Talán mégis a pénz a legfontosabb, a szex és a lóvé mozgatja a világot...amelyik asszonyt meg elvitték, azt vihetik is. Neki önerőből háza lesz, nem bankból, lakni meg muszáj valahol.
"Minden nőnél van jobb nő,
Minden bajnok legyőzhető..."
Ő tudja hajrá! Körülöttem is volt nem egy példa papa hajkurászta a pénzt asszonyát meg jól kikúrták alóla... korántsem a pénz a legfontosabb csak erre nagyon sokan túl későn jönnek rá.
Kb ez történik. Ezért mondtam hogy azt kell venni amiből sok taxi van.
Persze van több jó megoldás, de ha egy kocsi nagyon szar, vagy nagyon nem éri meg, akkor abból nem fogsz túl sokat látni taxisoknál, mert nekik a zsebükre megy.
Mercik mondjuk pont népszerűek, de BMW-t meg KIA-t nem látsz
Forgatja vissza, fiatal hybrid taxis kocsi már készen áll, leváltotta a régit, 5-6 éven belül készpénzből családi házat akar és kurvára igaza van. Most fiatal, most bírja a melót, meg is lesz mindene. Asszonya is már jól tűri, meg azért így bőven jut a nyaralásra is például.
Ezt sokáig nem lehet így csinálni rámegy az ember egészsége meg gyakorlatilag minden család stb... a pénzt meg nem élvezi feje alá ugye meg nem teszik senkinek.
Nem könnyű, az tuti. Vert már ki részegből fuvardíjak a város határában, egy kis paprika spray már elfogyott, bepiszkítás rendszeres és mindenféle trükkökkel próbálják lehúzgálni, csak Ő furfangos gyerek, nem basszák át.
Fiatal cimborám is belevágott egy 8 éves saját kocsival, nyomja, mint a vadbarom, de neki így be is adta. 6 guriga teljesen tiszta nettót adott be neki a 2017-es év. Vannak ennél sokkal jobb munkák, de háttér és hátszél nélkül neki ez a meló pénzügyileg maga az álom.
sokan másodállásban csinálják... keres vhol 200-t, az pont arra elég, hogy hó elején befizesse a társaságnak, meg kifizesse a törlesztőt, bankkártyaleolvasó és tablet bérlést (kötelező). és nulláról indul a taxizás, melóból haza és irány kifelé, ha meg sziget vagy forma1 van stb akkor szabit vesz ki... nigger egy élet ez... viszont, ha lebetgszik vagy vmi, akkor még mindig kap egy kis alamizsnát a melóhelyről, ha főállásban taxizik, meg semmit....
Öcsém vagy 20 évig taxizott mielőtt buszozni kezdett volna 2008 körül, nagyrészt hiéna volt a nyugatiban oszt csak a végén lett valamelyik társaságnál tag 3 autóval. Volt történet bőven, ezt a nagy szabályozást már nem érte meg.
pesten elő van írva a min méret is, min csomagtartó stb.... sok taxis meg bérli az autót, mert sajátot nem is tud venni. azok meg azzal járnak, amit épp kapnak.bérbe. aki becsületesen csinálja (igen, sok ilyen van), azoknak ez nem egy könnyű kenyér... de láttam már porsche cayenne taxit is, na abban még utas nem ült soha csak drog meg kurva
Hangulatjel. Az elnevezés éppen olyan közönséges, mint maga a dolog. Utálom ezeket a lusta cuccokat. Ahelyett, hogy az ember valóban kifejezné az érzelmeit, inkább elküld egy ilyet gyorsan. Megnyom egy gombot, és a világ összes mosolya egyformává lesz. Az öröm, a kétségek, a bánat, a harag, mindnek ugyanolyan a pofája. A szív összes heves érzése öt ronda kerek jelre redukálódik.
Azé' egy taxisnak nem biztos, hogy ugyanazok fontosak manapság mint egy átlag autósnak, egy bálna mergának megvan pl. az a haszna, hogy azzal több fuvart tud elvinni mert az utasok inkább azt kérik mint egy akár egy priust. Az utas pont leszarja, hogy a taxisnak melyik autó válik be jobban ráfordítás szempontjából, annak az a lényeg, hogy minél kényelmesebben utazzon, ha a taxisokra lenne bízva akkor csak japó vagy koreai kis ccm-es benyásokkal vagy dieselekkel járnának és persze a kocsi is legyen minél kisebb. Ezen utóbbik az én csóró autósként perfekcionált álmaim, de a taxisnak mást is kell nézni.
"Minden nőnél van jobb nő,
Minden bajnok legyőzhető..."
Persze van több jó megoldás, de ha egy kocsi nagyon szar, vagy nagyon nem éri meg, akkor abból nem fogsz túl sokat látni taxisoknál, mert nekik a zsebükre megy.
Mercik mondjuk pont népszerűek, de BMW-t meg KIA-t nem látsz
Csak Dopinder nyomja a taxizást már.
http://youtu.be/xEJULMjShek