-50k km cég fizeti leszarja a javítását,nagy,kényelmes megy.
A másik meg van pénze,2 tonna feletti suv-al vagy felsőkategóriás nagylimuzinbal jár tömve extrákkal mert a státusz miatt kell,és nem sznobizmus,van hogy ismerős amikor lagunaval ment uzletkotesre nem kapta meg a melót,amikor kölcsön volvoval akkor igen.
No és persze egy dognehez suv-ban máshogy tol a nagy dízel mint egy bármilyen benzines.Es ott sem mindegy hogy 20-25 liter benzin gurul le vagy 15 dízel.
Ez hol törött?
Azt mondjuk értem, hogy egy modern diesel-t sokkal jobb vezetni átlag körülmények között mint egy hasonló kategóriájú benyást, alacsony fordulaton sok nyomaték meg ilyenek, de az átlag póginak felénk a javításra már nem futja, Te is benyást vettél ha jól emlékszem pedig belefért volna egy diesel is abba az árba (mondjuk pont a koreai és japo dieselek egész jók) mert hát gondolom számíthattál rá, hogy ha a deiselt azért mégis ha javítani kell akkor drágább mint a benyás
Hm, akinek bármikor is telt új járműre az nem vett (többnyire) lopott gázolajat viszont akkor egy lpg-s is pénzben pont ugyanott volt és van mint egy diesel kocsi, nekem a mostani 8l gázt eszik ami jelenleg 220/l-el 1960ft/100km, egy 5l/100km fogyasztású deisel eszik pénzben ugyanennyit cserébe az enyém pont úgy indul, megy és javítási költségbe is ugyanannyiba kerül mint egy másik benyás autó ami sokkal kevesebb mint egy diesel fenntartása nem beszélve ahogy korosodik úgy a diesel biza gyakorlatilag értelmetlenül drágán romlik egy benyással szemben. Az, hogy 10 éves kor felett miért vesz dieselt bárki az érthető mert annak a pénzügyi lehetőségei miatt úgy gondolja, hogy megéri mert van okosba gázolaj és az milyen jó lesz pedig olyankor érik el a bűvös 300000km-t a kocsik amikor elkezdenek katasztrofálisan megpusztulni az átlag dieselek. Egy ugyanilyen benyás még sokat elfuthat egy komolyabb javításig, de ott még a komolyabb javítások is max. a feléből megúszhatóak mint a dieselnél.
én lefelé ejtőernyővel jönnék...
állítólag egy csomó indiánt alkalmaztak ilyenre,mert ők nem szédültek...
Mert aki eddig TÉNYLEG sokat ment évente, és TÉNYLEG sokat akart spórolni, az dízelt vett. Lehetőleg újat, a szalonból....
az biztos hogy ha a 30x 50 méteres raktárban forog 3 targonca egy órát akkor sem vészes a levegő
na ha dízel(vagy akár benzines) lenne akár egy is akkor fél óra múlva potyogna az ember könnye
zsigulin minden tél előtt be kelle tt állítani a szelepeket és nem égett el
nekem 10 év alatt egy szelep se lett cserés
opelban 170 ezer van gázzal és hibátlan, pedig az olajcserével kicsit trehány vagyok