Egy ilyen kaliberű motoron már nagyon nem kifizetődő a vázcsere, aztán közben derülne ki, hogy mi minden kapott még, mert ami kinyitja a csapágyházat, az elég rendes koccanás volt, ez gazdasági tk. már.
Ebből is látszik, hogy minden zenét megírtak többszáz-többezer éve, ezeket a taktusokat már az ősember is így ütötte egy ellenségének kitépett karjával az ő hátán.
Na ide is menne fel tököm. Kb 5méter a vízválasztó, 4nél még tudok dolgozni jó állványon de 5méternél feljebb csak repülővel.
Na mondjuk ez egy olyan dolog amit tisztelek benned.
Sajnos igen, bár nem tünt annak, a bukógomba sokat fogott, alapjában véve némi idom meg apróságok. Nálam lett elszállásolva, itthon vettem észre hogy az elsőkerékkel valamit nagyon elkapott forgása közben, és az alsó villacsapágynál kinyilt a csapágyház a vázon mint a rózsa. Vázcsere. Így emiatt rentábilisabb lesz egy másik FJR ami fiatalabb meg kevesebbet futott.
http://youtu.be/uT3SBzmDxGk
Ha 3 raklap van egymáson akkor azon még elvagyok
A magassággal nincs is annyira bajom, ellenben a mélységgel annál inkább.
Na mondjuk ez egy olyan dolog amit tisztelek benned.
Másszanak a szegények
clam biztos......