Ezért nem értem, hogy miért nem terjedt el jobban, sokan félnek tőle, hogy hazavágja az autót ami igaz is volt a régi kocsikra mint a zsiga, vagy zsuk (nekem abból volt vagy 4), de ott is csak a kipu szelepeket égette be és azt is olyan 80-100000km körül és az akkori gépeken nem volt nagy meló egy hengerfej le-föl és pár szelep cseréje. A mai autók viszont kibírnak vele 300000 fölött is, az enyémben pl. 500000 van és valamikor 150000-el ezelőtt volt egy hengerfejezés bár állítólag akkor sem azért mert kellett hanem mert olcsón jutott az akkori gazdája hozzá egy jó hengerfejhez, de ezt persze csak ő mondta, de mindegy, én eddig 80000 fölött mentem el vele és még semmit nem csináltam a motorral.
az lpg már a zsigulin is nullás értékhez nagyon közeli eredményeket produkált
az előállítása nincs hatással a környezetre, mert az egy melléktermék, szóval vagy elégetik a bazi nagy fáklyákkal vagy kimérik a a kocsikba, szóval mindenképp el fog égni, és mindig fog lenni amíg kőolajat finomítanak
Az lpg-t kéne szerintem ilyen összehasonlításokba beletenni, szerintem lenne érdekesség, gyakorlatilag alig szennyez, mondjuk az előállítása nem tudom mennyire szennyező, de nem gondolnám, hogy jobban mint a többié a villanyt is beleértve.
após a 2 szál léccelmegtámasztott 6 méteres létraállvány legtetejére felvitt 2 kisbakot erre ismét 2 foszni majd egy malteros kisládát és ennek a tetejére még egy b30as téglát mert csak így érte el a ház elejének a tetejét amikor vakolta
én lentről huzgáltam felfelé a cuccot de izzadt kezem lábam..... fel se mertem sokáig nézni
Az ipari alpin oktatónk mondta, hogy aki nem fél a magasban az hülye, és nem szabad felengedni, mert kinyírja magát.
De ezt is meg lehet tanulni hogy lehetsz biztonságban, onnantól kezdve már nem olyan durva mint látszik, sőt kifejezetten szórakoztató, főleg ha nem felfelé kell mászni hanem ereszkedni kell.
Aha,a legolcsóbb FJR 1,35m.70e km-el.A subiton kis kereséssel 4000 euro.Az kb ugyanannyi lesz.Németből meg kb 2 perc alatt kotortam egy vázat.Hogy jó e azt passz.
Plusz az idp és energia, hogy tökéletes állapotú alkatrészeket hajtson fel az ember, plusz az időelbaszás a rengeteg szerelgetéssel, nagyon nem éri meg.
Hála Istennek, az úriember kijött a kórházból, innentől már ne a csavarhúzóért kelljen nyúlkálnia, hanem a gyújtás kapcsolóért.
Nyilván telók is és ha új váz és telók lennének az pont a motor ára és ahogy írtad, még mennyi más is sérülhetett. Mondjuk az új váz kb 5-6 kiló lehet a használt telók 2 kiló körül, és a sallangok, legalább 1 milla lenne bontóból összerakni a gépet.
az előállítása nincs hatással a környezetre, mert az egy melléktermék, szóval vagy elégetik a bazi nagy fáklyákkal vagy kimérik a a kocsikba, szóval mindenképp el fog égni, és mindig fog lenni amíg kőolajat finomítanak
Zoli bammeg... ilyenje már van a srácnak is... Nem hiszem, hogy szüksége lenne második törött vázra.
https://m.portfolio.hu/vallala...
én lentről huzgáltam felfelé a cuccot de izzadt kezem lábam..... fel se mertem sokáig nézni
http://youtu.be/HBMAsPxH9cY
Az ipari alpin oktatónk mondta, hogy aki nem fél a magasban az hülye, és nem szabad felengedni, mert kinyírja magát.
De ezt is meg lehet tanulni hogy lehetsz biztonságban, onnantól kezdve már nem olyan durva mint látszik, sőt kifejezetten szórakoztató, főleg ha nem felfelé kell mászni hanem ereszkedni kell.
http://youtu.be/gPvCuc1_mgM
https://www.ebay.de/itm/Yamaha...
https://www.ebay.de/itm/YAMAHA...
Hála Istennek, az úriember kijött a kórházból, innentől már ne a csavarhúzóért kelljen nyúlkálnia, hanem a gyújtás kapcsolóért.