Akkor jó nem nálam van a hiba akkor hanem frankón van valami. Mondjuk mióta én felkeltem nekem nincs bajom. Bár a mai munkába jövetelt kihagytam volna. (Fent vannak a dobozok és így nem szeretek a sorok között jönni) De ezen kívül nincs bajom.
Amúgy valami front van? Mert kurva szarul aludtam már valamikor hajnali 5-kor egyszer megébredtem és azóta kb csak forgolódtam szóval inkább már hajnalban bejöttem dolgozni jobb dolgom hiányában.
Nem volt gáz, én jártam jobban. Tudod meséltem hogy próbálták lefelé alkudni a fizetésem, én meg mondtam hogy akkor inkább a végkielégítést választom mert következő hónapban úgy is kezek 3* annyiért egy másik helyen
Csak vicces volt hogy előtte azért még kiosztották a szokásos köszönő leveleket a kiváló munkánkért
Az újabb autók nehezebbek és nagyobb teljesítményűek. Csodák meg nincsenek, a teljesítményt csak üzemanyagból lehet előállítani.
A túlkomplikált motorok meg csak minimálisan hatékonyabbak, annyival nem mint amit kommunikálnak.
Ami hatékony az a klasszikus diesel motor. A Toyota atkinson ciklusos motorja, meg a Mazdának a magas sűrítésű motorja.
A többi parasztvakítás csak próbálja kicsit optimálisabbá csiszolni a meglévő benzinmotort, de már így is az elméleti határon van a hatékonyságuk szóval jó nagy befektetéssel minimálisan lehet csak javítani ilyen változó szelepvezérlésekkel, meg direkt befecskendezésekkel, meg EGR meg minden baromsággal.
Start-stop rendszer elvileg sokat tud hozni, de ahhoz meg hogy korrekt legyen, át kéne dolgozni az egész motort, hogy alkalmas legyen rá, ahogy a Toyota tette, így aztán nem viseli meg a motort, az hogy akár másodpercre is beindítja vagy leállítja.
Csak vicces volt hogy előtte azért még kiosztották a szokásos köszönő leveleket a kiváló munkánkért
Taxisoknál 1 év alatt kibukik ha egy autó nem üzemeltethető gazdaságosan.
A túlkomplikált motorok meg csak minimálisan hatékonyabbak, annyival nem mint amit kommunikálnak.
Ami hatékony az a klasszikus diesel motor. A Toyota atkinson ciklusos motorja, meg a Mazdának a magas sűrítésű motorja.
A többi parasztvakítás csak próbálja kicsit optimálisabbá csiszolni a meglévő benzinmotort, de már így is az elméleti határon van a hatékonyságuk szóval jó nagy befektetéssel minimálisan lehet csak javítani ilyen változó szelepvezérlésekkel, meg direkt befecskendezésekkel, meg EGR meg minden baromsággal.
Start-stop rendszer elvileg sokat tud hozni, de ahhoz meg hogy korrekt legyen, át kéne dolgozni az egész motort, hogy alkalmas legyen rá, ahogy a Toyota tette, így aztán nem viseli meg a motort, az hogy akár másodpercre is beindítja vagy leállítja.